Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
561/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Meillä ei.

Onneksi olkoon. Minulla meni aika lailla mielenkiinto opiskeluun kun selvisi, että sukupuoli estää saamasta hyviä arvosanoja...

-se sama

Tyttöjen systemaattinen suosiminen tappoi kaiken opiskeluintoni jo ala-asteella.  Heidät piti saada voimaannutettua.

No nyt on taas aikamoista tuubaa. Mulla on kolme poikaa, ja kyllä, tunnistan sen että jotkut

Yläkoulussa ei enää kiinnostanut osallistua koko naisvaltaiseen yhteiskuntaan lainkaan.  Kiitos naiset, syrjintänne tuotti haluamanne lopputuloksen.  Syrjäytynyt huippulahjakas poika jäi ulos yhteiskunnasta eikä yrittänytkään enää nähdä vaivaa mihinkään kun sillä ei ollut väliä, vain tytöillä oli.  Lukio läpi lukematta.

Vierailija
562/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Meillä ei.

Onneksi olkoon. Minulla meni aika lailla mielenkiinto opiskeluun kun selvisi, että sukupuoli estää saamasta hyviä arvosanoja...

-se sama

Tyttöjen systemaattinen suosiminen tappoi kaiken opiskeluintoni jo ala-asteella.  Heidät piti saada voimaannutettua.

Tekosyy. 

Pikemminkin on niin, että kun joku poika tsemppaa ko

70 % lisätuesta koulussa sekä opettajan huomiosta oppitunnilla menee poikiin. Kuinka paljon suhteessa voi  koulu enää lisää poikiin satsata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa ei enää kiinnostanut osallistua koko naisvaltaiseen yhteiskuntaan lainkaan.  Kiitos naiset, syrjintänne tuotti haluamanne lopputuloksen.  Syrjäytynyt huippulahjakas poika jäi ulos yhteiskunnasta eikä yrittänytkään enää nähdä vaivaa mihinkään kun sillä ei ollut väliä, vain tytöillä oli.  Lukio läpi lukematta.

Tyhmä sinä ainakin olet, kun pilasit oman elämäsi ihan itse. Olisit lähtenyt lukion jälkeen ulkomaille sellaiseen maahan, jossa mies määrää kaikesta.

Sinun syrjäytyminen ei ole yhdenkään naisen syy, ainoastaan sinun itsesi.

Vierailija
564/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

Tekosyy. 

P

No eikun kaikki resurssit, ja siitäkään huolimatta pojat eivät pärjää. Kun se vika on siellä kotona, isissä-jos isä ei esimerkiksi lue, ei lue poikakaan. Tai jos isä ei usko opiskeluun, ei usko poikakaan. 

Vierailija
565/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

No nyt on taas aikamoista tuubaa. Mulla on

Hirmu yllätys, että mies syyttää syrjäytymisedtään naisia ja yhteiskuntaa. Kaikki miesten ongelmathan on aina naisten tai yhteiskunnan vika-naisten ongelmat on aina naisten oma vika. 

Vierailija
566/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

No nyt on taas aikamoista tuubaa. Mulla on

Sinä olet aikuinen nyt. Nyt voit ihan itse ottaa vastuun omasta elämästä ja korjata ongelmasi. Ja et oikeasti ole älykäs, jos et kyennyt ratkaisemaan ongelmiasi, ja jatkamaan koulussa tai hankkimaan koulutusta ja osaamista muuten. 

Terveisin alkoholisti-isän poika, jota isä pahoinpiteli, mitta joka itse selvisi. 

Vierailija
567/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

Tekosyy. 

P

Tytöt on jätetty koulussa pärjäämään omillaan. Opettajien asenne on, että kyllä ne itsekseenkin lukemalla oppii, kun opettaja keskittää huomionsa ongelmallisesti käyttäytyviin poikiin.

Ehkä pojiltakin pitäisi siis vaan vaatia enemmän, kun tulokset puhuu puolestaan? Paapomalla poikia saadaan pojille huonot oppimistulokset ja katkeruus naisia kohtaan.

Vierailija
568/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät naiset eivät ole pelkästään onnettomampia vaan heidän elinikänsäkin jää lyhyemmäksi kuin yksin elävien naisten. Yksinelävät naiset huolehtivat paremmin itsestään. Heillä on aikaa liikkua ja ruokavalio on terveellisempi. 

Parisuhteessa elävien miesten vapaa-aika kuluu yleensä telkkaria katsellen, pelaten tai urheillen. Parisuhteessa elävien naisten vapaa-aika taas kuluu yleensä kotitöissä ja lastenhoidossa. 

Parisuhde on miehille lottovoitto ja parantaa miesten elämänlaatua, mutta tämä kaikki tapahtuu naisen hyvinvoinnin kustannuksella. 

Kuka hemmetti tällaiseen diiliin enää suostuu?

Vierailija
569/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikun kaikki resurssit, ja siitäkään huolimatta pojat eivät pärjää. Kun se vika on siellä kotona, isissä-jos isä ei esimerkiksi lue, ei lue poikakaan. Tai jos isä ei usko opiskeluun, ei usko poikakaan. 

No tämä. Palstalla pyörivistä miehistä iso osa tuntuu halveksuvan koulunkäyntiä, opettajia ja lukemista vaikka siitä koituu eniten harmia heidän omille lapsille, etenkin pojille. Pienet pojat ihailevat isiään yli kaiken ja jos isä lukee kirjoja, haluavat pojatkin lukea niitä.

Meillä kävi monta kertaa niin, että kun mies oli sohvalla lukemassa, poika haki kirjan ja meni viereen pötköttelemään kirjan kanssa. Usein poika siirsi isän kirjan pois ja laittoi isän lukemaan hänelle. Samoin miehen arvostus opettajia ja koulunkäyntiä kohtaan heijastui myös lapsiin. Lapset sai kuulla jos pienestä, että he saavat opiskella niin pitkälle kuin huvittaa, me pidetään heistä huolta.

Vierailija
570/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kummalla meillä on vastuu? En mä saa sitä naista sänkyyni jos sillä naisella on normaali ja arvot kunnossa. Näitäkin on ollut."

No, kun minua ovat varatut miehet lähestyneet, on minun tehnyt mieli oksentaa kengilleen, ei lähteä heidän mukaansa. Tiedän kokemuksesta, että luottamuksen pettäminen voi lähestulkoon tuhota ihmisen, ja inhoan pettäjiä sydämeni pohjasta. Se on minun henkilökohtainen moraalini, vaikken mitään lupauksia olekaan näiden varattujen puolisolle tehnyt. Ihmettelen, että olet oman alkuperäisen kokemuksesi pohjalta halunnut ja pystynyt olemaan pettäjien kanssa missään tekemisissä, saati hyppäämään sänkyyn, ilmeisesti lukuisia kertoja.

Edelleen ohitat sen faktan, että lukuisat naiset olivat valmiita pettämään tuon miehen kanssa. Kuten hän asian totesi: ei niitä naisia olisi muuten sänkyyn saanut. Silti vain mies saa jopa naisen pettämisen syyt niskoilleen.

Vierailija
571/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset uupuvat entistä enemmän enkä ihmettele miksi. 

Vierailija
572/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aika hauskaa tämä loputon miehet vs naiset -kamppailu tällä palstalla. Ei sovi aselepokaan vaan aina pitää väittely pyrkiä voittamaan ja osoittaa se oma tiimi paremmaksi.

Tätä en tosiaan ymmärrä itsekään. Jatkuvaa muiden ("sen toisen") syyttämistä kaikesta mahdollisesta, eikä mitään vastuuta oteta edes niistä omista sanoista tai teoista. Kirjaimellisesti ollaan valmiita vaikka potkimaan maassa makaavaa ja syyksi esitetään "mutku toi...".

Vierailija
573/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kumppaniehdokkaat ovat omissa onnellisissa liitoissaan. Vapailla markkinoilla on vain parisuhteisiin kelpaamattomia ehdokkaita. Tämän olen myös itse havainnut deittimarkkinoita seuratessani. Ja kaipa minä itsekin lukeudun "parisuhteeseen kelpaamaton" -kategoriaan keski-ikäisenä eronneena miehenä.

Teet vain sen typerän virheen, että kuvittelet heidät kelvottomiksi. Joten kohtelet heitä kelvottomina. Ongelma on sinussa.

Vierailija
574/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ihan hitokseen. Tuntuu että miehet on parantuneet ja tsempanneet parisuhde asioissa viimeisen vuosikymmenen aikana. Yrittävät edes. Samalla naiset on lopettaneet täysin yrittämisen.  Ikäänkuin olisivat taivaan lahjoja miehelle ja mies saa olla tyytyväinen että saa edes naisen bare minimum panoksen.

Juuri tämän takia ei enää edes kiinnosta naiset. Mennyt täysin kunnioitus heitä kohtaan. Saamattomia luusereita useimmat.

Eikö olekin sitten hyvä, että et kelpas kenellekkään naiselle parisuhteeseen. 

Vierailija
575/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kumppaniehdokkaat ovat omissa onnellisissa liitoissaan. Vapailla markkinoilla on vain parisuhteisiin kelpaamattomia ehdokkaita. Tämän olen myös itse havainnut deittimarkkinoita seuratessani. Ja kaipa minä itsekin lukeudun "parisuhteeseen kelpaamaton" -kategoriaan keski-ikäisenä eronneena miehenä.

Teet vain sen typerän virheen, että kuvittelet heidät kelvottomiksi. Joten kohtelet heitä kelvottomina. Ongelma on sinussa.

Mä olen eri mieltä.  Kaveri on tosi hieno mies. Ei mitään isoja negoja pariutumista ajatellen. 3v sinkkuna. 8 kpl 1-3kk suhteita joissa ollut itse täysillä mukana. Jokainen suhde päättynyt siihen ettei aikuinen nainen tiedä mitä haluaa.

Vierailija
576/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ihan hitokseen. Tuntuu että miehet on parantuneet ja tsempanneet parisuhde asioissa viimeisen vuosikymmenen aikana. Yrittävät edes. Samalla naiset on lopettaneet täysin yrittämisen.  Ikäänkuin olisivat taivaan lahjoja miehelle ja mies saa olla tyytyväinen että saa edes naisen bare minimum panoksen.

Juuri tämän takia ei enää edes kiinnosta naiset. Mennyt täysin kunnioitus heitä kohtaan. Saamattomia luusereita useimmat.

Parisuhde naisen kanssa on omituinen peli: ainoa voittava siirto on olla pelaamatta.

Minulle ainakin tulee (hieman) surullinen olo tuosta. Siitä, että sitä pidetään "pelinä" ja siitä että olet oikeassa.

Vierailija
577/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Palstalla pyörivistä miehistä iso osa tuntuu halveksuvan koulunkäyntiä, opettajia ja lukemista vaikka siitä koituu eniten harmia heidän omille lapsille, etenkin pojille. Pienet pojat ihailevat isiään yli kaiken ja jos isä lukee kirjoja, haluavat pojatkin lukea niitä.

Meillä kävi monta kertaa niin, että kun mies oli sohvalla lukemassa, poika haki kirjan ja meni viereen pötköttelemään kirjan kanssa. Usein poika siirsi isän kirjan pois ja laittoi isän lukemaan hänelle. Samoin miehen arvostus opettajia ja koulunkäyntiä kohtaan heijastui myös lapsiin. Lapset sai kuulla jos pienestä, että he saavat opiskella niin pitkälle kuin huvittaa, me pidetään heistä huolta.

Meillä osä luki meille lapsille. Ja vaikka ei ollut itse koulutettu, kannusti meitä kaikkia koulunkäyntiin, lukio ja kunnon ammatti olivat ehdoton edellytys, ja yliopistoon kannusti, vaikka oli itse käynyt vain peruskoulun! Ja siksi me lapset kaikki teimme niin. 

Vierailija
578/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naisten? Miehethän enemmän haluavat pelkkää seksiä, yhden illan juttuja, fwb, monisuhteisuutta, jne. Olen yhdellä nettifoorumilla, jossa on myös deittipalsta, ja parisuhdeilmoituksista on melkein kaikki naisten ilmoituksia, miehistä valtaosa etsii seksiä. Kun itse laittaa sinne naisena ilmoituksen, jossa etsii nimenomaan kumppania parisuhteeseen, on miesten vastauksista valtaosa pelkän seksin hakemista. Ja nekin miehet, jotka etsivät suhdetta, tuntuvat usein etsivän jotain vaan naista, eivät kerro itsestään mitään eivätkä hae minkäänlaista henkistä kohtaamista tai samankaltaisuutta. No, toki poikkeukset sitten erottuvat hyvin edukseen. Mutta pikemminkin tuntuu, että parisuhde ja kumppanuus ei ole niin suuressa huudossa nimenomaan MIESTEN keskuudessa.

Vierailija
579/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

Tekosyy. 

Pikemminkin on niin, että kun joku poika tsemppaa koulussa, hän saa gloriaa, koska erottuu niin tyystin joukosta. 

Tuo taitaa olla sinulle täysin mahdotonta hyväksyä. Tai edes harkita sen mahdollisuuta. Ei sinun sokeutesi tuota miksikään muuta. Lähinnä säälittää, että oikeasti haluat olla niin tietämätön.

Vierailija
580/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varsinkin jälkikäteen jossain vauva-palstalla itkeminen että " no en ees yrittänyt kun tyttöjä suositaan" kertoo kyllä kirjoittajasta kaiken tarpeellisen .Et siis yrittänyt, mutta kiggelin takia olisi pitänyt saada kymppi?"

Tämä oli oikeasti keskimääräistä parempi yritys trollilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi