Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamoria - mikä on todellinen syy sille?

Vierailija
13.11.2025 |

Luulen että addiktio seksiin

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luule mitä luulet. Maailma ei sun luulojen mukaan pyöri, eikä asiat soitä todeksi muutu. Olen elänyt polyamorisessa suhteessa viimeisen 12 vuotta ja harrastan seksiä ehkä pari kertaa vuodessa kun se ei juurikaan minua ole koskaan kiinnostanut ja haluan sitä äärimäisen harvoin. Olisin lokeroitavissa lähes aseksuaaliksi jos harrastisin mitään lokeroita. Revi siitä riippuvuutta. 

Moi Per_se. Ai se "Saan seksiä milloin haluan" tarkoittikin sitä että haluat vain kahdesti vuodessa. Toivottavasti miehekäs vaimo antaa silloin sitten. Muiden kanssa kun tuntuu jännittävän.

Vierailija
202/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa polyamoriset: mitä hyötyä teidän monisuhteisuudestanne on? Onko siitä hyötyä kenellekään muulle kuin itselle, eli onko se itsekästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seks riippuvuus, keskenkasvuisuus henkisesti, ns kokeilunhalua hommaan yleensä, näyttämisen halua, haaremin pitäminen tällä nimikkeellä. 

Vierailija
204/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tän verukkeella voi sitten naida ristiin ja myös pettääkin 

Vierailija
205/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa polyamoriset: mitä hyötyä teidän monisuhteisuudestanne on? Onko siitä hyötyä kenellekään muulle kuin itselle, eli onko se itsekästä?

Kumppanini saavat myös olla useassa suhteessa, tai harrastaa suhteiden ulkopuolista seksiä (ehkäisystä ja turvallisuudesta huolehtien).

Vierailija
206/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seks riippuvuus, keskenkasvuisuus henkisesti, ns kokeilunhalua hommaan yleensä, näyttämisen halua, haaremin pitäminen tällä nimikkeellä. 

Mutta tuohan naamioidaan nimenomaan edistyneeksi ja kypsäksi suhdemuodoksi kun ketään ei omisteta eikä mitään salata 🤣 mitäs tästä tuleekaan mieleen?

Nuohan on ihan täysiä propagandamannekiineja.

Vierailija
207/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan naamioidaan nimenomaan edistyneeksi ja kypsäksi suhdemuodoksi kun ketään ei omisteta eikä mitään salata 🤣 mitäs tästä tuleekaan mieleen?

Puuttuu enää että kaikilla on yhteiset vaatteet 😆

Vierailija
208/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi että liberalismin hengessä esitellään monenlaista yhtä neutraalilla tyylillä. Nyt aivan selvästi on jo pidempään esitetty myönteisesti ei-heteromonogaamiset suhdemuodot ja tämä alkaa jo ihan kunnolla kyllästyttää, niin teennäistä kun tuo uutuus on. Muistuttaa montaa nykysyötävää: koreat kuoret, mutta pilattu epäherkulliseksi - tahallisesti?

Enkä silti usko että tuokaan syöttö ihan heti loppuu. Vaikuttaa siltä että riippumatta vastaanotosta tietyt agendat jankutetaan pakkopullana kuin nauhalta. Tätä on vaan nyt siedettävä ja toivottava että pääsemme vielä ihmisarvoisempiin aikoihin.

Vierailija
209/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla miehen 'iso' ja seksiaddiktio ja vallanhalu miehellä sekä naistten läheisriippuvuus ja kylmä laskelmointi. Mutta myös luonnonvoimat on pelissä mukana, enemmän tai vähemmän.

Näin on kai toimittu jo kivikaudella, jossa johtavalla miehellä on useita naisia siitettäväksi. Kristinuskon yksiavoisuus on paljon uudempi ihanne tai 'keksintö', joka ei kai koskaan ole kovin hyvin toteutunut.

Naise kilpailevat hyvistä siemenistä ja ovat valmiita keskinään 'jakamaan' niiden tuottajan ihan itsekkäistä syistä -> jotta jälkeläiset olisivat mahdollisimman elinvoimaisia ja saisivat syntyessään korkean aseman heimon hierarkiassa.

Miehen arvaus

Polyamoria miehellä hyvät geenit? hahhah!

Vierailija
210/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puna-aate.

Olen vassarimies ja juuri pistin poikki naisen kanssa koska hän olisi halunnut vapaan suhteen ja minä en.

Vierailija
211/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla miehen 'iso' ja seksiaddiktio ja vallanhalu miehellä sekä naistten läheisriippuvuus ja kylmä laskelmointi. Mutta myös luonnonvoimat on pelissä mukana, enemmän tai vähemmän.

Näin on kai toimittu jo kivikaudella, jossa johtavalla miehellä on useita naisia siitettäväksi. Kristinuskon yksiavoisuus on paljon uudempi ihanne tai 'keksintö', joka ei kai koskaan ole kovin hyvin toteutunut.

Naise kilpailevat hyvistä siemenistä ja ovat valmiita keskinään 'jakamaan' niiden tuottajan ihan itsekkäistä syistä -> jotta jälkeläiset olisivat mahdollisimman elinvoimaisia ja saisivat syntyessään korkean aseman heimon hierarkiassa.

Miehen arvaus

Se elinvoimaisuus korkea asema katsotaan kehässä, ei sängyssä. Onks tää tält erää selvä? 

hä?

Vierailija
212/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini saavat myös olla useassa suhteessa, tai harrastaa suhteiden ulkopuolista seksiä (ehkäisystä ja turvallisuudesta huolehtien).

Anteeks mutta miten tuo on millään tavalla "hyöty"?

Vierailija
213/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävisi että liberalismin hengessä esitellään monenlaista yhtä neutraalilla tyylillä. Nyt aivan selvästi on jo pidempään esitetty myönteisesti ei-heteromonogaamiset suhdemuodot ja tämä alkaa jo ihan kunnolla kyllästyttää, niin teennäistä kun tuo uutuus on. Muistuttaa montaa nykysyötävää: koreat kuoret, mutta pilattu epäherkulliseksi - tahallisesti?

Enkä silti usko että tuokaan syöttö ihan heti loppuu. Vaikuttaa siltä että riippumatta vastaanotosta tietyt agendat jankutetaan pakkopullana kuin nauhalta. Tätä on vaan nyt siedettävä ja toivottava että pääsemme vielä ihmisarvoisempiin aikoihin.

En jaksa uskoa että kyseessä on minkäänlainen agenda, koska näistä aiheista puhumiselle löytyy paljon yksinkertaisempi selitys: Erilaisuuden syöttäminen myy. Ihmiset klikkaavat polyamoriaan, seksityöhön ja muuhun vastaavaan liittyviä otsikoita, jotkut aidosta mielenkiinnosta, jotkut tunteakseen olonsa toisia paremmaksi, jotkut muista syistä.

Vierailija
214/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu enää että kaikilla on yhteiset vaatteet 😆

No kommareitahan noissa on paljon. Ja muutenkin lapsellisia.

Vierailija
215/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No milloin miehet eivät olisi propagoineet sen puolesta, että pääsevät pumppaamaan spermaansa naiseen? Tai loisimaan tässä? Sitähän tiede ja uskonnotkin tekevät. Siellä missä mies, apina, ja r aiskaus tai seksimanipulaatio.

Vierailija
216/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella rikki traumaattisen suhteen jälkeen, joten en kaivannut mitään mihin pitäisi sitoutua kauhean intensiivisesti. Avoimessa avioliitossa elelevä kaveri alkoi tunnustaa romanttisia tunteita, ja sanoi ettei itsekään kykene intensiiviseen sitoutumiseen, kun on työ, lapset ja puoliso. Aloitimme jutun, mutta hyvin nopeasti selvisi että kyse onkin vain siitä, että tyyppi on yksinäinen kun puoliso hiissaa toisen henkilön herkkutattia joka toinen viikonloppu. Minun olisi sitten tarvinnut olla passissa silloin kun sopii. Näillä kahdella oli valtavaa draamaa keskenään: kumppanin/vaimon/puolison kanssa (tääkin oli muusu, kuten jonkun toisen vastaajan tuntema poly) avattu avioliitto oli ollut avoin vain sille kumppanille. Hän oli tottunut olemaan se menevä osapuoli, samalla kun mies repi tukkaa päästään kotona miettien tuleeko toinen takaisin. Sitten kun minä tulin kuvioihin, puolisolle oli todella iso pala kun mies vietti aikaa kanssani. Puheluitakin alettii

Kirjaimellisesti ihan samanlaista draamaa, kuin apinalaumassa. Siis niissä, missä niillä apinoilla on vielä karvat eikä vaatteita.

Vierailija
217/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta miten tuo on millään tavalla "hyöty"?

Monille ei millään tavalla ja se on täysin ok. Mutta  niille, jotka ovat polyamorisessa suhteessa omasta tietoisesta halustaan, se voi olla hyöty. Molemmat omista kumppaneistani ovat hyödyntäneet tätä mahdollisuutta.

Vierailija
218/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta eikös tuo tarkoita aika yhdyntäkeskeistä seksiä? En ainakaan itse koe että naiselle annettu suuseksi on yhtä hyvää ehkäisyvälineen läpi annettuna kuin suora kosketus kielellä. Itse näen tuossa siis enemmänkin haittoja, kun koko ajan pitää käyttää joka asiassa kumia. Ainakin naisen nautinnon kannalta huono, jos ei voi normaalisti nuolla.

Vierailija
219/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puna-aate.

Olen vassarimies ja juuri pistin poikki naisen kanssa koska hän olisi halunnut vapaan suhteen ja minä en.

Niin sinä olisit halunnut pumpata tuon yhden naisen täyteen vain sinun myrkkyspermaasi. Ei riitä yksi pumppaus niin kuin eläimillä vaan nykymiehen pitää pumpata 1000 spermalastia naiseen. Jep jep!

Vierailija
220/238 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta eikös tuo tarkoita aika yhdyntäkeskeistä seksiä? En ainakaan itse koe että naiselle annettu suuseksi on yhtä hyvää ehkäisyvälineen läpi annettuna kuin suora kosketus kielellä. Itse näen tuossa siis enemmänkin haittoja, kun koko ajan pitää käyttää joka asiassa kumia. Ainakin naisen nautinnon kannalta huono, jos ei voi normaalisti nuolla.

Miksi tunget kirjaimellisen kielesi jonkun ulostuselimeen? Mikä teitä pervoja oikein vaivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä