Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75256)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Talvea, Kevättä ja Ensi Kesää
En jaksaisi sinua yhtään talvea, kevättä enkä kesää.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Ajattelen sinua, upea 60-vuotias turkulaistunut nainen 💞.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
Niin sinä lapsipoloinen luulet.
70v iässä saa olla aikamoiset fyrkat, että saa kaikki vaadittavat operaatiot ja kiristelyt, ettei näyttäisi mummolta ja niistä huolimatta, kyllä sen iän ihosta ja silmistä näkee.
Aika yksilöllistä on vanheneminen. Toisilla on hyvät geenit, elämäntavat jne.
Mikään geeni ei pelasta 70-vuotiasta. Vain kirurgi pelastaa.
Turhaa lässytystä kaikki ikähöpinä. Pääasia on kai kahden tunteet toisiaan kohtaan ja jokaisen oma asia.
Soittaispa mun kaivattu mulle wa-videopuhelun ollessaan sängyssä alasti. Huh! Tai pikemminkin, pääsisinpä mä kaivatun vällyjen alle, kun hän on siellä alasti. 😍🧡
Typerykset ovat taas kokoontunet tänne...ja eikun pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Typerykset ovat taas kokoontunet tänne...ja eikun pois täältä.
Kuten sinä ja vielä huutelet siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
70v iässä saa olla aikamoiset fyrkat, että saa kaikki vaadittavat operaatiot ja kiristelyt, ettei näyttäisi mummolta ja niistä huolimatta, kyllä sen iän ihosta ja silmistä näkee.
Kun syö, nukkuu ja urheilee, niin vanheneminen hidastuu. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
KOOO !!!
Kenkä
Oikeesti ihan syvältä, miten miehet tykittää somekanavia. Tyrkyttävät itseään seuraan pyytämättä. Eivätkä kaikki suinkaan ole noita aavikon ihmeitä. Eniten rapakon takaa.
Varret yhteen kiedotaan vielä. <3
Vierailija kirjoitti:
On nimittäin hiljaa kun kotona menee paremmin ja sitten roikkuu täällä kun menee päin honkia.
Olen huomannut saman. On aika kurjaa olla tyhjän hetken täyte.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ihan syvältä, miten miehet tykittää somekanavia. Tyrkyttävät itseään seuraan pyytämättä. Eivätkä kaikki suinkaan ole noita aavikon ihmeitä. Eniten rapakon takaa.
Tiedätkö mitä on botit?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua, upea 60-vuotias turkulaistunut nainen 💞.
Kuka kaipaa Salosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nimittäin hiljaa kun kotona menee paremmin ja sitten roikkuu täällä kun menee päin honkia.
Olen huomannut saman. On aika kurjaa olla tyhjän hetken täyte.
Minua ei haittaa.
Hyvää yötä heppatyttö, vaikka et olekkaan lukemassa tätä. 🌞
Annoin hyviä vinkkejä, toivotaan että niistä on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. esim. näyttihän Jane Goodall hyvältä ikäisekseen, vaikkei ehkä nuoremmalta.
Huomiseen 👋