Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75096)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan sairasta. Sen jälkeen kun ihastuin sinuun, niin oon alkanu vetää naisia puoleeni kuin magneetti, mut eihän ne muut nyt tietenkään kiinnosta, niin lähinnä vaivaannun. Mikähän minussa muuttu niin paljon?
Ihme on, jos et johonkuhun heistä lopulta haksahda. Samalla pääsisit musta eroon lopullisesti.
Älä omi, ei hän ole täällä, enää.
No sinä se vasta oot sekasin.
En lähetä terveissii kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi arjessa katsella eri sukupolven juttuja, mutta voisin nussia 20 v nuorempaa.
Mä en pystyis. 45:na 25:t näyttää aika nuorilta, lähes lapsilta.
Mutta niillä on kestävyyttä, joten pelkkään panemiseen.
En oo itellä tai kumppaneilla viel huomannu teinivuosista muutosta kestävyydessä. Kesto on kyllä lisääntyny aika paljon, ni ei tarvii ottaa montaa rundia. Kai se on ne elintavat.
Tämä ei täsmää. Kuinka monen kumppanin kanssa olet asiaa vertaillut teinivuosista nykyisyyteen. Nuori pystyy ottamaan kymmenen kertaa, mutta vanhempi tyytyy yhteen.
Mä en oo ottanu noin montaa rundia vuosiin, kun luultavasti viimeistään kolmanen kohdalla olis jo menny enempi aikaa, kun teineillä noissa kymmenessä. Olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen paljon ikäistään nuoremman naisen ottavat miehet pervoiksi. Heissä on kaikki sellaiset ainekset, joita en yhtään miehessä halua, ts pettäjän sekä pedon aineet.
Niitä miehiä ja niiden nuoria naisia ei kiinnosta miten koet heidät tai olet kokematta.
Ei haittaa, tuskin ovat nuorikoilleen uskollisia, persläpiä suuri osa.
No nyt on katkeran kirpeää.
Kaivattuni on todella läpinäkyvä ketjukäytöksessään.
On nimittäin hiljaa kun kotona menee paremmin ja sitten roikkuu täällä kun menee päin honkia.
Vierailija kirjoitti:
Harhat much 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksella.
Ei voi syyttää. Se on aivan ok.
Itse voin viehättyä seksuaalisesti naisista n. ikähaarukalla 16 - 70 v. En ole ikinä ymmärtänyt noita "maksimissaan neljän vuoden ikäero" -tyyppejä. Jotenkin tosi ahdasmielistä ja rajoittunutta. Seksikäs nainen on seksikäs kaiken ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis miehetkin yksilöitä. Voisko olla.
Ei ole. Ei nettipalstoilla, joilla katkeruus ja paha olo ovat läsnä ihan joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
On nimittäin hiljaa kun kotona menee paremmin ja sitten roikkuu täällä kun menee päin honkia.
Tuohan on aika loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis miehetkin yksilöitä. Voisko olla.
Ei ole. Ei nettipalstoilla, joilla katkeruus ja paha olo ovat läsnä ihan joka hetki.
Touche!! Dumpatut haahkat rypee liemissään 🤷🤣
Vierailija kirjoitti:
LOL, Käsialastako tunnistat?
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viehättää hieman nuoremmat miehet, vaikka minua lähestyy monenikäiset. En oikein oman ikäisistä tai vanhemmista jaksa viehättyä.
Moi Rolf!
En ole Rolf, olen Saara.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
Niin sinä lapsipoloinen luulet.
Suuri pervojen joukko, harvoin mitään erityisen yksilöllistä löytyy.