Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75256)
Vierailija kirjoitti:
Miks miesten täytyy rehennellä paljolla seksillä, vaikka todellisuudessa sitä on vähän? Mikä pointti?
En ymmärrä itsekkään, vaikka just kirjoitin tohon yhteen provoon pelkkää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis miehetkin yksilöitä. Voisko olla.
Ei ole. Ei nettipalstoilla, joilla katkeruus ja paha olo ovat läsnä ihan joka hetki.
Touche!! Dumpatut haahkat rypee liemissään 🤷🤣
Niinkuin sinäkin ja olet vielä ilkeä!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miks miesten täytyy rehennellä paljolla seksillä, vaikka todellisuudessa sitä on vähän? Mikä pointti?
Vain ne rehentelee, jotka saavat vähän. Nuorena ja vanhana.
Nukkuminen on kaiken a ja o. Keho palautuu rasituksista. Hyvää yötä! 💜
En edes teininä ollut näin kriittinen itseäni kohtaan. Nyt haluan rääkätä itsestäni semmoisen kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
En edes teininä ollut näin kriittinen itseäni kohtaan. Nyt haluan rääkätä itsestäni semmoisen kuin haluan.
Hyvä tavoite. Sitä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon se saalis kelle vaan miehelle,ei se mies mulle :D
T. Nuorempi n
Omin tän ja lähden nukkumaan. Öitä. Hyvää Syksyä.
Jep, miehet on helppoja
Sydänoireita. Koko illan sydän ollut levoton, ihan konkreettisesti. Vois mun puolesta vaikka antaa periksikin.
Huomenna Alisa kullitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua lohduttaa, en kehtaisi kertoa kenellekään kuinka kauan olen ollut ilman mitään läheisyyttä. En kyllä näe syytä kehua millään mitä ei ole. Mutta mikään sellainen ei sytytä ilman tunteita, eli jospa sitten kaivatun kanssa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla just toisin päin. Onneksi. Itseensä voi olla myös tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on saanut, hän on taas tiiviimmin sitoutunut naiseensa.
Jos harrastaa seksiä jatkuvasti kaivattunsa kanssa, niin tunteetkin kasvaa koko ajan. Se on hölmöä, jos toinen ei oo saatavilla. 😕
Tietty, mut nykyaikana kuuluu olla mahollisimman rikkinäinen ja hajalla niin ei erotu joukosta. Ja voi sitten viettää loppuelämänsä palstalla rollaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua lohduttaa, en kehtaisi kertoa kenellekään kuinka kauan olen ollut ilman mitään läheisyyttä. En kyllä näe syytä kehua millään mitä ei ole. Mutta mikään sellainen ei sytytä ilman tunteita, eli jospa sitten kaivatun kanssa vielä.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samaa mieltä. Ilman tunteita vedän mielummin hanskaan. Nyt olis tavallaan optimi tilanne, kun olen vapaa ja on tunteita kahteen naiseen, mut siinäkin tulee ongelmia pään kanssa, ni vain yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia vuosia, oon jo kauan sitten seonnut laskuissa. En mäkään pysty siihen, et olisin niin lähellä ihmistä, johon mulla ei olisi syviä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin edes joskus olla nätti.
Sinä oot. On vaan epäsopivaa sanoa
Vierailija kirjoitti:
Haluisin edes joskus olla nätti.
Sinähän oot
Pitäkää vain kerran kuukaudessa kekkerinne. 🤢