Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia minä lopetin Stockmannilla käymisen, varmaan on muitakin joita tämä ärsyttää.

Vierailija
26.09.2023 |

Käytän joukkoliikennettä ja olen töissä keskustassa.

Lopetin Stokkalla käymisen kun osastot alkoivat mennä merkin mukaan. Ihan hitoksen vaikeaa löytää lapselle talvitakkia, siistiä hametta itselle, pussilakanoita kotiin etc kun pitää joka merkkipiste käydä erikseen katsomassa olisko täällä vai täällä vai täällä vai sittenkin tuolla vai tuolla ja oliko vielä jossain joku merkki josta saattais löytyä.

Tykkään kaupassa siitä, että eri asiat ovat kaikki samassa lokerossa jossa voin nopeasti katsoa että jaahas valitsen tämän.

Kommentit (273)

Vierailija
1/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Jos tarvitsen  mekon, niin haluan katsella niitä mekkoja yhdessä paikassa. En todellakaan jaksa kierrellä merkeittäin niitä koko helkutin osastoa katsomassa. Kukahan idiootti tuonkin on keksinyt?

Vierailija
2/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla töissä olevat harvoin ostavat yhtään mitään Stockalta.

Ei ole myöskään mitään jörkeä laajentaa tavarataloa jos ei ole ostovoimaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista mulle.

Vierailija
4/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sen tietää, että huonosti menee. Merkkipisteissä on vastuu varmaan merkillä, ei liikkeellä.

Vierailija
5/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa luksustuotteita. Joitakin tavallisia tuotteita ei löydy. Työlästä hakea merkkien mukaan lajitellulta osastolta.

Vierailija
6/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Mulla on kanta-asiakaskortti 90-luvulta. Kenkäosasto oli kenkäosasto, sieltä löytyi yleensä kengät enkä muualla käynytkään. Sama talvitakkien kanssa!

Piti saada kylpytakki vanhan tilalle ja joo, kaikki merkit olivat erikseen, jopa Stockmannin omat merkit Casa ja Villa.

Kun tähän lisää vielä vanhojen asiakkaiden unohtamisen, niin en ole Stockalla paljon käynyt. Luulisi että kanta-asiakkaiden arvo ymmärrettäisiin, mutta firman johto (montako kertaa sekin on vaihtunut?) on hukannut meidät kokonasn.

Vierailija
7/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne etuilevat mummelit parfyymeineen.

Vierailija
8/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko, milloin tuo tapahtui? Minä nimittäin tympäännyin Stockaan juuri sen vuoksi, että kauluspaidat oli levitelty pitkin kerrosta, ja merkit olivat kuin pilttuissa piilossa.

Toinen syy tympääntymiseen oli se, että venäläisturisteja alkoi olla liikaa. Sitä huutoa ja töytäilemistä ei vain jaksa.

Keskustan Stockan jälkeen asioin Jumbon Stockalla, mutta viimeisen kerran kävin sielläkin, kun elektroniikkaosaston hyllyjä tyhjenneltiin poismuuton alta ja naistenvaateosastosta oli tullut jonkinlainen täyteen ahdettu tehtaanmyymälä.

Vierailija
9/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipuvaan ostovoimaan ei ole oikea ratkaisu se, että laajennetaan niin saada ostavaa asiakaskuntaa lisää. Ei, tämä ei ole oikea ratkaisu.

Vierailija
10/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edellinen ketju aiheesta poistettiin? Liian arka aihe?! Oli miten oli. Vanha hyvän ajan palveluhenkinen stocka uudistettiin kuoliaaksi. Kanta-asiakaslehti lopetettiin, herkku lopetettiin ja ulkoistettiin s-ryhmälle, kodin viihde ja kodinkoneet menivät myös jollekin ketjulle. Hinnat ovat kaukana kilpailukykyisistä. Saavutettavuus myös huono. Mitä syytä on käydä stockalla?

Vierailija
11/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Stockan tv-mainoskin on järkyttävää paskaa.

Vierailija
12/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämäkin ketju poistetaan?

Ai ei? Katsotaanpa. Helsingin kaupunginhallituksen enemmistöasemasta on kova kisa. Ehkä kaavoituspolitiikalla voi edistää omien äänestäjiensä suhteellisen osuuden kasvua kaupungin asukkaissa? Vai miten on Sinnemäki & al?

Vierailija
13/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin joskus muinoin ihan kivoja vaatteita Stockalta eivätkä hinnatkaan olleet kovin korkeita. Nykyään en itsekään tykkää merkkiosastojaottelusta. En metsästä merkkivaatteita, vaan haluaisin löytää omaan tyyliini sopivia. Tylsää kiertää kauppa ympäri ja todeta, ettei tälläkään kertaa mitään. Inhoan myös verkkokauppoja. Haluaisin hypistellä kankaita ja peilailla vaatteita omaa vartaloa vasten.

Vierailija
14/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama syy kuin apllä. Kun olin työelämässä, ostin Stokkalta usein työvaatteeni, perushameen, puseron tai bleiserin. Sitten tuli systeemi, että yhden hameen takia piti kiertää koko kerros js yrittää muistaa, missä edellinen ehdokas oli. Nyt en ole käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen. Ruokaa ostan Prismasta, sama tavara paljon lähempänä.

Vierailija
15/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää. Mielestäni tuotteet pitäisi lajitella juuri esim. niin että mekot ovat yhdessä kohtaa, housut yhdessä jne., ei niin että eri merkkien kaikki eri tuotteet ovat samassa kohtaa. Ei minua kiinnosta shoppailla merkin mukaan, vaan katsella sen tietyn tuoteryhmän tuotteita ja valita itse sieltä mitä hintaluokkaa etsin.

Vierailija
16/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään tätä liikeideaa. Jos haluan ostaa vaikkapa Espritin talvitakin, niin miksi menisin Stockalle pieneen sekavaan lokeroon, kun voin nähdä paljon laajemman valikoiman liikkeessä kadun toisella puolen. Jumbon liike näyttää lähinnä käymistilassa olevalta varastolta.

Vierailija
17/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei ole enää riittävästi maksukykyisiä asukkaita. Kolmannes on vailla töitä. Toinen kolmannes lapsia ja eläkeläisiä. Asumistukimenot Suomen kaupungeista suhteellisestikin suurimmat. Keskustan vetovoima muille kuin asukkaille heikentynyt tutkimustenkin mukaan.

--> mistä asiakkaat?

Vierailija
18/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin et miksi kauluspaitoja oli siellä ja täällä. En ole koskaan asiaa ajatellut, mutta yhden paidan tai takin hinnan olen katsonut ja sitten kun se kauluspaita maksaa 139€ niin olenkin kävellyt suoraan ulos. Dressmanista saa samaa laatua 29€.

Vierailija
19/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka ei ole luksusta nähnytkään. Samoja keskihintaisia merkkejä kuin muuallakin. Sokoskin kirii jo kiinni valikoimassa.

Vierailija
20/273 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Stockmannistakin tullut tavallinen ostoskeskus?

En ole moneen kymmeneen vuoteen siellä käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi