Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75096)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antais prsettä miehelle joka noin lähestyis 😍😜 en edes puhelinnumeroa, tuo tietää vaan ongelmia, komppaan, ehdoton nounou, ei tulis kuuloonkaan, lemput tulis, en jäis edes kaveri asteelle
Lopeta valehtelu! Sä äijä annat ihan kaikille 🤦
Annan ja en anna 😍😜 mitä se sulle kuuluu, mua lähestytään kuule niin paljon et enemmän on niitä joille en ole antanut kuin toisinpäin ha 😅 seuraava jolle annan on pasi, tuomas tai antti, saat valita 😍😜🤣
Iltaa. Varttuneempi mies on lottovoittoon on verrattavissa oleva asia, nuorelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
Niin sinä lapsipoloinen luulet.
70v iässä saa olla aikamoiset fyrkat, että saa kaikki vaadittavat operaatiot ja kiristelyt, ettei näyttäisi mummolta ja niistä huolimatta, kyllä sen iän ihosta ja silmistä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Varttuneempi mies on lottovoittoon on verrattavissa oleva asia, nuorelle naiselle.
Kyllä, etenkin kun tuo lottovoiton mukanaan.
Luuserit voi jatkaa kokoontumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä.
70-vuotiaalla voi olla kiihottava vartalo, uhkeat rinnat jne. Lisäksi hänellä voi olla karismaa, itsevarmuutta, elämän ymmärrystä, sivistystä, sanavalmiutta, kykyä ymmärtää miestä. Lisäksi hänellä ei ole mitään illuusioita elämästä, parisuhteesta, miehistä tai ihmisistä ylipäänsä. Jos tuon ikäinen nainen uhkuu eroottisuutta, siinä ei ole mitään falskia tai epäaitoa. Jotkut seitsenkymppiset voivat oikeasti olla paljon kiihottavampia kuin kolmikymppiset, uskotpa sinä sitä tai et. Mutta se edellyttää sitä, että se nainen on sinut itsensä kanssa, hänessä ei ole katkeruutta ja hän on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Ne ovat harvassa, mutta niitä on. Sama toki pätee kaikenikäisiin naisiin. Olen tavannut 16 - 19-vuotiaita naisia, joilla on enemmän elämän ymmärrystä kuin nelikymppisillä. Sekin on äärimmäisen poikkeuksellista, mutta sellaisia ihmisiä on. Kun sellaisen kohtaa, olipa hän minkä ikäinen tahansa, se jättää pysyvän muistijäljen ja vahvistaa uskoa ihmiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos on rahakas. Ei ne muuten kiinnosta. Siksi ne paskamahaiset, rumat miljonääritkin aina löytävät vierelleen jonkun entisen missin.
Vierailija kirjoitti:
Luuserit voi jatkaa kokoontumistaan.
Heikoimmat putoo aina ekana.
Vierailija kirjoitti:
Hyiii
T. Nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-vuotiaalla voi olla kiihottava vartalo, uhkeat rinnat jne. Lisäksi hänellä voi olla karismaa, itsevarmuutta, elämän ymmärrystä, sivistystä, sanavalmiutta, kykyä ymmärtää miestä. Lisäksi hänellä ei ole mitään illuusioita elämästä, parisuhteesta, miehistä tai ihmisistä ylipäänsä. Jos tuon ikäinen nainen uhkuu eroottisuutta, siinä ei ole mitään falskia tai epäaitoa. Jotkut seitsenkymppiset voivat oikeasti olla paljon kiihottavampia kuin kolmikymppiset, uskotpa sinä sitä tai et. Mutta se edellyttää sitä, että se nainen on sinut itsensä kanssa, hänessä ei ole katkeruutta ja hän on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Ne ovat harvassa, mutta niitä on. Sama toki pätee kaikenikäisiin naisiin. Olen tavannut 16 - 19-vuotiaita naisia, joilla on enemmän elämän ymmärrystä kuin nelikymppisillä. Sekin on äärimmäisen poikkeuksellista, mutta sellaisia ihmisiä on. Kun sellaisen kohtaa, olipa hän minkä ikäinen tahansa, se jättää pysyvän muistijäljen ja vahvistaa uskoa ihmiskuntaan.
En jaksanut lukea kuin alun, mutta kaikki tuo sama on jo 40 v naisissa ja siitä ylöspäin. Ei tarvi katsella 70v.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ei rusinarustiinaa minun sänkyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, etenkin kun tuo lottovoiton mukanaan.
Nyt, nyt rauhotut. Senkin vosu.
Oletko alasti vällyjen alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyiii
T. Nuori nainen
Kuten joku jo aikaisemmin totesi, naiselle puheet ja käytäntö ovat eriasioita.. pusu ja hali.
Mä oon se saalis kelle vaan miehelle,ei se mies mulle :D
T. Nuorempi n
Vierailija kirjoitti:
En koskaan paitsi silloin kun olen riisunut jostain syystä kaikki vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Voin soittaa wa videon 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaat paikalle
Vierailija kirjoitti:
Mä oon se saalis kelle vaan miehelle,ei se mies mulle :D
T. Nuorempi n
Mitähän tämä tarkoittaa?