Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (75096)

Vierailija
75021/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä. 

Vierailija
75022/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä antais prsettä miehelle joka noin lähestyis 😍😜 en edes puhelinnumeroa, tuo tietää vaan ongelmia, komppaan, ehdoton nounou, ei tulis kuuloonkaan, lemput tulis, en jäis edes kaveri asteelle

Lopeta valehtelu! Sä äijä annat ihan kaikille 🤦

Annan ja en anna 😍😜 mitä se sulle kuuluu, mua lähestytään kuule niin paljon et enemmän on niitä joille en ole antanut kuin toisinpäin ha 😅 seuraava jolle annan on pasi, tuomas tai antti, saat valita 😍😜🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75023/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa. Varttuneempi mies on lottovoittoon on verrattavissa oleva asia, nuorelle naiselle.

Vierailija
75024/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että 70 v nainen kiihottaa 20-50 v miestä, ellei nyt ole kyseessä joku Hollywoodin kolmas ihme. 70v on täysin mummoja ja noin ikäisensä heistä voivat syttyä. 

Niin sinä lapsipoloinen luulet.

70v iässä saa olla aikamoiset fyrkat, että saa kaikki vaadittavat operaatiot ja kiristelyt, ettei näyttäisi mummolta ja niistä huolimatta, kyllä sen iän ihosta ja silmistä näkee. 

Vierailija
75025/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa. Varttuneempi mies on lottovoittoon on verrattavissa oleva asia, nuorelle naiselle.

Kyllä, etenkin kun tuo lottovoiton mukanaan. 

Vierailija
75026/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit voi jatkaa kokoontumistaan.

Vierailija
75027/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-vuotiaalla voi olla kiihottava vartalo, uhkeat rinnat jne. Lisäksi hänellä voi olla karismaa, itsevarmuutta, elämän ymmärrystä, sivistystä, sanavalmiutta, kykyä ymmärtää miestä. Lisäksi hänellä ei ole mitään illuusioita elämästä, parisuhteesta, miehistä tai ihmisistä ylipäänsä. Jos tuon ikäinen nainen uhkuu eroottisuutta, siinä ei ole mitään falskia tai epäaitoa. Jotkut seitsenkymppiset voivat oikeasti olla paljon kiihottavampia kuin kolmikymppiset, uskotpa sinä sitä tai et. Mutta se edellyttää sitä, että se nainen on sinut itsensä kanssa, hänessä ei ole katkeruutta ja hän on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Ne ovat harvassa, mutta niitä on. Sama toki pätee kaikenikäisiin naisiin. Olen tavannut 16 - 19-vuotiaita naisia, joilla on enemmän elämän ymmärrystä kuin nelikymppisillä. Sekin on äärimmäisen poikkeuksellista, mutta sellaisia ihmisiä on. Kun sellaisen kohtaa, olipa hän minkä ikäinen tahansa, se jättää pysyvän muistijäljen ja vahvistaa uskoa ihmiskuntaan.

Vierailija
75028/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, jos on rahakas. Ei ne muuten kiinnosta. Siksi ne paskamahaiset, rumat miljonääritkin aina löytävät vierelleen jonkun entisen missin. 

Vierailija
75029/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit voi jatkaa kokoontumistaan.

Heikoimmat putoo aina ekana.

Vierailija
75030/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyiii

T. Nuori nainen

Vierailija
75031/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70-vuotiaalla voi olla kiihottava vartalo, uhkeat rinnat jne. Lisäksi hänellä voi olla karismaa, itsevarmuutta, elämän ymmärrystä, sivistystä, sanavalmiutta, kykyä ymmärtää miestä. Lisäksi hänellä ei ole mitään illuusioita elämästä, parisuhteesta, miehistä tai ihmisistä ylipäänsä. Jos tuon ikäinen nainen uhkuu eroottisuutta, siinä ei ole mitään falskia tai epäaitoa. Jotkut seitsenkymppiset voivat oikeasti olla paljon kiihottavampia kuin kolmikymppiset, uskotpa sinä sitä tai et. Mutta se edellyttää sitä, että se nainen on sinut itsensä kanssa, hänessä ei ole katkeruutta ja hän on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Ne ovat harvassa, mutta niitä on. Sama toki pätee kaikenikäisiin naisiin. Olen tavannut 16 - 19-vuotiaita naisia, joilla on enemmän elämän ymmärrystä kuin nelikymppisillä. Sekin on äärimmäisen poikkeuksellista, mutta sellaisia ihmisiä on. Kun sellaisen kohtaa, olipa hän minkä ikäinen tahansa, se jättää pysyvän muistijäljen ja vahvistaa uskoa ihmiskuntaan.

En jaksanut lukea kuin alun, mutta kaikki tuo sama on jo 40 v naisissa ja siitä ylöspäin. Ei tarvi katsella 70v.

Vierailija
75032/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ei rusinarustiinaa minun sänkyyni. 

Vierailija
75033/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, etenkin kun tuo lottovoiton mukanaan. 

Nyt, nyt rauhotut. Senkin vosu.

Vierailija
75034/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alasti vällyjen alla?

Vierailija
75035/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyiii

T. Nuori nainen

Kuten joku jo aikaisemmin totesi, naiselle puheet ja käytäntö ovat eriasioita.. pusu ja hali.

Vierailija
75036/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se saalis kelle vaan miehelle,ei se mies mulle :D

T. Nuorempi n

Vierailija
75037/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan paitsi silloin kun olen riisunut jostain syystä kaikki vaatteet. 

Vierailija
75038/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Voin soittaa wa videon 😁

Vierailija
75039/75096 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: