Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35475)

Vierailija
35381/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vois nuolla mua loputtomasti ja mäkin voisin ottaa suihin, niin usein ja paljon kuin hän tykkäis. 😍😘

Kuulostaa elämältä, jollaista haluisin elää. Kaivattu ja kaikki tuo hellyys ja nautinto. Eipä voisi toivoa enää muuta.

-M45

Oikeesti voi morjens. Tuo on varmaan se syy, että moni valitsee sinkkuuden. Ei ihan (lähimainkaan) riitä elämän sisällöksi... 

Vierailija
35382/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä aikamiespoikia sikiää ketjuun 🤦🤦 ei ole deitti sivusto!!

Luuletko että kenenkään normaalin miehen tarvis täällä ikäväänsä itkeskellä? Niin harvinaista herkkua sellaiset, että ne saa ihan kenet haluaa ja ihan tuolla tosielämässä.

Niin sitä voi helposti kuvitella. sivus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35383/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.

Tää vois olla niin mulle. Joku peräkylän munanräplääjä, nyt ja jatkossa. 

Kaipaamani ei ole noin ilkeä ja rumaa kieltä käyttävä.

Vierailija
35384/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paikalla aikamiespoikia. Suoraan mamman hoivista. Unelmana hyvä pano. Tilille metsäkauppoista. Siitä toisesta panosta he vain haaveilevat katsoessaan tikan puuhun hakkaamaan koloa. Noh reikä kun reikä kunhan sen kiinni saa. 

Vierailija
35385/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään paikalla aikamiespoikia. Suoraan mamman hoivista. Unelmana hyvä pano. Tilille metsäkauppoista. Siitä toisesta panosta he vain haaveilevat katsoessaan tikan puuhun hakkaamaan koloa. Noh reikä kun reikä kunhan sen kiinni saa. 

🤣🤣

Vierailija
35386/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on paljon metsää, eivät ikinä puhu puukaupoistaan. Niistä huutelee vaan ne, jotka myyvät vain kerran. 

Vierailija
35387/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.

Juu, häiden jälkeen. Kuvia ei saisi löytyä mistään muualta. Tai itse asiassa en, koska koskaan ei voi tietää varmaksi.

Vierailija
35388/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on paljon metsää, eivät ikinä puhu puukaupoistaan. Niistä huutelee vaan ne, jotka myyvät vain kerran. 

Eli sinä et kehuskele?

Vierailija
35389/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Ei kun just päinvastoin. Sinkkuna saa tehdä ihan mitä itse haluaa ja kaikki asiat elämässä pysyy järjestyksessä koko ajan. En ikimaailmassa huolisi enää parisuhdetta, nähty ja koettu jo.

Kunhan vouhkaat vaan.

Vierailija
35390/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
35391/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva nähdä kaivatun alastonkuvia tai ehkä mieluummin videoita, joissa hän runkkaa. Ei tarvitsisi nähdä kasvoja lainkaan. Mut pelottais kyllä jakaa omia videoita hänelle, koska pelkään, et ne leviäis ja joku tunnistaisi. Minkään puupinon edessä en tod poseeraisi.

Vierailija
35392/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä jaksaa hämmästyttää ihmisten avoimuus somessakin, niin rahan kuin muidenkin asioiden suhteen. Yksityisyys on ylellisyyttä. Vanhan rahan suvut ei koskaan huutele avoimesti asioistaan kaikelle kansalle. Niin rahvaanomaista. 

Vierailija
35393/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et kehuskele?

Kerroinko itsestäni? Minulla ei ole yhtään metsää, mutta tunnen monia joilla on.

Vierailija
35394/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä jaksaa hämmästyttää ihmisten avoimuus somessakin, niin rahan kuin muidenkin asioiden suhteen. Yksityisyys on ylellisyyttä. Vanhan rahan suvut ei koskaan huutele avoimesti asioistaan kaikelle kansalle. Niin rahvaanomaista. 

Tursoa se on.

Vierailija
35395/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi kiva nähdä kaivatun alastonkuvia tai ehkä mieluummin videoita, joissa hän runkkaa. Ei tarvitsisi nähdä kasvoja lainkaan. Mut pelottais kyllä jakaa omia videoita hänelle, koska pelkään, et ne leviäis ja joku tunnistaisi. Minkään puupinon edessä en tod poseeraisi.

Voisit itse runkata sitä kaivattuas 🤦

Vierailija
35396/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vois nuolla mua loputtomasti ja mäkin voisin ottaa suihin, niin usein ja paljon kuin hän tykkäis. 😍😘

Kuulostaa elämältä, jollaista haluisin elää. Kaivattu ja kaikki tuo hellyys ja nautinto. Eipä voisi toivoa enää muuta.

-M45

Oikeesti voi morjens. Tuo on varmaan se syy, että moni valitsee sinkkuuden. Ei ihan (lähimainkaan) riitä elämän sisällöksi... 

Ihmiset kaipaa niin eri asioita. Mäkin kaipaan seksin lisäksi mm. naurua, yhteisiä keskusteluja, yhteistä tekemistä, pussailua, muutakin läheisyyttä, keskinäistä kunnioitusta, rakkautta ja parisuhteen tuomaa turvaa. Vain muutamia mainitakseni. Ja seksissäkin kaipaan sitä, et ollaan sisäkkäin. Ei se silti tuon suuseksin merkitystä vähennä. 😊

Vierailija
35397/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit itse runkata sitä kaivattuas 🤦

Luuletko, että onnistuis tuosta noin vaan. Eihän meillä ole edes kunnollista keskusteluyhteyttä. En kai muuten täällä notkuisi.

Vierailija
35398/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi, nyt kaikki tietää että myyn vain kerran. Miten noloa. Naapurikin nauraa jo ihan selvästi, kuuluu seinien läpi.

Tai sitten anonyymisti vaan lörpötellään pikkuisen eri suotimin kuin jossain kylillä. Olen minä täällä huippukorkeasta älykkyydestänikin maininnut vaikka IRL en siitä puhu.

En puhuisi kylillä puukaupoista enempää kuin mitä nyt juorut ja uteliaat pinonmittailijat edellyttää. Ei sitä oikein salatkaan voi jos yhtäkkiä katoaa hehtaarikaupalla metsää. Joku kylätietotoimisto jo tietää kuutiot ja hinnat ennen kuin itsekään saa mittaustodistuksen ja tilityksen.

Vierailija
35399/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Vaimohommia hoidellaan vasta sitten, kun ollaan vaimoja 

Vierailija
35400/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vois olla niin mulle. Joku peräkylän munanräplääjä, nyt ja jatkossa. 

Kaipaamani ei ole noin ilkeä ja rumaa kieltä käyttävä.

Kielimiehen ei tarvitse nuoleskella. Siitä tulee japaniksi tosi kova takakipu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi