Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?
Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset?
Kommentit (412)
Miksi suomimiehet ovat joko mieslapsia tai tyttömäisiä?
Ollaan mitä ollaan, koska halutaan olla eikä ap:n mielipide merkitse mitään.
En tykkää hameista ja jalat ei kestä korkkareita. Silti voin pukeutua naisellisesti.
Koska synnyin elämään omaa elämääni, en miellyttämään jonkun turhan ihmisen silmää.
Mä viihdyn hameissa ja olen naisellinen ja iloinen. Korkkareita en käytä. Tällä hetkellä olen kotona mieheni kanssa, lähden illaksi töihin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää hameista ja jalat ei kestä korkkareita. Silti voin pukeutua naisellisesti.
Miksi pitäisi? Siksi, että ap:llä olisi hyvä mieli?
Ei aina jaksa pukeutua naisellisesti. Välillä kiva. Rakastan silti olla nainen vaikka vähättelyä kuullut koko ikäni. Tai ehkä juuri huomattua kun kaksi lähes samanikäistä veljeä ja huomannut kuinka erillä tavalla kohdellaan.
Mutta eihän miehetkään pidä huolta kunnolla itsestään? Missä kaikki komeat miehet??
Arjessa en tällää, sää on Suomessa sellainen kuin on, mutta juhliin ja muihin tilaisuuksiin pukeudun tilanteen mukaan.
Miksi minun pitäisi? Mitä saavutan sillä?
Naisten ei tarvitse pukeutua miehiä varten. Se on sitä nykyaikaa. Kyllä hyvä kumppaniehdokas pitäisi osata tunnistaa ilman tietyn aikakauden fetistiseksi muuttunutta vaatetusta.
Ap voi koettaa vaikka kuukauden ajan naisilta toivomaansa ns. kauneusrutiinia. Katsotaan sitten miten maittaa ajan- ja resurssienkäytön sekä mukavuuden näkökulmista.
Koska Suomessa on suurin osa paska ja kylmä sää. Koska Suominainen arvostaa itsenäisyyttään ja tasa-arvoa eikä antaudu rooliin jossa naisen suurin tehtävä on miellyttää miestä ja kupata siltä rahaa sitä kautta kuten itänaapurissa /Aasiassa. Suomessa naiset pärjää ilman elättäjää ja ovat itsenäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Siksi, että ap:llä olisi hyvä mieli?
Sanoinko että pitää? Mä pukeudun miten mä haluan.
Siksi kun sillä herättää idioottimiesten huomion ja siitä taas ei ole ikinä seurannut ainakaan minulle mitään hyvää. Pyrin olemaan mahdollisimman näkymätön noille miehille.
Teen fyysistä työtä ja urheilen myös vapaa-ajalla. Missä vaiheessa pitäisi pukeutua korkkareihin ja hameisiin ja esittää iloista ja mistä syystä?
Koska sellaista vihataan esim. työpaikoilla. Tällainen nainen halutaan sulkea porukoista ulos ja tylytetään ikävillä kommenteilla/vittuillaan, siis nimen omaan juuri siihen ulkoiseen olemukseen ja iloisuuteen liittyen.
Veikkaan, että tämä kommentti saa paljon alapeukkua ja lyttäämistä, mutta ihan omakohtaisia kokemuksia on useammaltakin työpaikalta.
Jos olet provider-mies eli elätät naisen runsaskätisesti niin voitte tehdä vaikka minkälaisen sopimuksen että nainen pukeutuu vaikka yksisarviseksi joka päivä. Sen sijaan normaalien työssäkäyvien naisten ei tarvitse näin pukeutua koska elanto ei ole kiinni mistään naamiaisleikeistä.
Suomalaiset täti-ihmiset on tosiaan usein sellaisia sukupuolettomia pötkylöitä.
Muuta itäblokkiin jos tykkäät silareista ja täytetyistä huulista.
Täällä on maailman kauneimmat naiset💗
m35
Oletko koskaan nähnyt läskejä karvakorvaisia tynnyrimahaisia suomalaismiehiä? 😂