Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko kukaan muu täällä pikakahvia päivittäin?

Vierailija
30.09.2026 |

Itse juon. Mun kahvinkeitin hajosi enkä oo uutta ostanut. Niinpä juon pikakahvia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies, pidetään siitä. Päädyttiin tähän joskus parikymmentä vuotta sitten, kun kaksi unetonta vuorotyöläistä ei kumpikaan selvinnyt moccamasterista. Nykyään nukutaan, mutta sen tilalla on teenkeitin.

Vierailija
2/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon. Alunperin siirryin pikakahviin siksi kun asun yksin ja kahvipaketti väljähtyi nopeasti. Pidän myös siitä, miten nopeasti pikakahvi on valmis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, jo mont vuotta. 

Vierailija
4/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule tiskiä. suodatinkottero, kahvipannu, säännällinen kalkinpoisto--- ja vain  jos yksi juo yhden kupin tai mukillisen. sepä se.  tuo teräspannukin jossa wanhaan tyyliin kahvit keitän joskus useammalle, se torvi on sormella hangattava hyväksi, sinne ei saa jäädä rasvoja-  mutta tämäkin nopeampaa puhdistaa.

pikakahvi. sitten jos toinen- muita juojia, kiehautettu teräspannu kahvi-  vähän taitoa-  säikäytetään kylmällä vedellä- tuosta tulee ihana  tuoksukin.    joo ja on suodatinpannukin jos joku vaatii sitä.

mutteripannua teräs- en ole kokeillut.

nyt kohta opettelen jauhamaan pavut ja teen edes kerran viikko herkkutuorekahvit.

kapsulotkin koettu- ehkä yksi- kaksi viikossa.

ihan arkikahvina toimii pikakahvi   ja sen nimi   on coop    eko.  lukuisten kokeilujen jälkeen toi on  eniten   makuuni. kokeile ap!

Vierailija
5/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pikakahvi?

Vierailija
6/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bririt juo paljon pikakahvia. Itse silloin tällöin. Sitä on kai niin tottunut suodatinkahviin. 

Vierailija
7/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pikakahvi?

Paskanmakuista myrkkyä.

Vierailija
8/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon. Alunperin siirryin pikakahviin siksi kun asun yksin ja kahvipaketti väljähtyi nopeasti. Pidän myös siitä, miten nopeasti pikakahvi on valmis. 

Syöt varmaan myöskin mikroaterioita ja hernekeittoa kylmänä tölkistä kun ovat niin nopeasti valmiita. Makunsa kullakin sanoi koira kun muniaan nuoli.

Vierailija
9/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon päivittäin. Asun yksin niin pikakahvi on kätevää. Ja tykkään kyllä sen mausta myös. Kokeilen eri merkkejä, niissä on eroja. 

Vierailija
10/10 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina juon pikakahvia, minusta se on parempaa kuin suodatinkahvi. Mies juo teetä, on helppoa keittää vedenkeittimellä vettä ja kaataa kahteen kuppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi