Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35268)
Vierailija kirjoitti:
On se nyt parempi täällä kuin suoraan kasvoja päin jos on muutoin vaikeata pysyä asiallisena, ja oikein hyvää Juhannusta!
Kyllä mä oon kokoajan ollu asiallinen.. Ei noi törkyviestit oo ikinä ollu multa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on vielä pakko tulla sinne. En voi elää itseni kanssa jos en pyydä anteeksi kaikkea.
Mitä teit?
Kirjottelin täällä...
No saahan tänne kirjoittaa. Vai kirjoititko jotain ilkeää? Vai mitä tuo anteeksipyyntö koskee?
Nyt olisin sängyssä ja käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
🐥
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mikä on taksa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on vielä pakko tulla sinne. En voi elää itseni kanssa jos en pyydä anteeksi kaikkea.
Milloin se anteeksipyyntö tapahtuu tällä palstalla? Oikea anteeksipyyntö on sellainen, että kohde ymmärtää, että häneltä pyydetään anteeksi.
Kaikenlainen haihattelu on alkanu ottaa kupoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se anteeksipyyntö tapahtuu tällä palstalla? Oikea anteeksipyyntö on sellainen, että kohde ymmärtää, että häneltä pyydetään anteeksi.
Eiköhän se tapahdu kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin jutustelua kasvokkain kuin kasvottomana. Minut tavoittaa muualta kuin palstalta🤗
Kahden välinen ja suora yhteys on aina paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa sitten sanottiin että piti tulla tänne, koska pitää pyytää anteeksi. Ei ole kovin loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa sitten sanottiin että piti tulla tänne, koska pitää pyytää anteeksi. Ei ole kovin loogista.
Lueppa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, mutta rakas|taa ja -tella voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa uudelleen.
OKEI LUIN VÄÄRIN TUON ALOITUKSEN 😅😅😅😅😅
Nyt ei pysty näitä ihmisiä enempää...
Olkoon merkki siitä, että on aika laittaa koko palsta luiskaan 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mämietin vaan sitä, miltä tuntuis olla kaivatun kanssa iho iholla. Ois ihana tuntea hänet alasti mua vasten.
Tänään en mitään muuta sitten mietikään.🤗
Mun intuitio on ruosteessa.
Mikset voi olla osa todellisuutta.