Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5263)

Vierailija
5221/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaby on ihan turha hahmo,vois poistua.

Sinun harmiksesi ei poistu.

Vierailija
5222/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän säälittää Eric, kun se epäilee oman muistinsa huonontuneen (entisestään).

Kyllä vaan. Se ilme, kun Tracy toi nipun rahaa. Se oli aivan jäätävä. Onko muistikin lähdössä, kun ei mitään mielikuvaa. Tracy olisi voinut tuossa tilanteessa kertoa totuuden ja antaa rahat.

Ei tässä sarjassa nyt niin umpirehelliseksi sentään ruveta. Mielummin annetaan toisen huolestua omasta muististaan/terveydestään. No, hyvä, kun palautti edes rahat. Tosin siskonsa pussista nekin.

Vierailija
5224/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että John on noin pipi,  Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi.  Koskahan paljastuu muille?

Vierailija
5225/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessalla ei pojastaan ole huolen häivää, päivät kuluu itsesäälissä märehtien ja ryypäten. Koska poika on edes mainittu viimeksi? Minkä ikäinen Gabbyn pojan on tarkoitus olla nyt? Eikö  syntymästään ole aikaa vaikka kuinka kauan? 

Vierailija
5226/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..

Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5227/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Vierailija
5228/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin että John on noin pipi,  Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi.  Koskahan paljastuu muille?

Aika hienosti jo baaritiskillä käytiin Johnin uroteot läpi. Kai nyt jollain pian lamppu syttyy !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5229/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..

Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..

Täh?

Vierailija
5230/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Johnin ympärille kerätään juonta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5231/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta John näyttelee kylmäävän hyvin. Silmissä asti näkyy uhkaa. 

Vierailija
5232/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..

Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..

Olisi kiva ymmärtää, mitä yrität sanoa. Et taas jaksanut (tai osannut) kirjoittaa nimeä kokokaan. Pelkkä V.

"Sinkku puhetapa ja samoin" tämä on kaikkein kryptisin. 

Voi huokaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5233/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessalla ei pojastaan ole huolen häivää, päivät kuluu itsesäälissä märehtien ja ryypäten. Koska poika on edes mainittu viimeksi? Minkä ikäinen Gabbyn pojan on tarkoitus olla nyt? Eikö  syntymästään ole aikaa vaikka kuinka kauan? 

Thomas on 4-vuotias meillä (6-v. Briteissä), Vanessan poikaa nähtin viimeksi ennen uutta vuotta (ja näkyy taas jouluna).

Vierailija
5234/5263 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin että John on noin pipi,  Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi.  Koskahan paljastuu muille?

Aikanaan selviää kohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5235/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Vierailija
5236/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

Vierailija
5237/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Sai hermoromahduksen kun kukaan ei uskonut häntä, toimi vailla järkeä hetken. Pisti peliin kaiken itsetuntonsa. Hän on elänyt pitkään tosi vihamielisessä ja kyräilevässä ilmapiirissä, hän on niin yksin henkisesti aina.

Vierailija
5238/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellan virhe oli että hän syytti Chasin olevan narkomaani, liikakäyttäjä, ei muuta keksinyt. 

Vierailija
5239/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle. 

Sen takia tehtiin kun ne olivat Brendan viimeiset hetket kylässä. Kyllähän hän ansaitsi kunnon jäähyväiset. 

Vierailija
5240/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.