Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää Eric, kun se epäilee oman muistinsa huonontuneen (entisestään).
Kyllä vaan. Se ilme, kun Tracy toi nipun rahaa. Se oli aivan jäätävä. Onko muistikin lähdössä, kun ei mitään mielikuvaa. Tracy olisi voinut tuossa tilanteessa kertoa totuuden ja antaa rahat.
Ei tässä sarjassa nyt niin umpirehelliseksi sentään ruveta. Mielummin annetaan toisen huolestua omasta muististaan/terveydestään. No, hyvä, kun palautti edes rahat. Tosin siskonsa pussista nekin.
Yllätyin että John on noin pipi, Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi. Koskahan paljastuu muille?
Vanessalla ei pojastaan ole huolen häivää, päivät kuluu itsesäälissä märehtien ja ryypäten. Koska poika on edes mainittu viimeksi? Minkä ikäinen Gabbyn pojan on tarkoitus olla nyt? Eikö syntymästään ole aikaa vaikka kuinka kauan?
2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..
Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..
Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että John on noin pipi, Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi. Koskahan paljastuu muille?
Aika hienosti jo baaritiskillä käytiin Johnin uroteot läpi. Kai nyt jollain pian lamppu syttyy !
Vierailija kirjoitti:
2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..
Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken takana on nainen................ eikun John.
Johnin ympärille kerätään juonta...
Minusta John näyttelee kylmäävän hyvin. Silmissä asti näkyy uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
2 turhaa Teacy ja Vanessa. Sinkku puhetapa ja samoin. Näyttelijä V on Corrie tuotajan puoliso..
Palkka juoksee kun kuuluu jengiin..
Olisi kiva ymmärtää, mitä yrität sanoa. Et taas jaksanut (tai osannut) kirjoittaa nimeä kokokaan. Pelkkä V.
"Sinkku puhetapa ja samoin" tämä on kaikkein kryptisin.
Voi huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vanessalla ei pojastaan ole huolen häivää, päivät kuluu itsesäälissä märehtien ja ryypäten. Koska poika on edes mainittu viimeksi? Minkä ikäinen Gabbyn pojan on tarkoitus olla nyt? Eikö syntymästään ole aikaa vaikka kuinka kauan?
Thomas on 4-vuotias meillä (6-v. Briteissä), Vanessan poikaa nähtin viimeksi ennen uutta vuotta (ja näkyy taas jouluna).
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että John on noin pipi, Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi. Koskahan paljastuu muille?
Aikanaan selviää kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.
Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.
Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti.
Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.
Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti.
Sai hermoromahduksen kun kukaan ei uskonut häntä, toimi vailla järkeä hetken. Pisti peliin kaiken itsetuntonsa. Hän on elänyt pitkään tosi vihamielisessä ja kyräilevässä ilmapiirissä, hän on niin yksin henkisesti aina.
Ellan virhe oli että hän syytti Chasin olevan narkomaani, liikakäyttäjä, ei muuta keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle.
Sen takia tehtiin kun ne olivat Brendan viimeiset hetket kylässä. Kyllähän hän ansaitsi kunnon jäähyväiset.
Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.
Sinun harmiksesi ei poistu.