Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (320)
Olemme nyt syyskuun alussa 2024.
Joitain viime ajan tapahtumia. Moiran Farmin ladossa oli tulipalo ja sairaalassa paljastuu hänen sairaus jota tutkitaan. Nate oli lähdössä Skotlantiin ja sitä ennen Cain luuli hänen olleen Calebin kertoman perusteella Moiran kanssa ja pieksi Naten. Kylään joku viikko autorikon takia jäänyt John Sugden auttoi uhreja ja paljastui että hän on ollut armeijan lääkintämiehenä.
No alkuun hieman hämmentävää, kun vanha ketju oli lukittu.
Onneksi Moiran juttu on nyt ratkennut.
Vaan vielä on muutama arvoitus ratkaisematta, kunhan ei iätajat tarvitse odotella.
Niin paljon kun ihnoankin ruotia näyttelijöiden ulkonäköä. Niin onko Moiran näyttelijä tullut isommaksi ylävartalosta vai onko se vain tuo sairaalakaapu mikä ei imartele.
Onko Rubyn sukunimi aina ollut Fox? Tai siis varmaan on, mutta ekaa kertaa itse huomasin. Jaksossa se lukee sairaalassa seinällä tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko Rubyn sukunimi aina ollut Fox? Tai siis varmaan on, mutta ekaa kertaa itse huomasin. Jaksossa se lukee sairaalassa seinällä tms.
Mä olin siinä uskossa että se on Milligan niin kuin Calebilla. Olisiko Fox Rubyn tyttö nimi?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin siinä uskossa että se on Milligan niin kuin Calebilla. Olisiko Fox Rubyn tyttö nimi?
On ja alkuun oli oli Rub Fox-Milligan mutta lyhensivät sitä ,myöhemmin.
Odotettu ratkaisu Sanomalta kun ei viitsitä korjata systeemiä vaan pistetään ketju lukkoon ja muutkim kun ylittävät tietyn viestimäärän. Salkkarit 3 ja La Promesa 2 ovat tulossa.
Cainilla on sitten on tapansa sura asiioita, niimittäin alkaa rassata suvun pakua.Aina van ihmetyttää etä on yhä liikentessä kun se on ahminut tuhansia maileja.
Mua vähän häiritsi toi, että Cain ei saisi tehdä mitä haluaa.. tai siis, että kaikki vaati häntä istumaan sairaalassa Moiran kanssa. Näinkö se oikeassakin elämässä sitten menee? Lapset menee naapuriin hoitoon tai Lydialle, ja sitten yhdessä istutaan tuntikausia sairaalassa?
Suomalaisittain ajateltuna, saako sairaalassa puoliso edes istua aamusta iltaan vuoteen vieressä? Itse ymmärtänyt, että vierasajat on sitä varten ja muut ajat pyhitetään levolle ja tutkimuksille. Etenkin kun huoneissa on useampia pötköttäjiä, niin suodaan jonkun asteinen tietoturvallisuus turva ja rauha muille potilaille.
Dinglejen paku ei oikein enää mene vitsistäkään. Sehän on jo ihan läpi ruosteessa, eikä korjataan vähän lisää. Samkö sillä pakulla nyt enää ajelee (jaaha kysymerkkinappula ei toimi). Kaikilla muilla taitaa olla joku henkilöauto.
Miksi mulle tuli ykakaks fiilis, että Ruby sitä Williä sittenkin kiristää. Vaikka Kimiä olen koko ajan pitänyt kiristäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kyllähän se tyttönimi sitten taitaa olla.
Semmoinen havainto sohvan pohjalta, että Ruby on alkanut käyttää jotain hellittylynimeä Calebista. Ikäänkuin K tai Cai tms. Kuulosti vaan, että sanoo Cain. Vai sanoko sitten Caleb vaan jotenkin niin ontuvasti, että mä pidin sitä lyhennyksenä. Kun ei se Cal - sanonut.
Kuka soitti Rubyn puhelimeen? Kaaleppi tiesi soittajan ja käski lopettaa yhteydenotot. Oliko puhelinnumero 777... sama kuin Willin kiristäjän? Samoilla numeroilla alkoi!
Onko kyseessä uusi draama? Entisiäkin riittämiin: Moiran aivokasvain, Tomin "katoaminen", jääkö John vakiokalustoon.
Vierailija kirjoitti:
Dinglejen paku ei oikein enää mene vitsistäkään. Sehän on jo ihan läpi ruosteessa, eikä korjataan vähän lisää. Samkö sillä pakulla nyt enää ajelee (jaaha kysymerkkinappula ei toimi). Kaikilla muilla taitaa olla joku henkilöauto.
Samsillä pakulla ajaa ks viimeksi käytiin Walesiissa tyhjentämässä jonkun tädn taloa. Moiralla on paku ja wanha Lantikka. Bellellä oli katumaasturi mutta Tom myi sen, elänlekureilla on maasturit, Calebillakin on maasturi käytössään kuten Rubyllä, ,,uilla sittrn pääasiassa on hlöautot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kyllähän se tyttönimi sitten taitaa olla.
Semmoinen havainto sohvan pohjalta, että Ruby on alkanut käyttää jotain hellittylynimeä Calebista. Ikäänkuin K tai Cai tms. Kuulosti vaan, että sanoo Cain. Vai sanoko sitten Caleb vaan jotenkin niin ontuvasti, että mä pidin sitä lyhennyksenä. Kun ei se Cal - sanonut.
Joo, minä kans luulin kuulevani Rubyn kutsuvan Calebia Cainiksi, mutta sitten ajattelin, että kuulin väärin. Ei se kyllä tosiaan sanonut Caleb.
En viittinyt tuon yhden sekotekstiä edes lainata. Tein ilmon.
Lähinnä nauratti, että Dingle paku haudataan pihaan. ;)
Täytyy sanoa, että hyvä kun on uusi ketju. Hoituu kommentointi paljon sujuvammin👏
McKenzie toimi fiksusti sairaalassa, kun rauhoitteli Cainia. Cain varmaan turhautui, kun ei voi auttaa Moiraa mitenkään ja alkoi raivoamaan huoneessa. Kyllä olisi vaimona hävettänyt ja vituttanut tuommoinen käytös.
Katson netistä Bad girls nimistä sarjaa missä Kimin näyttelijä on hyvis vartija. Kumma juttu miten vahvasti jotkut näyttelijät yhdistyy mielessä tiettyyn rooliin. Mä ajattelen koko ajan että ruudulla on Kim.
Vierailija kirjoitti:
Kuka soitti Rubyn puhelimeen? Kaaleppi tiesi soittajan ja käski lopettaa yhteydenotot. Oliko puhelinnumero 777... sama kuin Willin kiristäjän? Samoilla numeroilla alkoi!
Rubyn "rakastavst" vanhemmat soittivat? 777 ei ole sidottu mihinkään paikkakuntaan.
Ei edes viikkoa vanha ketju ja nyt jo poistettu ~6 viestiä.
Rubyyn iski paniiikkikohtaus tulipalon takia. Voi parkaa ja kukaan ei ole lohduttamassa.
Moiraa ei sitten leikata vielä pariin kuukauteen.
Hyvä.