Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5215)
Minusta Johnia on kehitelty aika hyvin. Outous ja pelottavuus on alkanut selvitä hiipimällä. Toisin kuin esim. Aprilin juonikuvio, jossa April vaan yhtäkkiä muuttui kuin toiseksi persoonaksi.
Totta, ei tiedä, onko mies lintu vai kala.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Johnia on kehitelty aika hyvin. Outous ja pelottavuus on alkanut selvitä hiipimällä. Toisin kuin esim. Aprilin juonikuvio, jossa April vaan yhtäkkiä muuttui kuin toiseksi persoonaksi.
Kyllä. Johnin hahmo herättää uteliaisuutta, että mikä se nyt lopulta oikein on miehiään? April muuttui suunnilleen yhdessä yössä lähes entisen itsensä vastakohdaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli hyvä että Lydian papukaija pääsi välillä häkistä lentoon. Hyvä tämä pikku poika tässä Thomasin roolissa. Pilke silmäkulmassa. Selvästi näyttelijäainesta. Luonnollisen oloinen ollut noissa kohtauksissa.
Miten pikkupoika edes yletti ottamaan linnun orrelta? Toisaalta lapsi pitää opettaa olemaan koskematta muiden tavaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.
Kuten Jaacob tai Noah?
Kai nyt uusiakin tyyppejä voisi tulla sarjaan
Justhan tuli Kammy joka toki on iskenyt silmänsä Sarahin ja vähän muuhunkin (laittomuksiin).
Vierailija kirjoitti:
Minne se Tracyn lapsen isä katosi? Näin jonkun pätkän ( jota John muisteli) että olisi heittänyt miehen jokeen. Mikä tää John juttu nyt on? Onko hän sittenki pahis? Sääli koska vaikutti hyvältä tyypiltä.
Mikä motivaatio murhata?
Se selviää parin kuukauden päästä kun sitä järveä aletaan tyhjentää-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.
Kuten Jaacob tai Noah?
Kai nyt uusiakin tyyppejä voisi tulla sarjaan
Justhan tuli Kammy joka toki on iskenyt silmänsä Sarahin ja vähän muuhunkin (laittomuksiin).
Eipähän taaskaan löytynyt ketään rehellistä hahmoa. Mahtaako sellaisia briteissä ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.
Kuten Jaacob tai Noah?
Kai nyt uusiakin tyyppejä voisi tulla sarjaan
Justhan tuli Kammy joka toki on iskenyt silmänsä Sarahin ja vähän muuhunkin (laittomuksiin).
Eipähän taaskaan löytynyt ketään rehellistä hahmoa. Mahtaako sellaisia briteissä ollakaan?
Ei kait täysin rehellisiä ihmisiä ole olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.
Kuten Jaacob tai Noah?
Kai nyt uusiakin tyyppejä voisi tulla sarjaan
Justhan tuli Kammy joka toki on iskenyt silmänsä Sarahin ja vähän muuhunkin (laittomuksiin).
Eipähän taaskaan löytynyt ketään rehellistä hahmoa. Mahtaako sellaisia briteissä ollakaan?
Ei kait täysin rehellisiä ihmisiä ole olemassakaan?
Anteeksi huono sanavalintani. Olisi pitänyt kirjoittaa rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.
Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe.
No mutta kai nyt olisi joku muukin. Vinny on ihan heppeli.
Mikä on heppeli?
yksinkertainen tollo
...heppeli ei ole mikään homppeli vaan juurikin yksinkertanen vähän hassu tyyppi. On kai jokin murresana. Isäni käytti sitä.
Keskustelupalstoilla kannattaisi käyttää normaalia yleiskieltä eikä jotain itsekeksittyjä landepaukujen epäsanoja.
Ei tuo vaikuta edes oikealta murresanalta. Murteet on ok.
Tuo ilmeisesti yritti vihjailla homoilusta mutta keksi jonkun sievistelyilmaisun. Nyt sitten itse komppaa itseään?
Minä kirjoitin Vinnyä kuvaavan sanan "heppeli". Olen pahoillani. Yritin selittää sittemmin sanaani synonyymillä TOLLO. Tajuatteko sen? Vai onko sekin "landepaukujen epäsana" ?
!!!Huomioikaa emmentaalin alkamisaika, poikkeaa normaalista!!!
Vierailija kirjoitti:
!!!Huomioikaa emmentaalin alkamisaika, poikkeaa normaalista!!!
Ota ihan iisisti😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.
Ton yhden mielestä Cathy on normaali
Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.
Minä olen satavarma,että jos otetaan samankokoinen verrokkikylä oikeasta maailmasta niin taatusti löytyy paljon enemmän fiksusti käyttäytyviä teinejä kuin Emmestä.
Kylä jossa on noin neljä teiniä, heille tietenkin tulee kerroksellisuutta ja enemmän ongelmia.
Oikeassa maailmassa (suomessa) on normaalia mököttää puhelimen kanssa kotona ja olla ahdistunut. Ja puolet pyrkii myymään persettään ulkkareille tupakkaa ja viinaa vastaan.
Alkaa Emmerdalen nuorisokin näyttämään tavalliselta.
Missähän maailmassa (suomessa) sinä oikein elät?
Tässä omassa kuplassani, jossa luen mediasta mitä kotimainen nuoriso tekee.
Olipa John pelottava, kun se Liamin kanssa kävi keskustelua. Liamkin niin vakavissaan lääkärinä. Siinä on kyllä näyttelijä maneereineen. Tykkään hupsusta Liamista eniten, silloin näyttelijä on luontaisimmillaan. Asiasta tietty sano.
SPEKULAATIOTA!!!
Onko John joskus ollutkin lääkäri ja sitten mogannut ja "alentunut" ensihoitajaksi.. Kun Liamille vinkkas, että kummalla meistä on kokemusta enemmän.. Liam sitten joutui muistuttamaan, että HÄN on lääkäri.
Mä mietin että olisiko Johnilla ns pelasta syndrooma. Haluaa olla sankari ja saavuttaakseen niitä tilanteita saattaa ihmisiä vaaraan.
Gabbyn ja Thomaksen seikkailut Hyvän toivon tuvassa. Olisi voinut olla hieman hauskemmin tehty, mutta ihan ok... Steve otti lentoa. Tämä muistoesine on kyllä ollut aina liian keskeisellä paikalla siihen nähden, ettei Lydia ollut vielä Dingle tai emäntä tms.
Toivottavasti Lydia osaa ajatella järjellä lintuaan ja päästäisi sen "vapaaksi". ;D
Vierailija kirjoitti:
Gabbyn ja Thomaksen seikkailut Hyvän toivon tuvassa. Olisi voinut olla hieman hauskemmin tehty, mutta ihan ok... Steve otti lentoa. Tämä muistoesine on kyllä ollut aina liian keskeisellä paikalla siihen nähden, ettei Lydia ollut vielä Dingle tai emäntä tms.
Toivottavasti Lydia osaa ajatella järjellä lintuaan ja päästäisi sen "vapaaksi". ;D
Missähän Lydia on tällä hetkellä? Onko annettu mitään selitystä? Ei ole rouvaa vähään aikaan näkynyt.
Dingleillä on muutenkin ahtaat tilat niin ei voi ymmärtää tuota tavarapaljoutta. Ihan, kuin joku himohamstraajien koti.
Tiistaina 30.6. ja keskiviikona 1.7 Emmerdale taas 17.30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gabbyn ja Thomaksen seikkailut Hyvän toivon tuvassa. Olisi voinut olla hieman hauskemmin tehty, mutta ihan ok... Steve otti lentoa. Tämä muistoesine on kyllä ollut aina liian keskeisellä paikalla siihen nähden, ettei Lydia ollut vielä Dingle tai emäntä tms.
Toivottavasti Lydia osaa ajatella järjellä lintuaan ja päästäisi sen "vapaaksi". ;D
Missähän Lydia on tällä hetkellä? Onko annettu mitään selitystä? Ei ole rouvaa vähään aikaan näkynyt.
Dingleillä on muutenkin ahtaat tilat niin ei voi ymmärtää tuota tavarapaljoutta. Ihan, kuin joku himohamstraajien koti.
Ei ole kerottu muuta kuin eilen että oli sairasta äitiään katsomassa.
Mun mielestäni on nykään niin "likainen", että on väärin puhua saippuasarjasta.