Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5215)
Vierailija kirjoitti:
Olipa John pelottava, kun se Liamin kanssa kävi keskustelua. Liamkin niin vakavissaan lääkärinä. Siinä on kyllä näyttelijä maneereineen. Tykkään hupsusta Liamista eniten, silloin näyttelijä on luontaisimmillaan. Asiasta tietty sano.
SPEKULAATIOTA!!!
Onko John joskus ollutkin lääkäri ja sitten mogannut ja "alentunut" ensihoitajaksi.. Kun Liamille vinkkas, että kummalla meistä on kokemusta enemmän.. Liam sitten joutui muistuttamaan, että HÄN on lääkäri.
John on paramedic englannin kielen sana. Koulutus ja pätevyys ja on ensiavun tehtäviin. Oikeus antaa lääkkeitä mitä tarvitaan ennen sairaalaan vientiä. Pystyttävä tekemään nopeita päätöksiä. Casualty sarjassa heitä näkee pukeutuneina tumman vihreään työasun. Enemmän koulutettuja kuin tavalliset hoitajat. Epäonnistuneet lääkärit eivät ala tehdä alempia tehtäviä mikä naurettava ajatus. Lääkärioikeudet menettää päihteiden takia yleensä. John hämäsi että Kerry juo itsensä humalaan lähes aina. Ei osannut epäillä ketoosia.
Briteissä on paramedicia vastaavissa töissä mutta ei ole tavallista vaan ovat ensiavussa ja ambulansseissa ja tämän tiedon kertoi joka itse on hoitajana sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa John pelottava, kun se Liamin kanssa kävi keskustelua. Liamkin niin vakavissaan lääkärinä. Siinä on kyllä näyttelijä maneereineen. Tykkään hupsusta Liamista eniten, silloin näyttelijä on luontaisimmillaan. Asiasta tietty sano.
SPEKULAATIOTA!!!
Onko John joskus ollutkin lääkäri ja sitten mogannut ja "alentunut" ensihoitajaksi.. Kun Liamille vinkkas, että kummalla meistä on kokemusta enemmän.. Liam sitten joutui muistuttamaan, että HÄN on lääkäri.
John on paramedic englannin kielen sana. Koulutus ja pätevyys ja on ensiavun tehtäviin. Oikeus antaa lääkkeitä mitä tarvitaan ennen sairaalaan vientiä. Pystyttävä tekemään nopeita päätöksiä. Casualty sarjassa heitä näkee pukeutuneina tumman vihreään työasun. Enemmän koulutettuja kuin tavalliset hoitajat. Epäonnistuneet lääkärit eivät ala tehdä alempia tehtäviä mikä naurettava ajatus. Lääkärioikeudet menettää päihteiden takia yleensä. John hämäsi että Kerry juo itsensä humalaan lähes aina. Ei osannut epäillä ketoosia.
Briteissä on paramedicia vastaavissa töissä mutta ei ole tavallista vaan ovat ensiavussa ja ambulansseissa ja tämän tiedon kertoi joka itse on hoitajana sairaalassa.
Sulla meni pointti ohi, kun aloit sekoittamaan tosielämää ja fiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gabbyn ja Thomaksen seikkailut Hyvän toivon tuvassa. Olisi voinut olla hieman hauskemmin tehty, mutta ihan ok... Steve otti lentoa. Tämä muistoesine on kyllä ollut aina liian keskeisellä paikalla siihen nähden, ettei Lydia ollut vielä Dingle tai emäntä tms.
Toivottavasti Lydia osaa ajatella järjellä lintuaan ja päästäisi sen "vapaaksi". ;D
Missähän Lydia on tällä hetkellä? Onko annettu mitään selitystä? Ei ole rouvaa vähään aikaan näkynyt.
Dingleillä on muutenkin ahtaat tilat niin ei voi ymmärtää tuota tavarapaljoutta. Ihan, kuin joku himohamstraajien koti.
Vinny ja Gabby kun muuttivat, niin Sam sanoi Lydian olleen Thomaksen kanssa syöttämässä kanoja. Sitten seuraavassa jaksossako oli, että Gabby kysyi ehtikö Lydia junaan.. Sam tuumas kyllä. Oli menossa sairastuneen äitinsä luo.
Ei kummosia selityksiä.
Miksei ne Thomaksen lelut voi olla siellä yläkerran kämpässä.. oletan, että asustavat nyt siellä. Edes osa niistä leluista, kun nythän niitä oli levällään vaikka kuinka muutenkin ahtaassa alakerrassa. No, eihän se Gabby mikään siivousihme ole, vaikka tarjoutuikin siivoamaan. Ehkä sen silmä ei vaan sano.
Nauratti siinä jaksossa, kun Sam vinkkas, että voisi juoda teetä. Kuten yleensä heillä on ollut tapana, että naiset tekee nämä asiat. Gabby kertoi, että miten hän juo omansa. Jäi myös odottamaan palvelua. Awww, kiitos Sam! ;D
Gabby halusi vielä kamomillateetä, ihan niinku siellä olis ollut! Samin ilmeet on hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli hyvä että Lydian papukaija pääsi välillä häkistä lentoon. Hyvä tämä pikku poika tässä Thomasin roolissa. Pilke silmäkulmassa. Selvästi näyttelijäainesta. Luonnollisen oloinen ollut noissa kohtauksissa.
Miten pikkupoika edes yletti ottamaan linnun orrelta? Toisaalta lapsi pitää opettaa olemaan koskematta muiden tavaroihin.
Thomas on saanut mellastaa kartanolla miten haluaa, Kim lellii poikaa ja Gabby on kanssa vähän vapaampi noissa säännöissä. Dingleillä joutuvat nyt sitten elämään talon tavoilla, vaikka Gabby sanoi että täällä on rennompi ilmapiiri. Taitaa huomata pian ettei olekaan. Zakin tuoliin ei istuta ilman lupaa eikä vissiin edes luvan kanssa. Papukaija on pyhä ja leluja ei jätetä lattioille. Voi näennäisesti vaikuttaa kaaokselta se huusholli, mutta siellä on tietty järjestys ja laki jolla mennään. Onnea vaan Gabbylle sopeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa John pelottava, kun se Liamin kanssa kävi keskustelua. Liamkin niin vakavissaan lääkärinä. Siinä on kyllä näyttelijä maneereineen. Tykkään hupsusta Liamista eniten, silloin näyttelijä on luontaisimmillaan. Asiasta tietty sano.
SPEKULAATIOTA!!!
Onko John joskus ollutkin lääkäri ja sitten mogannut ja "alentunut" ensihoitajaksi.. Kun Liamille vinkkas, että kummalla meistä on kokemusta enemmän.. Liam sitten joutui muistuttamaan, että HÄN on lääkäri.
John on paramedic englannin kielen sana. Koulutus ja pätevyys ja on ensiavun tehtäviin. Oikeus antaa lääkkeitä mitä tarvitaan ennen sairaalaan vientiä. Pystyttävä tekemään nopeita päätöksiä. Casualty sarjassa heitä näkee pukeutuneina tumman vihreään työasun. Enemmän koulutettuja kuin tavalliset hoitajat. Epäonnistuneet lääkärit eivät ala tehdä alempia tehtäviä mikä naurettava ajatus. Lääkärioikeudet menettää päihteiden takia yleensä. John hämäsi että Kerry juo itsensä humalaan lähes aina. Ei osannut epäillä ketoosia.
Briteissä on paramedicia vastaavissa töissä mutta ei ole tavallista vaan ovat ensiavussa ja ambulansseissa ja tämän tiedon kertoi joka itse on hoitajana sairaalassa.
Sulla meni pointti ohi, kun aloit sekoittamaan tosielämää ja fiktiota.
Englannin palstalla joku ommentoija kysyi toiselta joka on töissä sairaalassa onko tuo Johnin homma mahdollista. Vastasi, että voi olla työssä mutta ei ole kovin yleistä ja voivat kierrättää ambulanssi väkeä muuallakin.
Fiktiivinen Casualty sarja oli esimerkki työtehtävien laadusta. Saa käsityksen työstä.
Joten mikä kohta vaivaa jurputtajaa vai etkö ymmärtänyt asiaa. Omaa väärin ymmärrystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Gabby halusi vielä kamomillateetä, ihan niinku siellä olis ollut! Samin ilmeet on hyviä!
Ei sitä tiedä, voi hyvin vaikka olla jossain kaapin perällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gabby halusi vielä kamomillateetä, ihan niinku siellä olis ollut! Samin ilmeet on hyviä!
Ei sitä tiedä, voi hyvin vaikka olla jossain kaapin perällä.
Tottakai voi olla. Ei se kamomillatee nyt niin erikoinen ole. Kyse oli kait enemmän siitä, että kuka sitä teetä laittaa ja kenelle.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt paljastui Johnin salaisuus: hoitovirhe, minkä johdosta joku on koomassa!
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt paljastui Johnin salaisuus: hoitovirhe, minkä johdosta joku on koomassa!
Ei
Mies on ollut armeijassa kuten John.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että olisiko Johnilla ns pelasta syndrooma. Haluaa olla sankari ja saavuttaakseen niitä tilanteita saattaa ihmisiä vaaraan.
Tän pystyi päättelemään jo silloin, kun "sattumalta" löysi Chasin pubin lattialta.
Mä olen ollut ihan tyytyväinen, kun Johnin tarinaa ei ole ns avattu tarkemmin. Nyt herran takaumat oli jotenkin liian alleviivattuja ja jopa tarpeettomia. Joojoo, me tajuttiin jo!
Usein se on Lydia joka tekee teetä jos on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut ihan tyytyväinen, kun Johnin tarinaa ei ole ns avattu tarkemmin. Nyt herran takaumat oli jotenkin liian alleviivattuja ja jopa tarpeettomia. Joojoo, me tajuttiin jo!
Vasta alkua.
No niin, nyt paljastui Johnin salaisuus: hoitovirhe, minkä johdosta joku on koomassa!