Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5263)

Vierailija
5241/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Vierailija
5242/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Vierailija
5244/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Minä luulin että aloittivat kun ilmoitettiin tulevan myöhemmin syksyllä. 

Sadie on Jimmyn ex vaimo. Katsoin joku vk sitten Tom Kingin kuoleman ja kun Sadie lähti kylästä, Kiristäjä Cain lähti rahatukun kanssa. Cain on todella inhottava hahmo.

Vierailija
5245/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Mähän kirjoitin heti sen lääkejutun jälkeen, että John on tehnyt sen päästäkseen Chasin suosioon saatuaan muka Ellan syylliseksi.

Nyt sitten selviää ne muutin hommat.

Jos lukee paljon kirjoja, niin, tosi helposti tajuaa monet juonen käänteet leffoissakin.

Mun kaverit ei lähde enää mun kanssa leffaan, kun aina spekuloin juonen käänteet etukäteen ja olen 85% oikeassa.🤔

Vierailija
5246/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Minä otin kyllä kantaa Emmerdalessa "asuvan" fiktiivisen hahmon Ellan tekemisiin enkä kenenkään kommentoijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5247/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Vierailija
5248/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Minä luulin että aloittivat kun ilmoitettiin tulevan myöhemmin syksyllä. 

Sadie on Jimmyn ex vaimo. Katsoin joku vk sitten Tom Kingin kuoleman ja kun Sadie lähti kylästä, Kiristäjä Cain lähti rahatukun kanssa. Cain on todella inhottava hahmo.

Kuvataan nyt ja näytetään syksyllä Briteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5249/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Mähän kirjoitin heti sen lääkejutun jälkeen, että John on tehnyt sen päästäkseen Chasin suosioon saatuaan muka Ellan syylliseksi.

Nyt sitten selviää ne muutin hommat.

Jos lukee paljon kirjoja, niin, tosi helposti tajuaa monet juonen käänteet leffoissakin.

Mun kaverit ei lähde enää mun kanssa leffaan, kun aina spekuloin juonen käänteet etukäteen ja olen 85% oikeassa.🤔

Olen alusta samaa mieltä. Leffoissa(kin) juonet ovat monesti hyvin samanlaisia, mutten ikinä spoilais kavereiden katsomisnautintoa spekuloimalla etukäteen asioilla.. Niin ilkeä huomiohuo*a mä en halua olla. Ei ole tarvetta keulia ja nostaa itseään jalustalle.

Vierailija
5250/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän säälittää Eric, kun se epäilee oman muistinsa huonontuneen (entisestään).

Kyllä vaan. Se ilme, kun Tracy toi nipun rahaa. Se oli aivan jäätävä. Onko muistikin lähdössä, kun ei mitään mielikuvaa. Tracy olisi voinut tuossa tilanteessa kertoa totuuden ja antaa rahat.

Ei tässä sarjassa nyt niin umpirehelliseksi sentään ruveta. Mielummin annetaan toisen huolestua omasta muististaan/terveydestään. No, hyvä, kun palautti edes rahat. Tosin siskonsa pussista nekin.

Kaikki on paljastunut jo, mutta eihän se Tracysta umpirehellistä olisi tehnyt, vaikka olisikin kertonut oman osuutensa auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5251/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

Tossahan se Ella just mogas. Teki asiasta niin valtavan numeron ja alkoi syyttää Chasia aivan raivopäänä. Eli teki itse samaa Chasille, mitä muut teki hänelle. Olisi malttanut ja etsinyt todisteita ihan itse hissukseen. John sen verran näkösällä touhus, että istumalla vaikka pubin pihapöydässä ja seuraamalla kylän menoa olisi jotain haaviinsa saanut.

Vierailija
5252/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Hän menetti kaiken omaisuutensa viisi vuotta sitten. Mukaanlukien kotinsa.    Joten oikeassa olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5253/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

Tossahan se Ella just mogas. Teki asiasta niin valtavan numeron ja alkoi syyttää Chasia aivan raivopäänä. Eli teki itse samaa Chasille, mitä muut teki hänelle. Olisi malttanut ja etsinyt todisteita ihan itse hissukseen. John sen verran näkösällä touhus, että istumalla vaikka pubin pihapöydässä ja seuraamalla kylän menoa olisi jotain haaviinsa saanut.

Ja sinä pidät sitten asiallisena, että Chasin klaani hyökkäs välittömästi Ellan kimppuun, Eikö sen porukan siitten olisi ollut fiksua hankkia niitä todisteita?

Vierailija
5254/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin että John on noin pipi,  Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi.  Koskahan paljastuu muille?

No eikä ole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5255/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

Tossahan se Ella just mogas. Teki asiasta niin valtavan numeron ja alkoi syyttää Chasia aivan raivopäänä. Eli teki itse samaa Chasille, mitä muut teki hänelle. Olisi malttanut ja etsinyt todisteita ihan itse hissukseen. John sen verran näkösällä touhus, että istumalla vaikka pubin pihapöydässä ja seuraamalla kylän menoa olisi jotain haaviinsa saanut.

Ja sinä pidät sitten asiallisena, että Chasin klaani hyökkäs välittömästi Ellan kimppuun, Eikö sen porukan siitten olisi ollut fiksua hankkia niitä todisteita?

En pidä. Eihän tuossa ollut edes mitään viittettä, että pidän Dingle käytöstä asiallisena. Miten sä oikein ymmärrät näitä viestejä. 

Dinglet pitää omiensa puolta suht sokeesti, vaikka tällä kertaa Mandy yritti olla Ellan puolella, eikä Cainkaan lähtenyt syyttävine sormineen. Hän kuitenkin oli alusta saakka Ellan "puolustaja". Kaikki todisteet puhui Ellan syyllisyyden puolesta. 

Chasilla taas ei ollut puolustustaakkaa, vaan syyttäjällä yleensä on eli tässä tapauksessa Ellalla.

Vierailija
5256/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadie paluu sarjaa laittaa Kingien perheen valokeilaan. Tuleeko Sadie yksin.. esim lapsi. Kenen lapsi. On se mitä vaan, niin näen jo Sadien ja Nicolan yhteenotot. :D

Vierailija
5257/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin että John on noin pipi,  Mùnhausen by proxy on tuon mielenvikaisuuden nimi.  Koskahan paljastuu muille?

Aikanaan selviää kohtalo.

Mikä siinä on, että täällä joku toistuvasti viljelee noita huomattavan turhia, arvoituksellisen profeetallisia vastauksia aina kun joku vähän pohdiskelee tulevaa. 
 

Vierailija
5258/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Älä?

Vierailija
5259/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Mähän kirjoitin heti sen lääkejutun jälkeen, että John on tehnyt sen päästäkseen Chasin suosioon saatuaan muka Ellan syylliseksi.

Nyt sitten selviää ne muutin hommat.

Jos lukee paljon kirjoja, niin, tosi helposti tajuaa monet juonen käänteet leffoissakin.

Mun kaverit ei lähde enää mun kanssa leffaan, kun aina spekuloin juonen käänteet etukäteen ja olen 85% oikeassa.🤔

Typerä juoni, John on jo Chasin sylissä täysin. Mitä muka enempää vaatii anopiltaan? Muuttuu heteroksi ja kosii😁

Vierailija
5260/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho John. . Miksi tekee tuollaista ? Sairas 🙄