Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7081)

Vierailija
5261/7081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

Vierailija
5262/7081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho John. . Miksi tekee tuollaista ? Sairas 🙄

Tehnyt jotain menneisyydessä josta sitten sai sankarikompleksin. Se potilas jota kävi tapaamassa littynee asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/7081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

Eihän hän sanonut ettei olisi ollut töitä. Sanoi että rahat on vähissä ja totta se on. Patsy menetti kaikki rahansa ja kotinsa katastrofaalisten bisneskuvioiden myötä muutama vuosi sitten. Etkö tiennyt? Patsy on tehnyt töitä muissakin saippuoissa tässä koko ajan. Ei jäänyt tuleen makaamaan talousromahduksensa jälkeen, vaikka kaikki meni. Joten kyllä pesti Emmerdalessa on varmasti tervetullut lisä naiselle joka oli tottunut elämään jetset elämää.

Vierailija
5264/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen................ eikun John.

Mähän kirjoitin heti sen lääkejutun jälkeen, että John on tehnyt sen päästäkseen Chasin suosioon saatuaan muka Ellan syylliseksi.

Nyt sitten selviää ne muutin hommat.

Jos lukee paljon kirjoja, niin, tosi helposti tajuaa monet juonen käänteet leffoissakin.

Mun kaverit ei lähde enää mun kanssa leffaan, kun aina spekuloin juonen käänteet etukäteen ja olen 85% oikeassa.🤔

Olen alusta samaa mieltä. Leffoissa(kin) juonet ovat monesti hyvin samanlaisia, mutten ikinä spoilais kavereiden katsomisnautintoa spekuloimalla etukäteen asioilla.. Niin ilkeä huomiohuo*a mä en halua olla. Ei ole tarvetta keulia ja nostaa itseään jalustalle.

Onpa outo kommentti.

Eikö spoilaaminen tarkoita sitä, että kertoo sarjan tulevia tapahtumia.

Tuo oli kyllä ainoastaan mielipide ja aavistus.

Olikin ihan mun toinen kommenttini täällä ja tämä on kolmas ja huo%^&raaminen ei kai kuulu mitenkään tähän🥰

Harmittiko, kun et itse tajunnut ko juttua? 

😂

T. Mummo 80 v

Vierailija
5265/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän kirjoitin heti sen lääkejutun jälkeen, että John on tehnyt sen päästäkseen Chasin suosioon saatuaan muka Ellan syylliseksi.

Jos lukee paljon kirjoja, niin, tosi helposti tajuaa monet juonen käänteet leffoissakin.

Mun kaverit ei lähde enää mun kanssa leffaan, kun aina spekuloin juonen käänteet etukäteen ja olen 85% oikeassa.🤔

Olen alusta samaa mieltä. Leffoissa(kin) juonet ovat monesti hyvin samanlaisia, mutten ikinä spoilais kavereiden katsomisnautintoa spekuloimalla etukäteen asioilla.. Niin ilkeä huomiohuo*a mä en halua olla. Ei ole tarvetta keulia ja nostaa itseään jalustalle.

Onpa outo kommentti.

Olikin ihan mun toinen kommenttini täällä ja tämä on kolmas ja huo%^&raaminen ei kai kuulu mitenkään tähän🥰

😂

T. Mummo 80 v

Olen samaa mieltä sinun  kanssa mummo. Asiaton ilkeä kommentti tältä huorit telijalta, ihmisillä tuntuu vanne kiristävän päätä nykyään ihan liikaa. Itseasiassa tämä arvostelija syyllistyi juuri siihen mistä sinua syytti. Nosti itsensä jalustalle alentamalla sinut. 

Vierailija
5266/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadie paluu sarjaa laittaa Kingien perheen valokeilaan. Tuleeko Sadie yksin.. esim lapsi. Kenen lapsi. On se mitä vaan, niin näen jo Sadien ja Nicolan yhteenotot. :D

Katastrofin se tuo. Hävityksen ja tuhon. Mielummin olisi saanut jäädä tulematta takaisin. 

Vierailija
5267/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie paluu sarjaa laittaa Kingien perheen valokeilaan. Tuleeko Sadie yksin.. esim lapsi. Kenen lapsi. On se mitä vaan, niin näen jo Sadien ja Nicolan yhteenotot. :D

Katastrofin se tuo. Hävityksen ja tuhon. Mielummin olisi saanut jäädä tulematta takaisin. 

Elokuvan juonen kertominen etukäteen tai sen aikana ei ole sopivaa. Sitä ei pidä tehdä.

Saippua sarja, hah ja teette asiasta turhan ison jutun itsellenne.

Onko Kensit, 58v taitaa olla, itse kertonut olevansa rahapulassa? Oli 4x naimissa mm L.Gallahagerin kanssa ja 2 häneltä poikaa. Näyttelijöiden ei tarvitse olla rahapulassa ja tekevät työtä kun sopivaa tarjolla. Minä en juuri muista Sadie aikaa mutta on ok että tulee. Haluan vaihtelua sillä Dingle Cain ja Char oksettaa kun aina naama näkyy. April,Sarah tulevat jutut en pidä. Marlon ja Paddy tyhjän jauhaminen ja Mandy ähisee aina. Milä on ettei niitä saa jo ulos! Monta parempaa jotka osaa tehdä tarinaa ja sitten nuo tunkkaset pilaa ja liikaa aikaa.

Vierailija
5268/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Minä otin kyllä kantaa Emmerdalessa "asuvan" fiktiivisen hahmon Ellan tekemisiin enkä kenenkään kommentoijan.

Äläpäs valkopese kommenttiasi. 

Joku sanoi, ettei heilu veitsen kanssa.

Sinä vastasit: sinä et asukaan...

Eli et kommentoinut fiktiivistä hahmoa vaan suomalaista kommentoijaa.

Siitä ymmärsi selvästi, että jos kommentoija asuisi Emmerdalessa murhaajien keskellä, veitsen heiluttelu olisi ymmärrettävämpää.

Seiso edes omien sanojesi takana.

Vierailija
5269/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista hahmoista en muistanut kuka oli se lapionaama nainen Jack ja Dianen häissä 2004 morsiusneitona ja etsin viimein, että on Loiuse Appelton jolla ei sukua kylässä. v 2012 -14 lähtien muistan kaikki. Danny Aaron aloitti sarjassa 1. jaksossa ajoi pyörällä poliisi aseman edessä ja alkoi jepen kanssa sanaharkka, rumia sanoja joita ei enää ole kuultu sarjassa niin Donna pelasti soitti Chasille. YT nostaa vanhoja jaksoja esiin.

Vierailija
5270/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan? 😄 Se on Sadie joka on tulossa takaa, ei mikään hellunen tapaus. 

Vierailija
5271/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Johnin juonikuvio on tosi hyvä, ihan ku joku Agatha Christien dekkari, jossa kaikkein epätodennäköisin onkin murhaaja.

Vierailija
5272/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Minä otin kyllä kantaa Emmerdalessa "asuvan" fiktiivisen hahmon Ellan tekemisiin enkä kenenkään kommentoijan.

Äläpäs valkopese kommenttiasi. 

Joku sanoi, ettei heilu veitsen kanssa.

Sinä vastasit: sinä et asukaan...

Eli et kommentoinut fiktiivistä hahmoa vaan suomalaista kommentoijaa.

Siitä ymmärsi selvästi, että jos kommentoija asuisi Emmerdalessa murhaajien keskellä, veitsen heiluttelu olisi ymmärrettävämpää.

Seiso edes omien sanojesi takana.

Yritätkö väittää, että tämä keskisormennäyttäjä asuu Emmerdalessa?

Vierailija
5273/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin n 60v on lapsi. Hah. Sadie oli Robertin kun Davies aikaan niin jotkut Robron fanit epäili että sillä olisi Robertin lapsi mukana hah. Robert ehti lähteä ja Sandien jälkikäteen ollut raskaana. Hah.

Vierailija
5274/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadiekin väitti aikoinaan että Charity ja Cain olivat olleet insestisessä suhteessa.

Vierailija
5275/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Sadie olla edelleen Cainille äkeissään siitä kun Cain vei Tom King seniorilta varastamat rahat mukanaan paetessaan maasta, jättäen Sadien kuin nallin kalliolle vaikka oli luvannut ottaa naisen mukaan?

Vierailija
5276/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outo kommentti.

😂

T. Mummo 80 v

Harmittaa lähinnä sun kaltaiset supina sussut, jotka ei osaa olla hiljaa. Pilaahan se minkä vaan katsomisen, jos etukäteen pitää lefffojakin käydä läpi tai parhaassa tapauksessa leffan aikana, seuraavaksi tapahtuu... Sähän sen sanoit, ettei jengi käy sun kanssa leffassa, kun pilaat 85 prossasesti toisten katselunautinnon ja vielä myhäilet tyytyväisenä päälle.

Vierailija
5277/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Sadie olla edelleen Cainille äkeissään siitä kun Cain vei Tom King seniorilta varastamat rahat mukanaan paetessaan maasta, jättäen Sadien kuin nallin kalliolle vaikka oli luvannut ottaa naisen mukaan?

Aivan! Näinhän se on, että kun Sadie on rahan tarpeessa, niin jetset elämää pitää paikata Cainilta kerätyllä kolehdilla, ;)

Vierailija
5278/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadiekin väitti aikoinaan että Charity ja Cain olivat olleet insestisessä suhteessa.

Onhan sen sitten totta oltava, jos Sadiekin väitti.

Vierailija
5279/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin n 60v on lapsi. Hah. Sadie oli Robertin kun Davies aikaan niin jotkut Robron fanit epäili että sillä olisi Robertin lapsi mukana hah. Robert ehti lähteä ja Sandien jälkikäteen ollut raskaana. Hah.

Et naurultas saanut hirveen selkeetä tekstiä aikaiseksi. Kenen lapsi on 60v.. Davies.. Sandie.. HÄH!

Vierailija
5280/7081 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Sadie teki silloin ja kenelle? Minä en ole katsonut enkä tiedä.  

Ette muka muista, että Karl Davis näytteli Robertia ennen Hawleytä. Oli lyhyt suhde Robert ja Sadie. 

Ketju on lukittu.