Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5263)

Vierailija
5261/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

Vierailija
5262/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho John. . Miksi tekee tuollaista ? Sairas 🙄

Tehnyt jotain menneisyydessä josta sitten sai sankarikompleksin. Se potilas jota kävi tapaamassa littynee asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/5263 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

Eihän hän sanonut ettei olisi ollut töitä. Sanoi että rahat on vähissä ja totta se on. Patsy menetti kaikki rahansa ja kotinsa katastrofaalisten bisneskuvioiden myötä muutama vuosi sitten. Etkö tiennyt? Patsy on tehnyt töitä muissakin saippuoissa tässä koko ajan. Ei jäänyt tuleen makaamaan talousromahduksensa jälkeen, vaikka kaikki meni. Joten kyllä pesti Emmerdalessa on varmasti tervetullut lisä naiselle joka oli tottunut elämään jetset elämää.