Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Tukka tÀnÀÀn: Kiharat, ponnari vai nuttura?
Letti!
Vierailija kirjoitti:
MitÀ söitte tÀnÀÀn lounaalla?
En vielĂ€ mitÀÀn.Oottelen prinssiĂ€, joka hakee mut lounaalleđ
Kaikki sivut tÀnÀÀn pelkkÀÀ kahden toisille tuntematoman riitelyÀ?! Mahtuuko joukkoon yhtÀÀn lÀmpimiÀ terveisiÀ?
Miksi tulit elÀmÀÀni, kun et siihen edes halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Olin niin Ă€llöttĂ€vĂ€ nĂ€ky, ettĂ€ mieli muuttui. đ„ł
Kui sÀ ny silleen yhtÀkkiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit elÀmÀÀni, kun et siihen edes halunnut?
Kenelle kirjoitat?
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
TÀmÀ laiva uppoaa
Kapteeni kaulansa kannella katkoo
Satatuhatta syytÀ pulloon tarttua
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
MÀ en edes tiedÀ kenenkÀÀn miehen peniksen mittaa. EhkÀ kaksi kertaa olen mitan kuullut, mutta en muista tarkasti?
Purista nyrkki vaikka kaukosÀÀtimen ympÀrille ja sitten toinen nyrkki tiiviisti siihen ekan nyrkin pÀÀlle. Jos sulla ei ole tavallista isommat kÀdet niin voit kuvitella nyt sen sÀÀtimen tilalle kangen. Normi mahtuu oikein hyvin kahden nyrkin sisÀÀn. Tavallista hieman isommasta jÀÀ nÀkyville vÀhintÀÀn terskan kÀrki, oikeasti isosta koko terska jne.
Ero ei vÀlttÀmÀttÀ ole monelle este, mutta ero ja lapsi on. Jos on yhteishuoltajuus, se sitoo eronneen eksÀnsÀ kanssa samalle paikkakunnalle 18 vuodeksi. Se on aika iso rajoite, jos se uusi kumppaniehdokas haluaisikin muuttaa johonkin ihan eri paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en edes tiedÀ kenenkÀÀn miehen peniksen mittaa. EhkÀ kaksi kertaa olen mitan kuullut, mutta en muista tarkasti?
Purista nyrkki vaikka kaukosÀÀtimen ympÀrille ja sitten toinen nyrkki tiiviisti siihen ekan nyrkin pÀÀlle. Jos sulla ei ole tavallista isommat kÀdet niin voit kuvitella nyt sen sÀÀtimen tilalle kangen. Normi mahtuu oikein hyvin kahden nyrkin sisÀÀn. Tavallista hieman isommasta jÀÀ nÀkyville vÀhintÀÀn terskan kÀrki, oikeasti isosta koko terska jne.
Ei minulla ole kaukosÀÀdintÀ. Naisena ei edes kiinnosta noi mitat, kyllÀ mÀ nÀen silmÀmÀÀrÀisesti millainen se penis on, ja tunnen tietysti miltÀ se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
Milloin olette puhuneet asiasta kasvotusten?
Kaisalle terkut! Toivon, ettĂ€ nĂ€hdÀÀn vielĂ€ joskus. Vaikka sattumalta kaupungilla tai kaupassa. Voit sitten miettiĂ€ ettĂ€ kukas hitto tuo weirdo oli, joka yhtĂ€kkiĂ€ ilmestyi viereen moikksamaan ja pakeni sitten paniikissa lĂ€himmĂ€n hyllyn taakse. đ
TietĂ€isitpĂ€ mitĂ€ fantasioin sinusta. Tai ehkĂ€ et halua tietÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo vÀhÀn liian vaikeaa jos ihmiset ei oo samaa mieltÀ alunperinkÀÀn sitoutumisesta. Ei se voi toimia mitenkÀÀn
Haluaisitko M(n) ettĂ€ kaiken kiireen keskellĂ€ katsotaan jostain paikka kahelleen ja antaudutaan pitkĂ€n kaavan mukaan. Haluan nĂ€hdĂ€ kun nautit ja tulet monta kertaa ja myös haluan sua tosi paljon. đ§Ą
Odotin joulukuuta koko marraskuun! Nyt se on đ€đ
TerveisiÀ Outille. Haluan sinua todella paljon. PitÀÀ oikeasti jo rauhoittua ja unohtaa nuo ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Ero ei vÀlttÀmÀttÀ ole monelle este, mutta ero ja lapsi on. Jos on yhteishuoltajuus, se sitoo eronneen eksÀnsÀ kanssa samalle paikkakunnalle 18 vuodeksi. Se on aika iso rajoite, jos se uusi kumppaniehdokas haluaisikin muuttaa johonkin ihan eri paikkaan.
Mun lapsi sanoi muuttavansa kotoa 15 vuotiaana opiskelujen vuoksi. Eli ysin jÀlkeen.
Olin niin Ă€llöttĂ€vĂ€ nĂ€ky, ettĂ€ mieli muuttui. đ„ł