Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Olen miettinyt onko himoni sinua kohtaan pelkÀstÀÀn seksuaalinen. Joka tapauksessa en saa mielestÀni sinua. T: Opiskelukaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit elÀmÀÀni, kun et siihen edes halunnut?
Kenelle kirjoitat?
SydÀntensÀrkijÀlle
Vierailija kirjoitti:
Olin niin Ă€llöttĂ€vĂ€ nĂ€ky, ettĂ€ mieli muuttui. đ„ł
Kenen mieli? Sun kaivatun?
Eiks se oo hyvÀ ettÀ pÀÀsi tommosesta eroon joka heti kattoo sua negatiivisesti. Uutta matoa koukkuun.
MitenkÀhÀn sÀ tÀnÀÀn voit?
Sulla oli viime viikolla aamuvuoroviikko ja nyt oot yövuorossa. Oot pÀÀssyt kuudelta.
Muistan kun lÀhdit illalla ja odotin sua kotiin yövuorosta ja olin tehnyt sulle evÀstÀ jÀÀkaappiin. SÀ vaikutit niin aidosti iloiselta niin pienestÀ eleestÀ. Oli vaikea nukahtaa mutta herÀsin valvomaan sun kanssa kun tulit koska halusin viettÀÀ kaiken mahdollisen ajan sun kanssa. Ja pitÀÀ huolta susta.
Ja sÀ nukahdit kiinni mussa. Ja kaikki oli siinÀ hyvin. MÀ rakastan ja arvostan sua edelleen.
Haluaisin olla siellÀ. TehdÀ sun arjesta hieman siedettÀvÀmpÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
Eikö se oo vÀhÀn liian vaikeaa jos ihmiset ei oo samaa mieltÀ alunperinkÀÀn sitoutumisesta. Ei se voi toimia mitenkÀÀn
Ei se ole vaan se, ettÀ nÀkemys vaihtuu sÀÀtilan mukaan. Jos tietÀÀ, ettei toinen halua sitoutua ja toinen haluaa, silloin ei kannata ruveta mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TietĂ€isitpĂ€ mitĂ€ fantasioin sinusta. Tai ehkĂ€ et halua tietÀÀ đ
No ettÀ levitÀn hellÀsti pinisi kosteat terÀlehdet, kosken kielenkÀrjellÀ lemmenpastilliasi, annan sormen tai pari upota terÀlehtiesi sekaan. Toinen kÀteni eksyy ylemmÀksi, tarttuu kovaan nÀnniisi. Sitten kieleni alkaa tanssia. Ja kun olet tulviva niitty, kysyn haluaisitko maistaa miehuuttani nyt heti, vai nautiskella siitÀ vasta ensimmÀisen ekstaasihetkesi jÀlkeen.
TÀmÀn jÀlkeen painaudun dildoineni sinun herkkunamiskaasi, oletko siihen valmis, mies?
Vierailija kirjoitti:
Kaisalle terkut! Toivon, ettĂ€ nĂ€hdÀÀn vielĂ€ joskus. Vaikka sattumalta kaupungilla tai kaupassa. Voit sitten miettiĂ€ ettĂ€ kukas hitto tuo weirdo oli, joka yhtĂ€kkiĂ€ ilmestyi viereen moikksamaan ja pakeni sitten paniikissa lĂ€himmĂ€n hyllyn taakse. đ
Ei.
MĂ€kin haluaisin helliĂ€ ja hemmotella kaivattuani ja pitÀÀ hĂ€nestĂ€ huolta. đ„°
Lupauksesi ovat yhtÀ tyhjÀn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
đ Sorge oli pakko! E
Kuka E olet?
Vierailija kirjoitti:
Kaisalle terkut! Toivon, ettĂ€ nĂ€hdÀÀn vielĂ€ joskus. Vaikka sattumalta kaupungilla tai kaupassa. Voit sitten miettiĂ€ ettĂ€ kukas hitto tuo weirdo oli, joka yhtĂ€kkiĂ€ ilmestyi viereen moikksamaan ja pakeni sitten paniikissa lĂ€himmĂ€n hyllyn taakse. đ
Kuulostaa multa mutta mÀ vaan jÀÀtyisin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole luvannut muuta kuin tÀmÀn hetken. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedÀ.
Ikuisesi on aika katkonainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole luvannut muuta kuin tÀmÀn hetken. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedÀ.
Aika paljon olet luvannut ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
Eikö se oo vÀhÀn liian vaikeaa jos ihmiset ei oo samaa mieltÀ alunperinkÀÀn sitoutumisesta. Ei se voi toimia mitenkÀÀn
Ei se ole vaan se, ettÀ nÀkemys vaihtuu sÀÀtilan mukaan. Jos tietÀÀ, ettei toinen halua sitoutua ja toinen haluaa, silloin ei kannata ruveta mihinkÀÀn.
Ei se sÀÀtilan mukaan vaihdu vaan painavien asioiden vuoksi esim. toinen vaikuttaa sitoutumiskyvyttömÀltÀ tms. On toki mielikuva eikÀ tÀysi totuus mutta niillÀ kaikki menee. TÀytyisi olla aika epÀterveitÀ kÀyttÀytymismalleja jos tuollaiset asiat eivÀt vaihtaisi mielipidettÀ ja jÀisi roikkumaan sellaiseen mistÀ ei saa mitÀÀn
Rakennat sillan luoksesi, ja kun kuljen siltaa, rÀjÀytÀt sen. Voisit harjoittaa pioneeritoimintaasi ilman ihmisuhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sÀÀtilan mukaan vaihdu vaan painavien asioiden vuoksi esim. toinen vaikuttaa sitoutumiskyvyttö
Mihin pÀÀtelmÀsi perustat, ettÀ hÀn vaikuttaa sitoutumuskyvyttömÀltÀ? Ja miten se asia muuttui yhdessÀ yössÀ?
đ„ž tĂ€ssĂ€.