Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
MÀ yritin nyt selittÀÀ. Voitaisiin me tÀstÀ puhuakin mutta epÀilen ettemme ole aikuisia. Puhuminen syvimmistÀ asioista vaati luottamusta. EthÀn sÀkÀÀn luota kun sanot arvaamattomaksi. Eli tuskin pystyt puhumaan. Mun jÀrki vaan vaihtoi suuntaa, ei tunne. VÀlitÀn kyllÀ paljon ja haluaisin tosiaan esim. halata mutten nyt osaa ajatella pidempiÀ asioita.
Et tietenkÀÀn halua kuulla, aina parempi vaihtoehto on sulkea silmÀt.
No tuntuu tosi hirveÀltÀ ettÀ olisin saanut sut kokemaan noin kun se ei oo tarkoitus. En sulje silmiÀ tietenkÀÀn.
MitÀ voin tehdÀ ettÀ olisi parempi olo?
PidÀt minua riskinÀ. Paradoksaalista on, ettÀ syy eroon olet sinÀ ja tunteet sinua kohtaan.
Jannika B - Jossain sÀ oot. Lyriikat iskee kyllÀ vÀhÀn liiankin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ voin tehdÀ ettÀ olisi parempi olo?
Paljonkin. Sinulla on jÀrki, jota olet todistettavasti kÀyttÀnyt viime aikoina.
On ollut ongelmia, mutta niistÀ on menty eteenpÀin.
Vierailija kirjoitti:
PidÀt minua riskinÀ. Paradoksaalista on, ettÀ syy eroon olet sinÀ ja tunteet sinua kohtaan.
Nii. Usko ettÀ ymmÀrrÀn sen ja en ajattele mitÀÀn pahaa, vaan vÀhÀn surullinen.
MÀ tiedÀn sen ettÀ mun energiassa on jotain mikÀ on vaikeaa koska aina se menee nÀin.
Isokarvainen möhöjalka đ€ź
TykkÀÀn ku oot iso mut en voi sanoo sitÀ sulle
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Amatööripalstalaisen ja nÀin sivusta seuraten nÀyttÀisi ettÀ yksi varattujen palstaromanssi olisi tullut pÀÀtökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Ei đł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Ei đł
Ok. No ei osunu.
MitÀ söitte tÀnÀÀn lounaalla?
Vierailija kirjoitti:
KÀvin Pizza Buffassa. EikÀ ollut kaveria.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt tÀnÀÀn vielÀ mitÀÀn, mutta syön pian.
Löysin koko seksuaalisuuteni uudelleen kun tapasin ensimmÀisen miehen jolla oli iso penis. Kornin kuuloista, mutta onhan se tavallaan se miehuuden mitta, kaikki aikaisemmat tuntuivat olevan poikia ja nyt minulla on ensimmÀinen mies.
On tosi kiihottavaa visuaalisesti kun jo lepotilassa mieheni kalu on isompi kuin aikaisemmat erektiossa. Sitten kun tartun kovaan isoon penikseen molemmilla kÀsillÀni ja saan vielÀ terskan kokonaan suuhuni, humahdan aivan mÀrÀksi ja kiihotun siitÀ valtavasti (toisin kuin suihinotto ns.normikaluilla). Kun vihdoin saan hyvin nuollun pitkÀn ja paksun kalun sisÀÀni, laukean usein tosi nopeasti ensimmÀisen kerran. Mies on myös kestÀvÀ ja saan usein 3-5 orgasmia joka rakastelukerralla.
Minun tekee mieli kosketella sitÀ jatkuvasti ajasta ja paikasta vÀlittÀmÀttÀ. Ottaa se esille esim. julkisissa tiloissa ja vÀhÀn maistaakin. MitÀÀn tÀllÀistÀ en olisi voinut kuvitella aikaisemmin. Minun tekee mieli myös puhua siitÀ ja joskus jopa esitellÀ sitÀ. Tunnen ylpeyttÀ sekasaunassa kun kerta toisensa jÀlkeen minun miehellÀni on porukan isoin kulli. Olenpa muutaman ystÀvÀn antanut sitÀ koskea ja hieman maistaakin.
Toki miehessÀ on 99% muita hyviÀ ominaisuuksia ja 18,5cm/14 kalun koko on ikÀÀn kuin bonusta, mutta tÀmÀn naisen saa aivan hulluksi kiimasta nimenomaan isolla vehkeellÀ!
Seksi palsta on nÀille