Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Löysin koko seksuaalisuuteni uudelleen kun tapasin ensimmÀisen miehen jolla oli iso penis. Kornin kuuloista, mutta onhan se tavallaan se miehuuden mitta, kaikki aikaisemmat tuntuivat olevan poikia ja nyt minulla on ensimmÀinen mies.
On tosi kiihottavaa visuaalisesti kun jo lepotilassa mieheni kalu on isompi kuin aikaisemmat erektiossa. Sitten kun tartun kovaan isoon penikseen molemmilla kÀsillÀni ja saan vielÀ terskan kokonaan suuhuni, humahdan aivan mÀrÀksi ja kiihotun siitÀ valtavasti (toisin kuin suihinotto ns.normikaluilla). Kun vihdoin saan hyvin nuollun pitkÀn ja paksun kalun sisÀÀni, laukean usein tosi nopeasti ensimmÀisen kerran. Mies on myös kestÀvÀ ja saan usein 3-5 orgasmia joka rakastelukerralla.
Minun tekee mieli kosketella sitÀ jatkuvasti ajasta ja paikasta vÀlittÀmÀttÀ. Ottaa se esille esim. julkisissa tiloissa ja vÀhÀn maistaakin. MitÀÀn tÀllÀistÀ en olisi voinut kuvitella aikaisemmin. Minun tekee mieli myös puhua siit
KyllÀ Harri, peniksesi on varmasti aivan hieno!
Vierailija kirjoitti:
Löysin koko seksuaalisuuteni uudelleen kun tapasin ensimmÀisen miehen jolla oli iso penis. Kornin kuuloista, mutta onhan se tavallaan se miehuuden mitta, kaikki aikaisemmat tuntuivat olevan poikia ja nyt minulla on ensimmÀinen mies.
On tosi kiihottavaa visuaalisesti kun jo lepotilassa mieheni kalu on isompi kuin aikaisemmat erektiossa. Sitten kun tartun kovaan isoon penikseen molemmilla kÀsillÀni ja saan vielÀ terskan kokonaan suuhuni, humahdan aivan mÀrÀksi ja kiihotun siitÀ valtavasti (toisin kuin suihinotto ns.normikaluilla). Kun vihdoin saan hyvin nuollun pitkÀn ja paksun kalun sisÀÀni, laukean usein tosi nopeasti ensimmÀisen kerran. Mies on myös kestÀvÀ ja saan usein 3-5 orgasmia joka rakastelukerralla.
Minun tekee mieli kosketella sitÀ jatkuvasti ajasta ja paikasta vÀlittÀmÀttÀ. Ottaa se esille esim. julkisissa tiloissa ja vÀhÀn maistaakin. MitÀÀn tÀllÀistÀ en olisi voinut kuvitella aikaisemmin. Minun tekee mieli myös puhua siit
Taitaa rakkaus kohdistua 99% siihen 18cm ja loput 1% on bonusta.đ TĂ€ssĂ€ sitĂ€ rehellinen kuvaus miksi naiset "sietÀÀ" miehiĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tekee mieli kosketella sitÀ jatkuvasti ajasta ja paikasta vÀlittÀmÀttÀ. Ottaa se esille esim. julkisissa tiloissa ja vÀhÀn maistaakin. MitÀÀn tÀllÀistÀ en olisi voinut kuvit
Taitaa rakkaus kohdistua 99% siihen 18cm ja loput 1% on bonusta.đ TĂ€ssĂ€ sitĂ€ rehellinen kuvaus miksi naiset "sietÀÀ" miehiĂ€.
Kuulostaa kyllÀ mieheltÀ, joka haluaa hekumoida jotain omia mahtikulli-fantasioitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
Kenen kanssa luulet keskustelevasi anonyymipalstalla? Niin. Sivusta
MikÀ tÀÀ taistelu on tÀÀllÀ?!sivusta
Vierailija kirjoitti:
MitÀ söitte tÀnÀÀn lounaalla?
Bigmac aterian.
Sinua Seppo Johannes kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Outo tarina. Omanikin on mitaltaan kaksi miehen nyrkkiÀ + klunssi jÀÀ kokonaan nÀkyville ja ympÀrys 14-15cm. EipÀ kukaan noista menneisyyden naisystÀvistÀ ole mitenkÀÀn ihmeemmin taivastellut. Pieneksi ei toki ole haukuttu. Ne on yleensÀ ne 20cm ja siitÀ ylöspÀin, joiden kohdalla naiset alkavat tosissaan kohisemaan. Kaverillani on ventti, eli 21cm. Ja siitÀ on useampikin nainen keskenÀÀn supatellut ja varta vasten mitannutkin.
18cm pistÀÀ toki silmÀÀn, siinÀ kuin 185cm pitkÀ mies. 20cm vertautuu siihen, ettÀ mies olisi 195cm. Ja 22cm pistÀÀ silmÀÀn todella paljon - samalla tapaa kuin 205cm pitkÀ mies. Jos mennÀÀn 22cm yli, niin alkaa olla mittausvirheitÀ/satuilua tai todella uskomaton luonnonoikku. AikuisviihteessÀ nÀkee harvemmin yli 22cm seipÀitÀ, vaikka tykkÀÀvÀt toki vÀittÀÀ, ettÀ on 25-30cm. Ja helppoahan se satuilla, kun vastanÀyttelijÀ on 150cm, hoikka ja pieninyrkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisit nainen piniÀsi? Miten se muuttui synnytyksissÀ?
Kysy sun ÀiskÀltÀ
Tukka tÀnÀÀn: Kiharat, ponnari vai nuttura?
Vierailija kirjoitti:
NÀin taas unta, ettÀ olin mies.
Jos minĂ€ olisin mies nauttisin mieluusti miesten vĂ€lisestĂ€ hellyydestĂ„đ„°
Citymarketin leipĂ€osastolla joku vanhempi rouva ÀÀneen ihmetteli miehelleen pahaa hajua. Olin just hetkeĂ€ aiemmin pÀÀstellyt kunnon tuhnut đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisit nainen piniÀsi? Miten se muuttui synnytyksissÀ?
En harrasta synnyttelyÀ, koska olen viisas nainen. Ihan on priimaa alkuperÀiskunnossa
Sama. đ
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
KetkÀ tÀssÀ nyt kÀrhÀmöivÀt?
MÀ en edes tiedÀ kenenkÀÀn miehen peniksen mittaa. EhkÀ kaksi kertaa olen mitan kuullut, mutta en muista tarkasti?
Vierailija kirjoitti:
Isokarvainen möhöjalka đ€ź
But she loves me đ„°
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ riidelkö, vaan puhukaa ennemmin kauniita pineistĂ€. Lymyileekö puutarhassasi pienisiipinen ja virtaviivainen söpölĂ€inen vai kenties kunnon majesteetillinen Apollo?
Millainen lenkki sun housuissa lymyilee? Majesteettinen ja paksu vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ riidelkö, vaan puhukaa ennemmin kauniita pineistĂ€. Lymyileekö puutarhassasi pienisiipinen ja virtaviivainen söpölĂ€inen vai kenties kunnon majesteetillinen Apollo?
Millainen lenkki sun housuissa lymyilee? Majesteettinen ja paksu vai jotain muuta?
KetÀ edes kiinnostaa jonkun palstarandomin makkara tai PINI
Ei minua ainakaan, enkÀ ole kuvailemassa
Sanot, etten uskaltaisi puhua asioita irl. Ei ole minun uskalluksestani kiinni vaan siitÀ, ettÀ sinÀ et halua. Jos haluaisit, varmaan katsoisit silmiin ja tervehtisit noin alkajaisiksi.
TeetköhÀn etÀtöitÀ, mietin.