Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
'Olin niin Ă€llöttĂ€vĂ€ nĂ€ky, ettĂ€ mieli muuttui. đ„ł'
'Kui sÀ ny silleen yhtÀkkiÀ.'
Ei Seppo Johannes.
Vierailija kirjoitti:
Rakennat sillan luoksesi, ja kun kuljen siltaa, rÀjÀytÀt sen. Voisit harjoittaa pioneeritoimintaasi ilman ihmisuhreja.
Miten tÀmÀ meni kÀytÀnnössÀ? Ettet vaan olisi tulkinnut vÀÀrin.
Mietin sun pyllyĂ€ ja reisiĂ€ đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
Eikö se oo vÀhÀn liian vaikeaa jos ihmiset ei oo samaa mieltÀ alunperinkÀÀn sitoutumisesta. Ei se voi toimia mitenkÀÀn
Ei se ole vaan se, ettÀ nÀkemys vaihtuu sÀÀtilan mukaan. Jos tietÀÀ, ettei toinen halua sitoutua ja toinen haluaa, silloin ei kannata ruveta mihinkÀÀn.
Ei se sÀÀtilan mukaan vaihdu vaan painavien asioi
ElÀmÀnkokemukseen. Siihen ettÀ on pelkkiÀ murusia eikÀ todellista etenemistÀ miten ihmissuhteet etenee. KylmÀ/kuuma yms. Olin jo antanut aikaa siihen rajalle asti jossa se alkoi tuntua itsestÀ liian olemattomalta. Niin sitten sitÀ tekee pÀÀtelmÀn etten tule saamaan tÀstÀ mitÀ haluan itse, koska nÀkemykset on liian kaukana toisistaan. Se mikÀ on toiselle ok ei ole ok mulle. Liian etÀistÀ. EikÀ se ole toisen vika tietenkÀÀn mutta joskus nuo ajatukset ei kohtaa
Haluaisin mennÀ metsÀÀn, laittaa sinut istumaan kannolle ja huutaisin sulle niin lujaa kuin kurkusta lÀhtee nÀiden vuosien edestÀ. Sitten itkisin kaulassasi hetken ja lÀhtisin pois. Saisit edes tuta, miltÀ tÀmÀ kaikki on tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen muuttuu mustaksi, olevainen olemattomaksi, turvallisuus turvattomuudeksi, sitoumus irtautumiseksi. KÀsittÀmÀttömintÀ on se, ettÀ ensin itse toivoo turvallisuutta ja sitoutumista ja sitten ilman mitÀÀn syytÀ yhtÀkkiÀ lopettaa. Sama kuin lÀhtisi lentokoneen ainoaksi kippariksi, ottaisi matkustajat kyytiinsÀ ja ilmassa hyppÀisi itse laskuvarjolla pois.
Eikö se oo vÀhÀn liian vaikeaa jos ihmiset ei oo samaa mieltÀ alunperinkÀÀn sitoutumisesta. Ei se voi toimia mitenkÀÀn
Ei se ole vaan se, ettÀ nÀkemys vaihtuu sÀÀtilan mukaan. Jos tietÀÀ, ettei toinen halua sitoutua ja toinen haluaa, silloin ei kannata ruveta mihinkÀÀn.
Otitko yhteyttÀ hÀneen? Ottiko hÀn sinuun? Annoitko mahdollisuutta ottaa?
Olettaminen on kaiken viisauden alku.
Ei kannattaisi pÀÀttÀÀ toisen puolesta, mitÀ hÀn ajattelee. Se olisi reilumpaa.
Voitteko hoitaa noi riitanne irl...
Jos lukitsee ovet, on mahdotonta odottaa kenenkÀÀn tulevan sisÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Ei voida, kun hÀn ei suostu hoitamaan niitÀ siellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennÀ metsÀÀn, laittaa sinut istumaan kannolle ja huutaisin sulle niin lujaa kuin kurkusta lÀhtee nÀiden vuosien edestÀ. Sitten itkisin kaulassasi hetken ja lÀhtisin pois. Saisit edes tuta, miltÀ tÀmÀ kaikki on tuntunut.
Voit tehdÀ noin jos siltÀ tuntuu. KyllÀ mÀ halaisin. Siihen asti ettÀ lasket irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida, kun hÀn ei suostu hoitamaan niitÀ siellÀ.
Tuskin hÀn tÀÀllÀkÀÀn sulle on vastaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vaan se, ettÀ nÀkemys vaihtuu sÀÀtilan mukaan. Jos tietÀÀ, ettei toinen halua sitoutua ja toinen haluaa, silloin ei
KyllÀ. KyllÀ. KyllÀ.
Ne tehdÀÀn oikeassa elÀmÀssÀ eikÀ ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen olisi ettÀ "kukahan tuo oli..?" :P
Tuskin minÀ randomia metsÀÀn raahasin, tonttu.
HölkkĂ€sit viehkeĂ€sti mun ohi ja sain aitiopaikan katsella sun pyllyĂ€. Teit sen tarkoituksella đđ
SöpölĂ€inen đđ