Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ghost them away T, then you are all mine đđđ
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisten ilmoilla" oleminen (niin, ettÀ saa lopulta huomion/kontaktin toisen sieluun) on liikaa vaivaa ja rahan sekÀ luonnonvarojen kulutusta. Voisipa olla lÀhes nakuna. Vihaan vaatteita. En jaksa. Synnyin vÀÀrÀÀn aikaan ja paikkaan. Haluan juosta trooppisessa luonnossa hiukset heiluen ja karvat kasvaen!!
Noin. Sainpas ulos.
No vaatteita taitaa olla joka puolella ja ollut sen 100 000 vuotta ainakin kevyesti mutta no.. mene luonnon pariin, anna kasvaa (tai katko pÀÀstÀ nyhtÀmisen sijaan) ja avaa hiukset. Voi olla ongelma vÀhÀn muualle kuin mihin huomio kohdistuu nyt. Ei ihan niin pahasti kuin tuolla lapamadolla tuossa sivussa mutta kuitenkin. 8]
Olin Àsken siellÀ missÀ nÀhtiin edelliskerralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisten ilmoilla" oleminen (niin, ettÀ saa lopulta huomion/kontaktin toisen sieluun) on liikaa vaivaa ja rahan sekÀ luonnonvarojen kulutusta. Voisipa olla lÀhes nakuna. Vihaan vaatteita. En jaksa. Synnyin vÀÀrÀÀn aikaan ja paikkaan. Haluan juosta trooppisessa luonnossa hiukset heiluen ja karvat kasvaen!!
Noin. Sainpas ulos.
No vaatteita taitaa olla joka puolella ja ollut sen 100 000 vuotta ainakin kevyesti mutta no.. mene luonnon pariin, anna kasvaa (tai katko pÀÀstÀ nyhtÀmisen sijaan) ja avaa hiukset. Voi olla ongelma vÀhÀn muualle kuin mihin huomio kohdistuu nyt. Ei ihan niin pahasti kuin tuolla lapamadolla tuossa sivussa mutta kuitenkin. 8]
Kamala pÀÀnsisÀinen vaiva tÀmÀ minun luonnonmukaisuuteni. Onneksi elÀimillÀ ei ole sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn olit?
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn on paikan etukirjain?
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.
MinÀ olen loppu, aivan loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu hÀnet seuraavalla kerralla sinne.
Ei sun harmaat haittaa đ
Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Jep. Napsulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.
MinÀ olen loppu, aivan loppu.
Tollaset ihmiset on idiootteja jotka hakevat vain huomiota ja egolleen buustia vaikka eivÀt ole tosissaan. Mutta kyllÀ sellaiset sitten tunnistaa jotka tosissaan ihastuvat. Vaikka noilla tosissaan ihastujillakin menee vÀlillÀ pupu pöksyyn eivÀtkö olekaan valmiita mihinkÀÀn konkreettiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vai b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Jep. Napsulla.
MikÀ on Napsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Jep. Napsulla.
Dinkki (kö?
Napsu drinkki paukku snapsi
Onko P vai B
Vierailija kirjoitti:
Ei sun harmaat haittaa đ
Ei ne harmaat edes johdu wanhenemisesta.
Ghost them away, then you are all mine đđđ