Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina vain yhden viestin pÀÀssÀ.
Kunpa uskaltaisin viestillÀ.
naiselle
H:lle?
Soittajilla tÀytyy kyllÀkin olla lyhyet kynnet, ettÀ soittaminen onnistuu parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Tuun ehkÀ tÀnÀÀn illalla kÀymÀÀn siel sun lÀhellÀ
Miksi?
Laulajilla ja muusikoilla on varmaan omat naiset tai miehet, ja sata muuta naista ja miestÀ, ei kannata satsata ;)
Ihan sama minne tuut oon busy!
Nyt on pikku hiljaa wa ssa hiljaista đ€ Ei en ole viestin pÀÀssĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina vain yhden viestin pÀÀssÀ.
Kunpa uskaltaisin viestillÀ.
naiselle
H:lle?
Nope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun ehkÀ tÀnÀÀn illalla kÀymÀÀn siel sun lÀhellÀ
Miksi?
Muuten vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§đŒđȘđ§
TĂ€htien lapset vihaavat ovia.
Kannattaa lukea aiheesta.
MitÀ lÀhdettÀ suosittelet?
Asta Swan: TÀhdistÀ Tippuneet - Suomalaisten Kosmisia Kokemuksia
TÀmÀ nyt oli puolihuumorinen heitto.
Kirjan esittelyteksti:
TÀhÀn kirjaan on koottu suomalaisten kosmisia kokemuksia ufoista ja kohtaamisista
vieraan sivilisaation edustajien kanssa. Kirja kertoo nÀiden kosmisten kokemusten merkityksestÀ ja vaikutuksesta kokijalle. Miten kokemukset ovat muuttaneet ajattelua, toimintaa ja uskomuksia. MitÀ yhtÀlÀisyyksiÀ kokemuksilla on ja miten ne ovat vaikuttaneet ihmisen el
Ja tehÀn tÀÀllÀ palstalla tiedÀtte jo hyvin paljon koska olen kertonut itsestÀni ja oppaistani. En viitsi suotta alkaa tarinoimaan tÀÀllÀ enempÀÀ, kaikki on jo sillÀ tavalla kerrottukin.
Vierailija kirjoitti:
Jaađ€ pitĂ€iskö se tĂ€nÀÀn lĂ€hteĂ€ đđŒ
Mua iski viikonloppuna yks nuorempi putkimies, mietin vakavissani olisko pitÀnyt lÀhteÀ kokeilemaan mitÀ se osaa. Sinkkuhan tÀssÀ ollaan kun kaivattu kerran ei pÀÀse parisuhteestaan
Muutamakin laulajanainen kyllÀ kiinnostelee. Parille olen kyllÀ pakitkin antanut. Yksi on hieman jÀÀnyt arveluttamaan, ettÀ teinkö hÀtiköidyn ratkaisun aikanaan. EhkÀ se kuitenkin oli oikea ratkaisu siinÀ tilanteessa, ja molemmille on elÀmÀllÀ vielÀ parempaa tarjolla kuin mitÀ olisimme voineet yhdessÀ saavuttaa.
LĂ€mmin ajatus ja mukavaa viikonlopun jatkoa
t
Vierailija kirjoitti:
Laulajilla ja muusikoilla on varmaan omat naiset tai miehet, ja sata muuta naista ja miestÀ, ei kannata satsata ;)
Onhan niillÀ, joillain, mutta ehkei se johdu ammatista vaan siitÀ ettÀ ihminen on todella komea, ihana ja kiinnostava persoona. Kaipa sellaiset vetÀisi ihmisiÀ puoleensa missÀ vaan ammatissa. NÀin itse miellÀn asian vaikkei minua koskekaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutamakin laulajanainen kyllÀ kiinnostelee. Parille olen kyllÀ pakitkin antanut. Yksi on hieman jÀÀnyt arveluttamaan, ettÀ teinkö hÀtiköidyn ratkaisun aikanaan. EhkÀ se kuitenkin oli oikea ratkaisu siinÀ tilanteessa, ja molemmille on elÀmÀllÀ vielÀ parempaa tarjolla kuin mitÀ olisimme voineet yhdessÀ saavuttaa.
Nykyinen on ihan hyvÀ sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillÀ, joillain, mutta ehkei se johdu ammatista vaan siitÀ ettÀ ihminen on todella komea, ihana ja kiinnostava persoona. Kaipa sellaiset vetÀisi ihmisiÀ puoleensa missÀ vaan ammatissa. NÀin itse miellÀn asian vaikkei minua koskekaan.
PitÀÀ mennÀ pintaa syvemmÀlle.
TÀrkeÀ ilmoitus!! Voisitko sÀ, mun mielessÀ asuva hÀiriötekijÀ, pysyÀ hetken poissa linjoilta? Mun projekti ei muuten valmistu ikinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀ sinkku tÀllÀ hetkellÀ. Ainakin tietÀÀkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀ sinkku tÀllÀ hetkellÀ. Ainakin tietÀÀkseni.
SittenhÀn se on ok. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Soittajilla tÀytyy kyllÀkin olla lyhyet kynnet, ettÀ soittaminen onnistuu parhaiten.
KyllÀ, muuten tulee riitasointuja. EikÀ raavi ketÀÀn naarmuille.
Voisinpa tulla