Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein naiselta puuttuu sielu.
Joo kun sinÀ imet sen pois
Naiselle parasta on olla turvallisessa seurassa miehensÀ ja lasten kanssa.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun harmaat haittaa đ
Ei ne harmaat edes johdu wanhenemisesta.
No ei ainakaan kaivatulla.
TiedÀn, imagon yllÀpito vaatii tiettyÀ habitusta
Sivustađ
Voi Hopis...naiselle meni đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kun sinÀ imet sen pois
MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.
Jos mikÀ vaan seura sopii, niin hullua odottaa jotain muuta ja ehkÀ epÀvarmaa.
En ole koskaan ollut julkkisten tai artistien perÀÀn missÀÀn mielessÀ. EnemmÀnkin yritÀn vÀlttÀÀ kaikenlaisia julkisuuden kanssa tekemisissÀ olevia kun ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mikÀ vaan seura sopii, niin hullua odottaa jotain muuta ja ehkÀ epÀvarmaa.
Ei nyt sentÀÀn mikÀ tahansa seura sovi, mutta on niitÀ kivoja ja turustumisen arvoisia ihmisiÀ maailmassa enemmÀnkin kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut julkkisten tai artistien perÀÀn missÀÀn mielessÀ. EnemmÀnkin yritÀn vÀlttÀÀ kaikenlaisia julkisuuden kanssa tekemisissÀ olevia kun ei vaan kiinnosta.
Sama juttu, mulle on kans julkisuus jotenkin turn off. Tietty joissain töissÀ sitÀ ei voi vÀlttÀÀ,mut en mieluusti sellaista ihmistÀ haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.
T?
Turhaan huutelet perÀÀn, T lÀhti tulemaan mun luo safkaamaan. Se mitÀÀn viestejÀ toivo nyt irl.
Aito t ei koskaan vastaa mihinkÀÀn. Sivusta
Kuka t on aito t. T vai T vai t ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.
Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.
Ainakin kaks T naista on tÀÀllÀ. Ja T mies. Ja sit on joku t. Kuka niistÀ on sit aito t ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.
Kirjoitin ettÀ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin mielin ihmisten kanssa, vaikka en enÀÀ vÀlitÀ tiiviimmÀstÀ seurustelusta. Jos se yksi tietty kövelisi vastaan, niin siitÀ seurustelustakinkut voisi keskustella. Joskus olet jonkun seurassa ja tiedÀt ettÀ olette tunteneet ainakin 1000 vuotta. Joskus olosuhteet eivÀt ole kohdallaan muuten.
Vierailija kirjoitti:
EttÀ tÀllainen sielutieteilijÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulka ionkun Ioo đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EttÀ tÀllainen sielutieteilijÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn!
Se koira ÀlÀhtÀÀ,....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ettÀ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin miel
Kinkut köveli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.
MinÀ olen loppu, aivan loppu.
Tollaset ihmiset on idiootteja jotka hakevat vain huomiota ja egolleen buustia vaikka eivÀt ole tosissaan. Mutta kyllÀ sellaiset sitten tunnistaa jotka tosissaan ihastuvat. Vaikka noilla tosissaan ihastujillakin menee vÀlillÀ pupu pöksyyn eivÀtkö olekaan valmiita mihinkÀÀn konkreettiseen.
Tuskin se varattu nainenkaan on aina huomiota hakemassa, kun toimittelee arkisia asioitaan. Jos tÀmÀ varattu sattuisi kerrankin ihastumaan kunnolla, t
Kun nÀitÀ lukee, niin olisi pitÀnytkin mennÀ nuorena luostariin eikÀ naimisiin. Ainakin sÀÀstynyt monelta harmilta ja tuomitsijalta. VielÀkin ehtisi.
Aito t ei koskaan vastaa mihinkÀÀn. Sivusta