Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
17201/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.

T?

Turhaan huutelet perÀÀn, T lĂ€hti tulemaan mun luo safkaamaan. Se mitÀÀn viestejĂ€ toivo nyt irl. 

Aito t ei koskaan vastaa mihinkÀÀn. Sivusta

Vierailija
17202/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein naiselta puuttuu sielu.

Joo kun sinĂ€ imet sen pois 

Naiselle parasta on olla turvallisessa seurassa miehensÀ ja lasten kanssa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17203/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun harmaat haittaa 😉

Ei ne harmaat edes johdu wanhenemisesta.

No ei ainakaan kaivatulla.

TiedĂ€n, imagon yllĂ€pito vaatii tiettyĂ€ habitusta 

Sivusta🙂

Voi Hopis...naiselle meni 😊

Vierailija
17204/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kun sinĂ€ imet sen pois 

Vierailija
17205/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.

Vierailija
17206/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
17207/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.

Jos mikÀ vaan seura sopii, niin hullua odottaa jotain muuta ja ehkÀ epÀvarmaa.

Vierailija
17208/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut julkkisten tai artistien perÀÀn missÀÀn mielessĂ€. EnemmĂ€nkin yritĂ€n vĂ€lttÀÀ kaikenlaisia julkisuuden kanssa tekemisissĂ€ olevia kun ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
17209/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.

Vierailija
17210/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikÀ vaan seura sopii, niin hullua odottaa jotain muuta ja ehkÀ epÀvarmaa.

Ei nyt sentÀÀn mikÀ tahansa seura sovi, mutta on niitÀ kivoja ja turustumisen arvoisia ihmisiÀ maailmassa enemmÀnkin kuin yksi.

Vierailija
17211/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut julkkisten tai artistien perÀÀn missÀÀn mielessĂ€. EnemmĂ€nkin yritĂ€n vĂ€lttÀÀ kaikenlaisia julkisuuden kanssa tekemisissĂ€ olevia kun ei vaan kiinnosta. 

Sama juttu, mulle on kans julkisuus jotenkin turn off. Tietty joissain töissÀ sitÀ ei voi vÀlttÀÀ,mut en mieluusti sellaista ihmistÀ haluais.

Vierailija
17212/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.

T?

Turhaan huutelet perÀÀn, T lĂ€hti tulemaan mun luo safkaamaan. Se mitÀÀn viestejĂ€ toivo nyt irl. 

Aito t ei koskaan vastaa mihinkÀÀn. Sivusta

Kuka t on aito t. T vai T vai t ? 

Vierailija
17213/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.

Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.

Vierailija
17214/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainakin kaks T naista on tÀÀllÀ. Ja T mies. Ja sit on joku t. Kuka niistÀ on sit aito t ?

Vierailija
17215/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.

Kirjoitin ettÀ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin mielin ihmisten kanssa, vaikka en enÀÀ vÀlitÀ tiiviimmÀstÀ seurustelusta. Jos se yksi tietty kövelisi vastaan, niin siitÀ seurustelustakinkut voisi keskustella. Joskus olet jonkun seurassa ja tiedÀt ettÀ olette tunteneet ainakin 1000 vuotta. Joskus olosuhteet eivÀt ole kohdallaan muuten.

Vierailija
17216/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EttÀ tÀllainen sielutieteilijÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn!

Vierailija
17217/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulka ionkun Ioo 😅

Vierailija
17218/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EttÀ tÀllainen sielutieteilijÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn!

Se koira ÀlÀhtÀÀ,....

Vierailija
17219/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ettÀ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin miel

Kinkut köveli

Vierailija
17220/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.

Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.

Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.

MinÀ olen loppu, aivan loppu.

Tollaset ihmiset on idiootteja jotka hakevat vain huomiota ja egolleen buustia vaikka eivĂ€t ole tosissaan. Mutta kyllĂ€ sellaiset sitten tunnistaa jotka tosissaan ihastuvat. Vaikka noilla tosissaan ihastujillakin menee vĂ€lillĂ€ pupu pöksyyn eivĂ€tkö olekaan valmiita mihinkÀÀn konkreettiseen. 

Tuskin se varattu nainenkaan on aina huomiota hakemassa, kun toimittelee arkisia asioitaan. Jos tÀmÀ varattu sattuisi kerrankin ihastumaan kunnolla, t

Kun nĂ€itĂ€ lukee, niin olisi pitĂ€nytkin mennĂ€ nuorena luostariin eikĂ€ naimisiin. Ainakin sÀÀstynyt monelta harmilta ja tuomitsijalta. VielĂ€kin ehtisi. 

Ketju on lukittu.