Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulajilla ja muusikoilla on varmaan omat naiset tai miehet, ja sata muuta naista ja miestÀ, ei kannata satsata ;)
Onhan niillÀ, joillain, mutta ehkei se johdu ammatista vaan siitÀ ettÀ ihminen on todella komea, ihana ja kiinnostava persoona. Kaipa sellaiset vetÀisi ihmisiÀ puoleensa missÀ vaan ammatissa. NÀin itse miellÀn asian vaikkei minua koskekaan.
LisÀksi se, ettÀ komea, ihana ja kiinnostava persoona vetÀÀ ihmisiÀ puoleensa, ei tarkoita, ettei tÀmÀ henkilö voisi kuitenkin olla uskollinen omalle valitulleen. NÀmÀ asiat ovat niin kiinni ihmisistÀ, meitÀ on niin moneen junaan. Nimim. itse kokenut
Vaikea kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulajat on kyllÀ naisten suosiossa. MistÀhÀn se johtuu?
Useimmat laulut kertovat tunteista ja rakkaudesta. Monilla varmaan alitajuntaisesti tulee laulajasta tunne, ettÀ hÀn osaa sanoittaa tunteensa ja puhua rakkauden kielellÀ.
Sivusta pohdin.
-Rajattelija.
Sitten on taas myös he, jotka kuvittelevat laulajan katseen merkitsevÀn melkein kaikkea ,hymystÀ puhumattakaan ja niin sitÀ olllaan tÀysin lumoissa.Artisti kun vaan huomioi yleisönsÀ.
sivusta tÀmÀkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulajilla ja muusikoilla on varmaan omat naiset tai miehet, ja sata muuta naista ja miestÀ, ei kannata satsata ;)
Onhan niillÀ, joillain, mutta ehkei se johdu ammatista vaan siitÀ ettÀ ihminen on todella komea, ihana ja kiinnostava persoona. Kaipa sellaiset vetÀisi ihmisiÀ puoleensa missÀ vaan ammatissa. NÀin itse miellÀn asian vaikkei minua koskekaan.
LisÀksi se, ettÀ komea, ihana ja kiinnostava persoona vetÀÀ ihmisiÀ puoleensa, ei tarkoita, ettei tÀmÀ henkilö voisi kuitenkin olla uskollinen omalle valitulleen. NÀmÀ asiat ovat niin kiinni ihmisistÀ, meitÀ on niin moneen junaan. Nimim. itse kokenut
Vaikea kysymys.
MitÀ vaikeaa siinÀ sinulle on? Sivusta
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Aika monta ihmistÀ saa kÀydÀ lÀpi jos pitÀÀ ilmoitella siitÀ mitÀ EI ole. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina vain yhden viestin pÀÀssÀ.
Kunpa uskaltaisin viestillÀ.
naiselle
No,mikset uskalla? đ
JÀttÀnyt vastaamatta monesti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ehkÀ sÀ vaan sitten leikit mun kiinnostuksella.
TÀmÀn nÀköistÀkin miestÀ voi joskus jÀnnittÀÀ.
Mun on lopetettava tÀmÀn ketjun seuraaminen
Vierailija kirjoitti:
Rautalangastako se pitÀisi vÀÀntÀÀ, jos ei ymmÀrrÀ sanomalla, yhdellÀ viestillÀ, vann keksii neuvotella asiasta, niin ghoustaamista luvassa. Mulla on muutakin tekemistÀ kuin lÀssyttÀÀ lÀllyn lÀllÀllÀÀtÀ ja vastata milloin voidaan tavata ruikutuksiin wa ssa. Ei aikomusta nyt sÀÀtÀÀ. T
HyvĂ€ T I like it ! TÀÀ viikonloppu on meidĂ€n đ Tuu jo, nyt lĂ€hetÀÀn safkaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ olenko oikea, tuskin. Jospa ei ole tietoa tarkempaa osoitetta, mihin viestin lÀhettÀisi, vaikka olisi paljonkin kiinnostusta. Laitoin itse tÀnÀÀn kommentin yhteen viime yön kappaleeseen, johon ainakin voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ sanot nainen jos nĂ€hdÀÀn ovella ja pussataan ja painaudutaan seinÀÀ vasten kĂ€ytĂ€vĂ€n hĂ€myisimpÀÀn osaan pussaamaan lisÀÀ đ
NÀmÀ ajatukset on jatkuneet koko pÀivÀn
MitÀ, jos joku tuttu nÀkee?
Jos yhteiset "tutut" nĂ€kee niin kohta siitĂ€ tietÀÀ kaikki đŻđŹđŻđŹđ
Vierailija kirjoitti:
Koska saan hieroa lihasjumisi pois? Osaan arvata, ettĂ€ niska-hartiaseutusi on erityisesti jumissa. Mieluusti autan. đ
Heti kun saat aikaiseksi sanoa "moi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ sanot nainen jos nĂ€hdÀÀn ovella ja pussataan ja painaudutaan seinÀÀ vasten kĂ€ytĂ€vĂ€n hĂ€myisimpÀÀn osaan pussaamaan lisÀÀ đ
NÀmÀ ajatukset on jatkuneet koko pÀivÀn
MitÀ, jos joku tuttu nÀkee?
Jos yhteiset "tutut" nĂ€kee niin kohta siitĂ€ tietÀÀ kaikki đŻđŹđŻđŹđ
Niin, ja pienellÀ paikkakunnalla vielÀ pikaisemmin varsinkin sukulaisten, kummin kaimojen ja naapureiden tiedossa. Aatamia lukuun ottamatta.
Miksi laittaa viestiÀ, jos sitÀ ei lueta eikÀ siihen vastata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa viestiÀ, jos sitÀ ei lueta eikÀ siihen vastata.
NiinpÀ. MikÀ sinun tekosyy on olla lukematta ja vastaamatta? Varattu? Leikit tunteilla?
Vierailija kirjoitti:
H, olet todella kaunis ja kuuma.
Kuka lÀhetti terveisiÀ? -H
Sitten seuraamme mustaa pantteria
Vimpeli Dom
Maaliin
Dr. pepper đ§đ»