Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
17181/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.

T?

Vierailija
17182/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulajat on kyllÀ naisten suosiossa. MistÀhÀn se johtuu?

En tiedĂ€. Itse en ole ollut koskaan ihastunut laulajaan tai muusikkoon, en ehkĂ€ vaan ole esiintyjĂ€persoonien perÀÀn? En ole edes fanittanut ketÀÀn muusikkoa koskaan. 

Yksi laulaja ja naisensa pyysivĂ€t minua kimppaan, mutta passasin. Ihan viehĂ€ttĂ€viĂ€ ja mukavia ovat, mutta ei vaan silleen mun makuun - enkĂ€ muutenkaan halua nĂ€in sinkkuna lĂ€hteĂ€ piristĂ€mÀÀn kenenkÀÀn pariskunnan seksielĂ€mÀÀ. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.

T?

Turhaan huutelet perÀÀn, T lĂ€hti tulemaan mun luo safkaamaan. Se mitÀÀn viestejĂ€ toivo nyt irl. 

Vierailija
17184/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€rkeĂ€ ilmoitus!! Voisitko sĂ€, mun mielessĂ€ asuva hĂ€iriötekijĂ€, pysyĂ€ hetken poissa linjoilta? Mun projekti ei muuten valmistu ikinĂ€. 

Sori, mulla olis itellÀkin aika tÀrkeÀ projekti mihin pitÀis keskittyÀ

Vierailija
17185/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.

Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.

Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.

MinÀ olen loppu, aivan loppu.

Jos yritit itse varattuna iskeĂ€ toista varattua, niin ei hyvĂ€. Mutta onpa siinĂ€ voinut tulla myös katumapÀÀlle ettei haluakaan uutta vaik tykkĂ€isi. Sivusta. 

Vierailija
17186/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.

Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.

No nyt puhut ihan höpöjÀ. Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn joka ei kuelihommista nauti.

Saanen olla eri mieltĂ€. Monikaan mies ei oikeasti nauti niistĂ€ niin kovin paljon eikĂ€ useasti kyseessĂ€ toiminta joka jatkuu loppuelĂ€mĂ€n ainakaan aktiivisesti. Olen aika kokenut ihmisten suhteen joten uskallan vĂ€ittÀÀ tĂ€mĂ€n todeksi. Jos tykkÀÀ niin go ahead, ei siinĂ€ mitÀÀn pahaakaan ole. 

Jos sun miehet ei oo nauttineet kielihommista, kannattais tutkituttaa römpsÀ

Tai sit noiden miesten pitÀis miettiÀ kiinnostaako niitÀ enemmÀn meisseli... /eri

Vierailija
17187/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun harmaat haittaa 😉

Ei ne harmaat edes johdu wanhenemisesta.

No ei ainakaan kaivatulla.

Vierailija
17188/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.

Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.

No nyt puhut ihan höpöjÀ. Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn joka ei kuelihommista nauti.

Saanen olla eri mieltĂ€. Monikaan mies ei oikeasti nauti niistĂ€ niin kovin paljon eikĂ€ useasti kyseessĂ€ toiminta joka jatkuu loppuelĂ€mĂ€n ainakaan aktiivisesti. Olen aika kokenut ihmisten suhteen joten uskallan vĂ€ittÀÀ tĂ€mĂ€n todeksi. Jos tykkÀÀ niin go ahead, ei siinĂ€ mitÀÀn pahaakaan ole. 

Jos sun miehet ei oo nautt

Tai sit noiden miesten pitÀis miettiÀ kiinnostaako niitÀ enemmÀn meisseli... /eri

Jep.. en voisi alkaa miehen kanssa, joka ei tykkĂ€isi tuostakin. Molemminpuolinen himo kuuluu asiaan ja jos sitĂ€ ei ole, niin en tietenkÀÀn ala. 

Sivusta 

Vierailija
17189/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, ettÀ en ole lainkaan puoleensa vetÀvÀ ja ettÀ ei minua kukaan nainen kaipaa. MitÀ jos se onkin vaan harhaa? PitÀisi oppia olemaan sillekin vaihtoehdolle, ettÀ joku ihanuus tykkÀÀ ja kaipaakin. Vaikeaahan se on monien pettymysten jÀlkeen uskoa tÀllaiseen mahdollisuuteen, mutta kyllÀhÀn kummempaakin tapahtuu. Kunpa naiset vaan osaisivat rohkeammin tehdÀ tunteensa selvÀksi, niin asiat voisivat parhaassa tapauksessa edetÀ nopeastikin, ja ensi vuosi voisi olla ihan erilainen kuin kaikki tÀhÀn astiset.

Vierailija
17190/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ErÀÀnlainen unelmien tÀyttymys olisi nÀhdÀ ja tuntea ikÀvÀn kohteeni nauttivan jostain mitÀ voisin hÀnelle hellÀsti tehdÀ.

Vierailija
17191/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kaipaan aivan liikaa lÀhellesi edelleen

Vierailija
17192/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipaan aivan liikaa lÀhellesi edelleen

MikÀÀn ei ole liikaa. 

Vierailija
17193/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaukseni on jĂ€rjetön tunne. 

Vierailija
17194/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.

Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.

Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.

MinÀ olen loppu, aivan loppu.

Tollaset ihmiset on idiootteja jotka hakevat vain huomiota ja egolleen buustia vaikka eivĂ€t ole tosissaan. Mutta kyllĂ€ sellaiset sitten tunnistaa jotka tosissaan ihastuvat. Vaikka noilla tosissaan ihastujillakin menee vĂ€lillĂ€ pupu pöksyyn eivĂ€tkö olekaan valmiita mihinkÀÀn konkreettiseen. 

Tuskin se varattu nainenkaan on aina huomiota hakemassa, kun toimittelee arkisia asioitaan. Jos tĂ€mĂ€ varattu sattuisi kerrankin ihastumaan kunnolla, tuskin  kuitenkaan olisi heti paikalla valmis syrjĂ€hyppyihin tuntematta ihastuksensa kohdetta tarkemmin. 

Vierailija
17195/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

jep, jep, kukaan ei varoittanut ettÀ kaipaus voi tulla adhd:n makuisena pakettina

Vierailija
17196/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Usein naiselta puuttuu sielu.

Vierailija
17197/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, ettÀ en ole lainkaan puoleensa vetÀvÀ ja ettÀ ei minua kukaan nainen kaipaa. MitÀ jos se onkin vaan harhaa? PitÀisi oppia olemaan sillekin vaihtoehdolle, ettÀ joku ihanuus tykkÀÀ ja kaipaakin. Vaikeaahan se on monien pettymysten jÀlkeen uskoa tÀllaiseen mahdollisuuteen, mutta kyllÀhÀn kummempaakin tapahtuu. Kunpa naiset vaan osaisivat rohkeammin tehdÀ tunteensa selvÀksi, niin asiat voisivat parhaassa tapauksessa edetÀ nopeastikin, ja ensi vuosi voisi olla ihan erilainen kuin kaikki tÀhÀn astiset.

Nainen voi olla varovainenkin, jos on ollut huonoja kokemuksia aikaisemmin. 

Vierailija
17198/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naiselta puuttuu sielu.

Joo kun sinĂ€ imet sen pois 

Vierailija
17199/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkĂ€ naisella on ihan samat ajatukset.  EhkĂ€ hĂ€nkÀÀn ei ole varma voiko uskoa siihen ettĂ€ joku oikeasti kaipaisikin.

Vierailija
17200/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkÀse olikin sitten limetti

Ketju on lukittu.