Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Laulajat on kyllÀ naisten suosiossa. MistÀhÀn se johtuu?
En tiedÀ. Itse en ole ollut koskaan ihastunut laulajaan tai muusikkoon, en ehkÀ vaan ole esiintyjÀpersoonien perÀÀn? En ole edes fanittanut ketÀÀn muusikkoa koskaan.
Yksi laulaja ja naisensa pyysivÀt minua kimppaan, mutta passasin. Ihan viehÀttÀviÀ ja mukavia ovat, mutta ei vaan silleen mun makuun - enkÀ muutenkaan halua nÀin sinkkuna lÀhteÀ piristÀmÀÀn kenenkÀÀn pariskunnan seksielÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku, lÀhetÀ irl viesti.
T?
Turhaan huutelet perÀÀn, T lÀhti tulemaan mun luo safkaamaan. Se mitÀÀn viestejÀ toivo nyt irl.
Vierailija kirjoitti:
TÀrkeÀ ilmoitus!! Voisitko sÀ, mun mielessÀ asuva hÀiriötekijÀ, pysyÀ hetken poissa linjoilta? Mun projekti ei muuten valmistu ikinÀ.
Sori, mulla olis itellÀkin aika tÀrkeÀ projekti mihin pitÀis keskittyÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.
MinÀ olen loppu, aivan loppu.
Jos yritit itse varattuna iskeÀ toista varattua, niin ei hyvÀ. Mutta onpa siinÀ voinut tulla myös katumapÀÀlle ettei haluakaan uutta vaik tykkÀisi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.
Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.
No nyt puhut ihan höpöjÀ. Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn joka ei kuelihommista nauti.
Saanen olla eri mieltÀ. Monikaan mies ei oikeasti nauti niistÀ niin kovin paljon eikÀ useasti kyseessÀ toiminta joka jatkuu loppuelÀmÀn ainakaan aktiivisesti. Olen aika kokenut ihmisten suhteen joten uskallan vÀittÀÀ tÀmÀn todeksi. Jos tykkÀÀ niin go ahead, ei siinÀ mitÀÀn pahaakaan ole.
Jos sun miehet ei oo nauttineet kielihommista, kannattais tutkituttaa römpsÀ
Tai sit noiden miesten pitÀis miettiÀ kiinnostaako niitÀ enemmÀn meisseli... /eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun harmaat haittaa đ
Ei ne harmaat edes johdu wanhenemisesta.
No ei ainakaan kaivatulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.
Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.
No nyt puhut ihan höpöjÀ. Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn joka ei kuelihommista nauti.
Saanen olla eri mieltÀ. Monikaan mies ei oikeasti nauti niistÀ niin kovin paljon eikÀ useasti kyseessÀ toiminta joka jatkuu loppuelÀmÀn ainakaan aktiivisesti. Olen aika kokenut ihmisten suhteen joten uskallan vÀittÀÀ tÀmÀn todeksi. Jos tykkÀÀ niin go ahead, ei siinÀ mitÀÀn pahaakaan ole.
Jos sun miehet ei oo nautt
Tai sit noiden miesten pitÀis miettiÀ kiinnostaako niitÀ enemmÀn meisseli... /eri
Jep.. en voisi alkaa miehen kanssa, joka ei tykkÀisi tuostakin. Molemminpuolinen himo kuuluu asiaan ja jos sitÀ ei ole, niin en tietenkÀÀn ala.
Sivusta
Olen ajatellut, ettÀ en ole lainkaan puoleensa vetÀvÀ ja ettÀ ei minua kukaan nainen kaipaa. MitÀ jos se onkin vaan harhaa? PitÀisi oppia olemaan sillekin vaihtoehdolle, ettÀ joku ihanuus tykkÀÀ ja kaipaakin. Vaikeaahan se on monien pettymysten jÀlkeen uskoa tÀllaiseen mahdollisuuteen, mutta kyllÀhÀn kummempaakin tapahtuu. Kunpa naiset vaan osaisivat rohkeammin tehdÀ tunteensa selvÀksi, niin asiat voisivat parhaassa tapauksessa edetÀ nopeastikin, ja ensi vuosi voisi olla ihan erilainen kuin kaikki tÀhÀn astiset.
ErÀÀnlainen unelmien tÀyttymys olisi nÀhdÀ ja tuntea ikÀvÀn kohteeni nauttivan jostain mitÀ voisin hÀnelle hellÀsti tehdÀ.
kaipaan aivan liikaa lÀhellesi edelleen
Vierailija kirjoitti:
kaipaan aivan liikaa lÀhellesi edelleen
MikÀÀn ei ole liikaa.
Kaipaukseni on jÀrjetön tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Olen ihastunut tÀllaiseen naiseen. HÀn kÀytti minua varattuna oman egonsa buustaamiseen.
MinÀ olen loppu, aivan loppu.
Tollaset ihmiset on idiootteja jotka hakevat vain huomiota ja egolleen buustia vaikka eivÀt ole tosissaan. Mutta kyllÀ sellaiset sitten tunnistaa jotka tosissaan ihastuvat. Vaikka noilla tosissaan ihastujillakin menee vÀlillÀ pupu pöksyyn eivÀtkö olekaan valmiita mihinkÀÀn konkreettiseen.
Tuskin se varattu nainenkaan on aina huomiota hakemassa, kun toimittelee arkisia asioitaan. Jos tÀmÀ varattu sattuisi kerrankin ihastumaan kunnolla, tuskin kuitenkaan olisi heti paikalla valmis syrjÀhyppyihin tuntematta ihastuksensa kohdetta tarkemmin.
jep, jep, kukaan ei varoittanut ettÀ kaipaus voi tulla adhd:n makuisena pakettina
Usein naiselta puuttuu sielu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, ettÀ en ole lainkaan puoleensa vetÀvÀ ja ettÀ ei minua kukaan nainen kaipaa. MitÀ jos se onkin vaan harhaa? PitÀisi oppia olemaan sillekin vaihtoehdolle, ettÀ joku ihanuus tykkÀÀ ja kaipaakin. Vaikeaahan se on monien pettymysten jÀlkeen uskoa tÀllaiseen mahdollisuuteen, mutta kyllÀhÀn kummempaakin tapahtuu. Kunpa naiset vaan osaisivat rohkeammin tehdÀ tunteensa selvÀksi, niin asiat voisivat parhaassa tapauksessa edetÀ nopeastikin, ja ensi vuosi voisi olla ihan erilainen kuin kaikki tÀhÀn astiset.
Nainen voi olla varovainenkin, jos on ollut huonoja kokemuksia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Usein naiselta puuttuu sielu.
Joo kun sinÀ imet sen pois
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ naisella on ihan samat ajatukset. EhkÀ hÀnkÀÀn ei ole varma voiko uskoa siihen ettÀ joku oikeasti kaipaisikin.
EhkÀse olikin sitten limetti
T?