Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Mies vai nainen ? Tepoja voi olla molempaa sukupuolta.
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Ja toi on lempinimi ?
EhkÀpÀ
EhkÀ se olikin hyvÀ etten koskaan kertonut sulle, miten paljon oon sua kaivannu nÀÀ vuodet. Pahinta olis, jos oisitkin tuntenut samoin.
Toivon sulle rakkautta elÀmÀÀn. HyvÀÀ yötÀ
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Ei se tarkoita ettÀ se ailahtelisi ettet ymmÀrrÀ tai halua ymmÀrtÀÀ sitÀ. Et oo panostanut tutustumiseen varmaankaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.
Olen myös sun puolesta onnellinen ettÀ sulla on elÀmÀssÀsi ihmisiÀ jotka tekee sut onnelliseksi. NiinhÀn sen pitÀÀ olla.
Ei ole.
The Seduction sarja vois olla se jota katsottais yhdessÀ. EihÀn se Sinua SentÀÀn kiinnosta kun haluat vain katsoa Liinun roikkumista lipputangon nupissa ( hymy) tai katsoa 007 Bondeja ilman todellista bondia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Ja toi on lempinimi ?
EhkÀpÀ
Vai keksitkö sen just hÀnelle lempinimeks ? Taisit keksiÀ. Koska oot niin salamyhkÀinen.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ se olikin hyvÀ etten koskaan kertonut sulle, miten paljon oon sua kaivannu nÀÀ vuodet. Pahinta olis, jos oisitkin tuntenut samoin.
Yep big mistake, let's avoid it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi viesti sattui sydÀmeen. SinÀ et koskaan laita sormiasi minun sormieni lomaan. SitÀ kauan odotettua hetkeÀ ei tule. Itken.
Voi ei, olenpahoillani. EhkÀ viesti kertoi omista tarpeistani. Tuskimpa me tunnetaan toisemme.
En tarkoittanut sinua vaan omaa kaivattuani, miestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Ja toi on lempinimi ?
EhkÀpÀ
Vai keksitkö sen just hÀnelle lempinimeks ? Taisit keksiÀ. Koska oot niin salamyhkÀinen.
En. Miksi kyselet jos et ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.
Olen myös sun puolesta onnellinen ettÀ sulla on elÀmÀssÀsi ihmisiÀ jotka tekee sut onnelliseksi. NiinhÀn sen pitÀÀ olla.
Ei ole.
YmmÀrsin ettÀ on. Ainakin tyytyvÀiseksi.
Kun katsoo syvÀlle silmiin, nÀkee ihmisen ja hÀnen sielunsa. Kun katsoo mahaa, nÀkee hÀnen elÀmÀnlaatunsa, kun katsoo ihmisen kÀyttÀytymistÀ, nÀkee hÀnen hermostuneisuutensa/rauhallisuutensa, kun seuraa hÀnen hengitystÀÀn oli se kiihtynyttÀ tai rauhallista, huomaa hÀnen mielentilansa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo syvÀlle silmiin, nÀkee ihmisen ja hÀnen sielunsa. Kun katsoo mahaa, nÀkee hÀnen elÀmÀnlaatunsa, kun katsoo ihmisen kÀyttÀytymistÀ, nÀkee hÀnen hermostuneisuutensa/rauhallisuutensa, kun seuraa hÀnen hengitystÀÀn oli se kiihtynyttÀ tai rauhallista, huomaa hÀnen mielentilansa.
Naiset ovat kyllÀ opettaneet ettei mikÀÀn lopulta tarkoita mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.
Millaisia sun ajatukset oli?
Ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ. Ihmettelin kyllÀ hÀnen kivikasvoisuuttaan, kun kuvittelin hÀnen haluavan jonkinlaista edistymistÀ. Ei halunnut.
Emilia jos oot baanalla saatettaisii harvinaisesti jooa törmÀtÀ tÀnÀ yönÀ ;) VedÀ hihasta, jos nÀÀt mut.
Vierailija kirjoitti:
Heh, lÀhikontaktissa katson yleensÀ miehen kenkiÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Ja toi on lempinimi ?
EhkÀpÀ
En. Miksi kyselet jos et ole
LĂ€mpimikseni đ
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut todella paljon.
Naisenmieli on ailahtelevainen.