Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20921/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Mies vai nainen ? Tepoja voi olla molempaa sukupuolta.

Oisko tÀmÀ sitten nainen

Ja toi on lempinimi ?

EhkÀpÀ

Vai keksitkö sen just hÀnelle lempinimeks ? Taisit keksiÀ. Koska oot niin salamyhkÀinen.

En. Miksi kyselet jos et ole

LĂ€mpimikseni 😉

Jos olisit hÀn, suosittelisin laittamaan nyt viestiÀ

Vierailija
20922/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo syvÀlle silmiin, nÀkee ihmisen ja hÀnen sielunsa. Kun katsoo mahaa, nÀkee hÀnen elÀmÀnlaatunsa, kun katsoo ihmisen kÀyttÀytymistÀ, nÀkee hÀnen hermostuneisuutensa/rauhallisuutensa, kun seuraa hÀnen hengitystÀÀn oli se kiihtynyttÀ tai rauhallista, huomaa hÀnen mielentilansa.

Ai mahasta nĂ€kee elĂ€mĂ€nlaadun :D Siksikö se edellinen ihastus jĂ€i kerran kiinni katsomassa oikein todella tutkailevalla katseella mahaani :D 

Muutoin tuijotti aina joko suoraan silmiin tai kasvojani kun puhuin jonkun toisen kanssa, katselin muualle tms 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20923/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo syvÀlle silmiin, nÀkee ihmisen ja hÀnen sielunsa. Kun katsoo mahaa, nÀkee hÀnen elÀmÀnlaatunsa, kun katsoo ihmisen kÀyttÀytymistÀ, nÀkee hÀnen hermostuneisuutensa/rauhallisuutensa, kun seuraa hÀnen hengitystÀÀn oli se kiihtynyttÀ tai rauhallista, huomaa hÀnen mielentilansa.

Naiset ovat kyllĂ€ opettaneet ettei mikÀÀn lopulta tarkoita mitÀÀn. 

Naiset eivÀt ole saari. Olet itse jatkuvassa vuorovaikutuksessa naisten kanssa omalla tekemisellÀ ja tekemÀttömyydellÀ. Se tarkoitti siinÀ tietyssÀ hetkessÀ varmasti mutta kyllÀ asiat voivat silti kuihtua, unohtua, menettÀÀ merkitystÀÀn riippuen omasta kÀytöksestÀsi ettÀ minkÀ annat elÀÀ ja minkÀ kuolla. Sivusta

Vierailija
20924/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IkĂ€vĂ€, kovastikin. Olet rakas. 

HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3

Vierailija
20925/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.

Millaisia sun ajatukset oli?

Ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ. Ihmettelin kyllÀ hÀnen kivikasvoisuuttaan, kun kuvittelin hÀnen haluavan jonkinlaista edistymistÀ. Ei halunnut.

MÀ olen kivikasvo jos joku haluaa kÀydÀ yksityisasioita lÀpi muiden edessÀ. En ymmÀrrÀ moisen tarpeen syytÀ. Kahdestaan voi jutella

Vierailija
20926/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyviÀ p*noja rakas.

Vierailija
20927/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IkĂ€vĂ€, kovastikin. Olet rakas. 

HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3

TĂ€rkeyden taso: tÀÀllĂ€, anonyymisti. đŸ˜Ș

Vierailija
20928/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotko sarjoja? Viimeaikaisin suosikkisi? 

Teho-osasto uusintoja!sivusta

Vierailija
20929/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua.

Vierailija
20930/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen jo kĂ€nnissĂ€. PyydĂ€n anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitĂ€ myös valtavasti itse. TiedĂ€ttekö te miltĂ€ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitĂ€ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hĂ€nelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hĂ€ntĂ€. 

Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmĂ€isenĂ€ itsesÀÀli, mikĂ€ ei ole ollenkaan jalo tunne. 

Vierailija
20931/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Oisko tÀmÀ sitten nainen

Ja toi on lempinimi ?

EhkÀpÀ

Vai keksitkö sen just hÀnelle lempinimeks ? Taisit keksiÀ. Koska oot niin salamyhkÀinen.

LĂ€mpimikseni 😉

No kokoajan meinaan, mut en löydÀ tikkua mitÀ vÀÀntÀÀ nyt.

Vierailija
20932/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyviÀ p*noja rakas.

Sulle samoin pikkuhorzu 😍😅

ÄrsyttÀÀ tĂ€llaiset ,kun huonosta kĂ€ytksestĂ€ tehdÀÀn normaalia.

Vierailija
20933/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Oisko tÀmÀ sitten nainen

Ja toi on lempinimi ?

EhkÀpÀ

LĂ€mpimikseni 😉

Öö kysy vaikka ettĂ€ saitko selvitettyĂ€ eilisen

Vierailija
20934/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kĂ€nnissĂ€. PyydĂ€n anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitĂ€ myös valtavasti itse. TiedĂ€ttekö te miltĂ€ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitĂ€ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hĂ€nelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hĂ€ntĂ€. 

Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmĂ€isenĂ€ itsesÀÀli, mikĂ€ ei ole ollenkaan jalo tunne. 

Todellista avoimuutta ja rehellisyyttĂ€ on avautua tĂ€llaista selvinpĂ€in, ei alkon vaikutuksen alaisena. Mutta sen sinĂ€ tiedĂ€tkin. EhkĂ€ tiedĂ€t, ettĂ€ rehellisyys, avoimuus ja aitous selvinpĂ€in ovat todellisia avaimia hyvÀÀn kommunkikaatioon ja henkiseen yhteyteen. 

Ja joo, olen nainen. 

Vierailija
20935/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiedĂ€n tunteen. 

Vierailija
20936/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyviÀ p*noja rakas.

Sulle samoin pikkuhorzu 😍😅

ÄrsyttÀÀ tĂ€llaiset ,kun huonosta kĂ€ytksestĂ€ tehdÀÀn normaalia.

Ei tehdÀ. MinÀ ainakin pidÀn tuollaista ihan eri maailmasta olevana, enkÀ edes reagoi. En pidÀ oman elinpiirini ja ympÀristöni ihmisten kÀytöksenÀ ollenkaan, vaikka samalla palstalla ollaankin. TÀÀllÀ kÀy ihmisiÀ todella erilaisista taustoista ja piireistÀ.

Eri 

Vierailija
20937/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika kiltteys ei ole kenellekÀÀn hyvÀksi eikÀ muita tarvitse miellyttÀÀ.Rehellisyys on parasta kaikille.Asiat voi silti esittÀÀ toista loukkaamatta.Paljon pahempaa on antaa ymmÀrtÀÀ...

Vierailija
20938/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyviÀ p*noja rakas.

Kenelle tÀmÀ ? Mulleko ?

Vierailija
20939/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksette avaudu chatgpt:lle? Se osaa jutella paremmin kuin palstalaiset, ja monen jotain asiaa netissĂ€ tuskailevan ihmisen kannattaisi kysyĂ€ mieluummin siltĂ€, kuin ottaa jo valmiiksi herkĂ€ssĂ€ tilassa vastaan kaikenmaailman palstapellejen ilkeilyĂ€. 

Vierailija
20940/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nainen ei oikeasti rakasta miestÀÀn vaan statusta, jonka mies tuo mukanaan. Nainen kykenee vaihtamaan miestÀ silmÀnrÀpÀyksessÀ, mikÀli uuden miehen status on korkeampi.

Ketju on lukittu.