Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... đ
Nerouden ja hulluuden raja on hÀilyvÀ
On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... đ
No nyt menee jo pahasti mielistelyn puolelle.
Ei edes naurata.
Tuo yksi viesti sattui sydÀmeen. SinÀ et koskaan laita sormiasi minun sormieni lomaan. SitÀ kauan odotettua hetkeÀ ei tule. Itken.
PitÀÀ mennÀ, pitÀkÀÀ kivaa.
Jotenkin odotan sulta viestiÀ wa. Vaikka vasta iltapÀivÀllÀ viestiteltiin. MikÀ mulla on. Oon jotenkin kiinni sussa vaikka sovittiin vaan seksistÀ. NÀinköhÀn sÀ rikot mun tavat ja rutiinin.
Sen jos teet, syön pÀÀni vaikka vÀkisin.
Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.
Nuku hyvin kaivattu mies x x.
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Mies vai nainen ? Tepoja voi olla molempaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee jo pahasti mielistelyn puolelle.
Ei edes naurata.
Eiku tarkoitan sitÀ. Sellaisella pitÀÀ kuolla ettÀ voi syntyÀ -tavalla. Ihmisten kirjoituksissa on vÀlillÀ niin paljon egoa ja kaikkea sellaista turhaa. Ja joillain on vapaus siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.
MistÀ illasta puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi viesti sattui sydÀmeen. SinÀ et koskaan laita sormiasi minun sormieni lomaan. SitÀ kauan odotettua hetkeÀ ei tule. Itken.
Voi ei, olenpahoillani. EhkÀ viesti kertoi omista tarpeistani. Tuskimpa me tunnetaan toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepa
Oisko tÀmÀ sitten nainen
Ja toi on lempinimi ?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sun ajatukset oli?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.
Olen myös sun puolesta onnellinen ettÀ sulla on elÀmÀssÀsi ihmisiÀ jotka tekee sut onnelliseksi. NiinhÀn sen pitÀÀ olla.
TĂ€hĂ€n liittyen vielĂ€ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvin kaunis sisko, joka katselee minua silmiin tietyllĂ€ tavalla pitkÀÀn aina kun nĂ€hdÀÀn, vaikka on naimisissa. Vaikka olen ollut rakastunut, silti tulen hulluksi niistĂ€ katseista ja lĂ€helle hakeutumisista. Per*ele voi olla elĂ€mĂ€ vaikeaa. MissÀÀn ei ole oikeasti mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, olemme pelkkiĂ€ elĂ€imiĂ€ lopulta kaikki. Alkava humala puhuu ehkĂ€ puolestani, mutta kunpa en olisi syntynyt ollenkaan, ei tarvitsisi aina murehtia. Moni luulee, ettĂ€ olisi hauska olla haluttu, mutta jos on moraalia, niin tĂ€mĂ€ on oikeasti kidutusta. ĂlĂ€ kadehdi haluttuja jos olet hyvĂ€ ihminen.