Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20881/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vĂ€lillĂ€ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvĂ€ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvĂ€, ettĂ€ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kĂ€rsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tĂ€mĂ€ nĂ€inkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikĂ€ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillĂ€ olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.

sivusta

Totta. Mutta minulla ei omat voimat riitÀ, kun niin paljon naisia itse tunkee iholle. En minÀ sitÀ pyydÀ. Eikö siis ole parempi elÀÀ yksin, jos houkutuksia on kaiken aikaa ja veri vetÀÀ? KyllÀ minÀ osais

TĂ€hĂ€n liittyen vielĂ€ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvin kaunis sisko, joka katselee minua silmiin tietyllĂ€ tavalla pitkÀÀn aina kun nĂ€hdÀÀn, vaikka on naimisissa. Vaikka olen ollut rakastunut, silti tulen hulluksi niistĂ€ katseista ja lĂ€helle hakeutumisista. Per*ele voi olla elĂ€mĂ€ vaikeaa. MissÀÀn ei ole oikeasti mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, olemme pelkkiĂ€ elĂ€imiĂ€ lopulta kaikki. Alkava humala puhuu ehkĂ€ puolestani, mutta kunpa en olisi syntynyt ollenkaan, ei tarvitsisi aina murehtia. Moni luulee, ettĂ€ olisi hauska olla haluttu, mutta jos on moraalia, niin tĂ€mĂ€ on oikeasti kidutusta. ÄlĂ€ kadehdi haluttuja jos olet hyvĂ€ ihminen.

Vierailija
20882/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... 💋

Nerouden ja hulluuden raja on hÀilyvÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20883/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.

Vierailija
20884/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... 💋

No nyt menee jo pahasti mielistelyn puolelle. 

Ei edes naurata.

Vierailija
20885/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo yksi viesti sattui sydÀmeen. SinÀ et koskaan laita sormiasi minun sormieni lomaan. SitÀ kauan odotettua hetkeÀ ei tule. Itken.

Vierailija
20886/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tepa

Vierailija
20887/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀ mennÀ, pitÀkÀÀ kivaa.

Vierailija
20888/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin odotan sulta viestiĂ€ wa. Vaikka vasta iltapĂ€ivĂ€llĂ€ viestiteltiin. MikĂ€ mulla on. Oon jotenkin kiinni sussa vaikka sovittiin vaan seksistĂ€. NĂ€inköhĂ€n sĂ€ rikot mun tavat ja rutiinin. 

Vierailija
20889/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sen jos teet, syön pÀÀni vaikka vÀkisin.

Vierailija
20890/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.

Vierailija
20891/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuku hyvin kaivattu mies x x.

Vierailija
20892/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
20893/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Mies vai nainen ? Tepoja voi olla molempaa sukupuolta.

Vierailija
20894/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt menee jo pahasti mielistelyn puolelle. 

Ei edes naurata.

Eiku tarkoitan sitÀ. Sellaisella pitÀÀ kuolla ettÀ voi syntyÀ -tavalla. Ihmisten kirjoituksissa on vÀlillÀ niin paljon egoa ja kaikkea sellaista turhaa. Ja joillain on vapaus siitÀ.

Vierailija
20895/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.

MistĂ€ illasta puhutaan? 

Vierailija
20896/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Oisko tÀmÀ sitten nainen

Vierailija
20897/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi viesti sattui sydÀmeen. SinÀ et koskaan laita sormiasi minun sormieni lomaan. SitÀ kauan odotettua hetkeÀ ei tule. Itken.

Voi ei, olenpahoillani. EhkÀ viesti kertoi omista tarpeistani. Tuskimpa me tunnetaan toisemme.

Vierailija
20898/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepa

Oisko tÀmÀ sitten nainen

Ja toi on lempinimi ?

Vierailija
20899/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia sun ajatukset oli?

Vierailija
20900/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jotain sen tyypin kanssa, joka piiritti sua taas kun tulin sinne. Oon monta kertaa huomannut sen olevan tosi omistushaluinen ja sun olevan parhaat pÀÀllÀ kun se on siellÀ samaan aikaan. En osaa edes tuntea mustasukkaisuutta. HyvÀ vaan, jos löysit jonkun, joka tekee sut onnelliseksi.

Olen myös sun puolesta onnellinen ettÀ sulla on elÀmÀssÀsi ihmisiÀ jotka tekee sut onnelliseksi. NiinhÀn sen pitÀÀ olla.

Ketju on lukittu.