Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kaipaan liberaalia, mutta radikaalia feministiÀ, kuka nÀyttÀÀ kaapin paikan chauvinisteille #^~^#
Tulin sun viereen, et katsonut mua kertaakaan ja melkein juoksit pois. Edes kenkiÀ et kerennyt laittaa jalkaan. TiedÀn, ettÀ oot tosi ujo, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Annoit eilen kuvaa, tai vÀhÀn mölÀytit, ettÀ olet ajatellut haluavasi enemmÀn. VÀhÀn sÀpsÀhdin.
Ainahan se tunne elÀÀ vaikka mitÀ tekis. VÀlillÀ sen saa pois kun pitÀÀ itsensÀ kiinni. MÀ en luota itseeni ettÀ selviÀisin toistamatta vanhaa kÀytösmallia joten en tee siksi(kÀÀn) mitÀÀn. Ei varmasti haluta kerrata mennyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoit eilen kuvaa, tai vÀhÀn mölÀytit, ettÀ olet ajatellut haluavasi enemmÀn. VÀhÀn sÀpsÀhdin.
Joo, todellakin haluan enemmÀn. En vaan tiedÀ miten siihen pÀÀstÀÀn ilman suurempaa tuhoa.
Kaunis ja osuva ajatus tai toteamus toi : ilman suurempaa tuhoa. Sama on mielessÀ + se etten ole kovinkaan vakiintuvaa sorttia. Mieli voi tosin muuttuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin myös mustat nitriittihanskat kÀteeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitÀ tököttiÀ sienen ja rÀtin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hÀmmentyneen nÀköisenÀ, ehkÀ ajatteli minusta tulleen siivooja.
No tuo on jo hienoa toimintaa, ettÀ siivoa muidenkin jÀlkiÀ. YleensÀ asukkaat vain sotkee.
Siivoan ihan jo oman hyvinvointini tÀhden, en nyt kulje siivoilemassa mutta isoimpia roskia tulee siistittyÀ pois ja tuo tökötti esimerkiksi oli pakko siivota. En tiedÀ oliko se jotakin meikkiÀ mutta levisi ja oli hyvin vaikeaa saada pois, oli kuin liimaa siinÀ rapussakin. Rapun matto nÀyttÀisi olevan myös pesun tarpeessa. TÀytyy yrittÀÀ vÀistellÀ likaista mattoa taas.
Niin ja s
En jaksa uskoa ettÀ sillÀ lÀhtisi tuollainen tökötti mistÀ oli kyse. SitÀ piti sienen kanssa hinkata ihan tosissaan irti. Ja varoa ettei likaantunut kohta kosketa pintaa uudestaan, vÀhÀn sama kuin öljyÀ yrittÀisi pyyhkiÀ pois.
HyvÀ kun olet pyyhkinyt kaappien pÀÀltÀ. Monilta tÀmÀ jÀÀ tekemÀttÀ riittÀvÀn usein.
TĂ€ssĂ€ kĂ€mpĂ€ssĂ€ on hyvĂ€t mittasuhteet, otan rĂ€tin kouraan ja nostan kĂ€den ylös, kuljen lĂ€pi kĂ€mpĂ€n ja pyyhin kaikkien kaappien ovien pÀÀltĂ€ pölyt vĂ€hintÀÀn kerran viikossa. TĂ€ssĂ€ menee vain muutama onneton minuutti. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vÀlillÀ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvÀ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvÀ, ettÀ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kÀrsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tÀmÀ nÀinkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikÀ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillÀ olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.
sivusta
Totta. Mutta minulla ei omat voimat riitÀ, kun niin paljon naisia itse tunkee iholle. En minÀ sitÀ pyydÀ. Eikö siis ole parempi elÀÀ yksin, jos houkutuksia on kaiken aikaa ja veri vetÀÀ? KyllÀ minÀ osais
Valintojen maailma. On varmasti parempi noilla ajatuksilla elÀÀ itsekseen. Samalla voi pohtia miksi lÀpi historian miehet ovat tehneet pÀÀsÀÀntöisesti toisenlaisen valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tÀÀltÀ voi tunnistaa edes ketÀÀn. EihÀn tÀÀllÀ kukaan ole kertonut mitÀÀn tietoja. Tuo Rovaniemi-juttu on tÀnÀÀn ollut ainoa, jossa on vÀhÀn tunnistetta edes. Onko jonkun mummo kertonut joskus ettÀ: "Mutta ukki ei ollut koskaan oikeasti elÀmÀni rakkaus. Tapasin aidon elÀmÀni rakkauden RovaniemellÀ jokirannassa vuonna 1947. Mutta valitettavasti Martti oli varattu ja olimme aina vain ystÀviÀ, mutta rakastan silti aina hÀntÀ salaa..."
Tunnisteita on hyvÀ olla. HÀn varmaan löytÀisi useammankin tunnisteen tekstistÀni. Onhan se helpotus kun edes tÀÀllÀ voi tunnustaa rakkauttaan.
Vuosien aikana niin paljon ja niin kauniita asioita on tapahtunut, mutta emme ole voineet toisiamme saada. Elo tÀÀllÀ maailmassa on sellaista, ettÀ usein tÀytyy vain tyytyÀ osaansa.
Minuata on kaunista myös se, ettÀ kaksi rakastavat toisiaan ja molemmat aistivat sen, vaikka he eivÀt koskaan pÀÀsisi yhteen.
Katselin tÀnÀÀn vanhaa paria, tulit mieleeni, en haluaisi vanheta yksin.
myrsky tosiaan kirjoitti Àskeisen
Onko tÀmÀ joku Aurin viestintÀkanava??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tÀÀltÀ voi tunnistaa edes ketÀÀn. EihÀn tÀÀllÀ kukaan ole kertonut mitÀÀn tietoja. Tuo Rovaniemi-juttu on tÀnÀÀn ollut ainoa, jossa on vÀhÀn tunnistetta edes. Onko jonkun mummo kertonut joskus ettÀ: "Mutta ukki ei ollut koskaan oikeasti elÀmÀni rakkaus. Tapasin aidon elÀmÀni rakkauden RovaniemellÀ jokirannassa vuonna 1947. Mutta valitettavasti Martti oli varattu ja olimme aina vain ystÀviÀ, mutta rakastan silti aina hÀntÀ salaa..."
Tunnisteita on hyvÀ olla. HÀn varmaan löytÀisi useammankin tunnisteen tekstistÀni. Onhan se helpotus kun edes tÀÀllÀ voi tunnustaa rakkauttaan.
Vuosien aikana niin paljon ja niin kauniita asioita on tapahtunut, mutta emme ole voineet toisiamme saada. Elo tÀÀllÀ maailmassa on sellaista, ettÀ usein tÀytyy vain tyytyÀ osaansa.
Minuata on kaunista myös se, ettÀ kaksi rakastavat toisiaan ja molemmat aistiv
tÀmÀn siis
-myrsky
Saisit pukeutua hĂ€issĂ€mme PyhĂ€ Vulva- pukuun ja mulla olis sarvet pÀÀssĂ€ đŠ
Mussa on nuori nainen sisÀllÀ edelleen, kuori venyy ja paukkuu miten milloinkin. Kortisoli jyllÀÀ ja keho kovilla, mutta siellÀ kaiken alla on se sama tyyppi. VÀlillÀ tajuan sen.
Ăsken tuli jostain mieleen ressun Ă€lĂ€ mee kappale. Ja soi pÀÀssĂ€. Sit nöyrryin laulaa sitĂ€. En ikinĂ€ kuuntele moisia đł
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀmÀ joku Aurin viestintÀkanava??
On meitÀ muitakin siivoavia ihmisiÀ.
EihÀn tÀÀllÀ kelpaa mikÀÀn viesti mutta musiikki toivottavasti kelpasi.
Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... đ
Oon iloinen ettÀ mun mummi on olemassa ja ihan mitÀ vaan voi tapahtua maailmassa, niin tiedÀn ettÀ rakkaus mummiin sÀilyy. Mutta voi vtun mummokanttura vÀlillÀ ÀrsytÀt mua! :D <3
Osta k kaupasta kÀsipyyhkeitÀ, nimeltÀÀn desinfioiva kÀsipyyhe. 70prosenttista etanolia. SillÀ lÀhtee tökötit irti. Hitsi miten nÀppÀrÀ oli myös rasvan poistoon kaappien ylÀreunasta. Nappas kerralla kaikki veke yhdellÀ pyyhkÀsyllÀ. Mut roskis kannattaa viedÀ saman tien, on herkÀsti höyrystyvÀ ja syttyvÀ lÀmmöstÀ.