Herranjumala miten kostea keli
Huh Kouvola pistää taas tunnetusti parastaan. Varjossa yli 30 astetta ja ei siinä mittään mutta silloin tällöin sataa joten ulkoilma muistuttaa paksua pesuhuoneilmaa.
Joku vois kertoa miten tämä on Suomen leveysasteilla edes mahdollista että 30 asteen kelillä sataa vettä. Eihän tää mikään sademetsä ole
Kommentit (25)
Onko sinulla hetki aikaa ilmastonmuutokselle?
Hyi, lämmin menee mutta kun on kosteaa niin ei enää, soijaa pukkaa vaikkei liikkuisi yhtään. Täällä on vielä 25 mutta kosteus vain 34 %
Ei voi puhua kelistä, kun ei ole edes lunta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopealla syklillä ne muutokset tapahtuvat?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hetki aikaa tutkia historiaa ?
Laitoin tänään ilmalämpöpumpun päälle. Ei ollut vähään aikaan tarvinnut. Mukavasti viilennyksen lisäksi poistaa kosteuden huoneilmasta.
Filippiineillä on tuollaista. Kaikki vaan hikoaa kuin pienet siat, en tajua miten ne kestää sitä ilmastoa
tätähän te hellehullut halusitte...nauttikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joensuussa +30,3... ta-daa!🍻
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lämpöä vinguitte niin nauttikaa nyt. Urpot.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellinen kosteus yli 90 %
Missä asut? Itse tosiaan Kouvolassa ja täällä on asunnossa 70% ja ulkona lähemmäs 100%
Joku pekkapouta sais kertoa miten tää on fysikaalisesti mahdollista että aurinkoisena päivänä on näin kosteaa
Joku vika varmasti täällä päässä, koska luen jatkuvasti tämän aloituksen "herranjumala miten kostea kieli".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Itse tosiaan Kouvolassa ja täällä on asunnossa 70% ja ulkona lähemmäs 100%
Joku pekkapouta sais kertoa miten tää on fysikaalisesti mahdollista että aurinkoisena päivänä on näin kosteaa
Tropiikissa täysin normaalia. Helposti voi olla yli 30 astetta ja samaan aikaan sataa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pekkapouta sais kertoa miten tää on fysikaalisesti mahdollista että aurinkoisena päivänä on näin kosteaaTropiikissa täysin normaalia. Helposti voi olla yli 30 astetta ja samaan aikaan sataa vettä.
No jep mut luulin ettei se ole mahdollista näin pohjoisessa maassa.
Eilen olin takki päällä, tänään oli varmaan kuumin koskaan kokemani päivä. Näin se menee.