Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
HyviÀ p*noja rakas.
Taidat todellakin rakastaa hÀntÀ?
SydĂ€n voi nĂ€köjÀÀn sĂ€rkyĂ€ kirjaimellisesti ikĂ€vĂ€stĂ€ đ oh s*it
Vierailija kirjoitti:
Hluan pyyÀÀ anteeksi. En ole koskaa hakunnur pahaa kenellekÀÀb. Muyya silti ole s utö niim monelle aoheuttanut. Anteeksi
Monesti ihmiset satuttaa toisia sen takia ettÀ itsellÀ on kipua ja epÀterveitÀ kÀytösmalleja. EivÀt pahuuttaan missÀÀn nimessÀ. Toki se sattuu ihan yhtÀlailla mutta sen voi ymmÀrtÀÀ ja antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulin sun viereen, et katsonut mua kertaakaan ja melkein juoksit pois. Edes kenkiÀ et kerennyt laittaa jalkaan. TiedÀn, ettÀ oot tosi ujo, mutta...
Aivot viileni sen verran, ettÀ muistin taas kaikki sun antamat positiiviset merkit. En luovuta vielÀ. EhkÀ sulla oli kiire bussiin tai jotain. NÀhdÀÀn vaan niin harvoin, ettÀ jokainen hetki sun kanssa tuntuu elÀmÀn ja kuoleman kysymykseltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jos viettÀisit tÀmÀn illan kaivattusi kanssa, mitÀ tekisitte ?
Aloitan. Panisimme.
Rauhallinen koti-ilta olisi kiva. Juteltaisiin, pussailtaisiin, tehtÀisiin ruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua.
Kuin myös. Muistahan kaivattuasi huomenna vaikka viestillĂ€ đ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viettÀisit tÀmÀn illan kaivattusi kanssa, mitÀ tekisitte ?
Aloitan. Panisimme.
Rauhallinen koti-ilta olisi kiva. Juteltaisiin, pussailtaisiin, tehtÀisiin ruokaa...
Istuttaisiin varmaan hiljaa ja mietittÀisiin, ettÀ pitÀÀköhÀn se toinen minua ihan ÀÀliönÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kÀnnissÀ. PyydÀn anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitÀ myös valtavasti itse. TiedÀttekö te miltÀ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitÀ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hÀnelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hÀntÀ.
Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmÀisenÀ itsesÀÀli, mikÀ ei ole ollenkaan jalo tunne.
TiedÀn tunteen, naisena. Miehet pörrÀÀ ympÀrillÀ ja on ihastuneita. Naiset kihisee raivoa sisÀisesti tuosta syystÀ. NÀin ollen, jo vuosia sitten tajusin alkaa pyörimÀÀn nÀissÀ miesporukoissa, ystÀviÀkin saanut sieltÀ, ja naisen seurassa viihdyn ja kaikki menee ok jos hÀn on samankaltainen munahaukka kuin minÀ. Jaamme miehet, koska niitÀ on paljon ympÀrillÀ, molemmille riittÀÀ kyllÀ. Ja hauskaa on. Muut raivoa kihisevÀt, mulkoilevat naiset nuolkoon nÀppejÀÀn ja katselkoon sivusta miten huomiosta nautitaan. En tosin kÀrsi siitÀ huomiosta. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kÀnnissÀ. PyydÀn anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitÀ myös valtavasti itse. TiedÀttekö te miltÀ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitÀ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hÀnelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hÀntÀ.
Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmÀisenÀ itsesÀÀli, mikÀ ei ole ollenkaan jalo tunne.
Todellista avoimuutta ja rehellisyyttÀ on avautua tÀllaista selvinpÀin, ei alkon vaikutuksen alaisena. Mutta sen sinÀ tiedÀtkin. EhkÀ tiedÀt, ettÀ rehellisyys, avoimuus j
Ei toiminut! Ja joo olen nainen!sivusta
Ellei naapurin amispoppoo.
đ„±
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua.
Kuin myös. Muistahan kaivattuasi huomenna vaikka viestillĂ€ đ.
đ
ĂlkÀÀ tyköstkl minusua naiset. En mibö yracvi kiin yhede naiseb. En minĂ€ trakiutavkenellköön pahav. Kukq minuabsuostuid tĂ€mmĂ€debĂ€ katsiksmqqn. Vitgu miyĂ€ pskaaa
Sun kanssa olisin valmis mihin tahansa, ihan eri asioihin mitĂ€ miesten kanssa. Olet ihana. đ§Ą
nn
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia tÀssÀ maassa ei enÀÀ ole yhtÀkÀÀn lÀpi yön auki olevaa kahvilaa. Olisi mukavaa poiketa pikkutunnilla hörppimÀssÀ pari kuppia siinÀ ikkunavieripöydÀssÀ. KyllÀ sinne tiskin taakse löytyy joku unettomuudesta kÀrsivÀ pöydÀnpyyhkijÀ. Tunnin ajomatkan pÀÀssÀ on lÀhin maantien vieressÀ mutta ettÀ olisi samalla paikkakunnalla.
Hitsi miten hyvĂ€ liikeidea, tai sitten huono, kun niitĂ€ ei ole đ€ tuohon keskustaan pystyttĂ€is 24/7 kahvilan. Myöhemmin rankkais ketjuks. Oliskohan sillĂ€ menekkiĂ€.
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ tyköstkl minusua naiset. En mibö yracvi kiin yhede naiseb. En minĂ€ trakiutavkenellköön pahav. Kukq minuabsuostuid tĂ€mmĂ€debĂ€ katsiksmqqn. Vitgu miyĂ€ pskaaa
Aika paljon kipua sisÀllÀ jos et usko ettÀ ne suostuisi sua katselemaan. Aina sanotaan ettÀ pitÀÀ oppia rakastamaan itseÀÀn, se on totta. Vasta sitten voit antaa jonkun katsella sua ilman ettÀ se ahdistaa ja pystyt vastaanottamaan rakkautta toiselta. Jota voi olla olemassa aiemmin kuin voit vastaanottaa. ....Yracvi en ymmÀrtÀnyt.
Palstalla on varmasti paljon ihmisiÀ jotka kÀsitellyt samoja tunteita niin aina löytyy vertaistukea ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
NÀköjÀÀn on hyvÀkin asia olla suorastaan neuroottinen ettei kÀvele ulkokengillÀ sisÀllÀ. Mulla menee eteisessÀ nÀkymÀtön raja, jonka yli en astu ikinÀ ulkokengillÀ. YleensÀ kun nostan jalan kengÀstÀkin, niin astun sukkasillaan sen rajan ulkopuolelle. KÀtevÀsti on pitÀnyt ainakin pikkukivet ja hiekan kokonaan pois muualta kÀmpÀstÀ, mutta nÀköjÀÀn myös epÀmÀÀrÀiset töhnÀt. Saattaahan sitÀ olla kengissÀ vaikka koiranpaskaa.
Ihan helvetin kiinnostavaa hei lukea tÀllaista, kun haluaisi lukea kaipausviestejÀ...
Anteski, mibö loetab ka menf nukkunaan nyr. ĂklÀÀ olbo bihaizka minuelke nibn kik mmihmisehn aind ob. anyferksi.
Maailmojen loppuun, sinua
Nuku hyvin