Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
MeillÀ oli hyvÀÀ seksiÀ. Olet oikea namupala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusi pusi đ
Kelle pusut
Istolle
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ olisi hyvÀÀ seksiÀ. Olen oikea namupala ja sinÀ myös.
Olin kaupungissa koko pĂ€ivĂ€n kaverin kanssa. En nĂ€köjÀÀn ole jÀÀnyt mistÀÀn tÀÀllĂ€ paitsi. YllĂ€tys. Munanmittailua. Pasin mitta tosin kiinnostais. Ei sillĂ€ ettĂ€ minĂ€ siitĂ€ mitÀÀn kostun. Tai no saattaisin vĂ€hĂ€n kostuakin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkautta
Osoitan, kun kerrot, miten sen voi tehdÀ ylittÀmÀttÀ valtuuksia.
Kaivatullani on tÀydet valtuudet sydÀmeeni. Mutta siis vaikka ihan sanoin voi yrittÀÀ kertoa. Jos ei suoraan uskalla, niin sitten vihjailevammin. Koska hÀn on aina tosi korrekti, riittÀÀ pieni poikkeama siitÀ korostamaan erityisyyttÀ menemÀttÀ mitenkÀÀn edesvastuuttomaksi tai asiattomaksi. Jotkut ihmiset sanovat ihan suoraan vaikka ettÀ tykkÀÀvÀt toisesta. Se on vain positiivinen juttu olipa mitkÀ valtuudet vaan.
En voi enÀÀ jatkaa tÀtÀ.
Et ole todellinen.
đ
EnkÀ voi lÀhestyÀ, se olisi tÀssÀ kohtaa vain syvemmÀn kuopan kaivamista.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupungissa koko pĂ€ivĂ€n kaverin kanssa. En nĂ€köjÀÀn ole jÀÀnyt mistÀÀn tÀÀllĂ€ paitsi. YllĂ€tys. Munanmittailua. Pasin mitta tosin kiinnostais. Ei sillĂ€ ettĂ€ minĂ€ siitĂ€ mitÀÀn kostun. Tai no saattaisin vĂ€hĂ€n kostuakin đ
Munanmittaustrolli poistatti varsinaisen kaipauksen ja korvasi sen saastallaan. Sama juttu joka pÀivÀ milloin minkÀkinlaisen kuonan muodossa. Juuri siitÀ syystÀ tÀÀllÀ todella voi jÀÀdÀ jostain paitsi ellei pÀivystÀ koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En voi enÀÀ jatkaa tÀtÀ.
Et ole todellinen.
đ
Mustekalat on muuten tavattoman ÀlykkÀitÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei?
Kaivatullani on tÀydet valtuudet sydÀmeeni. Mutta siis vaikka ihan sanoin voi yrittÀÀ kertoa. Jos ei suoraan uskalla, niin sitten vihjailevammin. Koska hÀn on aina tosi korrekti, riittÀÀ pieni poikkeama siitÀ korostamaan erityisyyttÀ menemÀttÀ mitenkÀÀn edesvastuuttomaksi tai asiattomaksi. Jotkut ihmiset sanovat ihan suoraan vaikka ettÀ tykkÀÀvÀt toisesta. Se on vain positiivinen juttu olipa mitkÀ valtuudet vaan.
Voisipa tuon sanoakin suoraan, mutta aina ei ole siihen mahdollisuuksia. Varsinkin, jos kaikki vasta alkua, eikÀ tunne toista osapuolta tarkemmin. Ihastuminen on vasta 1. vaihe ja omat tunteetkin vielÀ kÀymistilassa, vaikka niitÀ olisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi enÀÀ jatkaa tÀtÀ.
Et ole todellinen.
đ
Mustekalat on muuten tavattoman ÀlykkÀitÀ
đ Niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei?
Mutta mitÀ se sitten hyödyttÀÀ vaikka hÀn tekisi mitÀ jos sinÀ et aio nÀyttÀÀ tunteitasi kun olet kerran velvollisuudesta jumissa jossain.
Meditatiivis-reflektiivinen tankani pÀivÀÀn. Saa harjoitella nÀkökulmanottokykyÀ ja suosittelen filosofointia liika narratiivisuuden sijaan. Se puhdistaa sielua ja avaa portit rakkaudelle. T. Dandere the Dork 1.
TykkÀÀt tulkita
Kertoa juonikuvaa
Minua Hulkita
PidÀtkö kuuntelua
Turhana pahuutena?
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun pÀÀsisikin kaivatun kanssa vĂ€llyjen vĂ€liin. đ
Voi kyllĂ€. Ens kerralla ku nĂ€hdÀÀn hĂ€nen kanssaan ni varovasti kokeilen kepillĂ€ jÀÀtĂ€. đ§Ą
Jos jonkun ihmisen lÀsnÀolo aina pohjimmiltaan aiheuttaa pirskahtelevaa ilon tunnetta. EipÀ siihen kauheasti mahdu negatiivista tunnetta silloin tai ne aikapÀiviÀ sitten jo pois kuihtuneet. Monimutkaista kyllÀ muttei pohjimmiltaan mitÀÀn negatiivista.
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Osaisiko joku ketjussa vastata siihen ettÀ onko akryylimaaleja ihan pakko sÀilyttÀÀ valolta kokonaan suojattuna sÀilytyksen ajan? Vai saako niitÀ altistaa valolle esimerkiksi sÀilyttÀmÀllÀ niitÀ vaikkapa pöydÀllÀ tai hyllyllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei?
Onko teillÀ keskusteluyhteys?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku ketjussa vastata siihen ettÀ onko akryylimaaleja ihan pakko sÀilyttÀÀ valolta kokonaan suojattuna sÀilytyksen ajan? Vai saako niitÀ altistaa valolle esimerkiksi sÀilyttÀmÀllÀ niitÀ vaikkapa pöydÀllÀ tai hyllyllÀ?
EhkÀ osaa mutta oliks tuo sun kysymys vai jotain muuta asiaa
En ymmÀrrÀ kysymystÀ.