Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Seksipalstalle mittailemaan ja ohjeita kysymÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on 46 v đ„°
TiedÀthÀn, ettÀ open viestit eivÀt hÀneltÀ.
?
Ei viestejÀ minulta
ei etenkÀÀn alapÀÀjuttuja
idiootit hĂ€iriköimĂ€ssĂ€đ
YmpÀripyöreÀn kuuloisesti mutta kyllÀ, on minulla muutakin elÀmÀÀ kuin hÀn ja netti. Miksi edes kommentoin. Kunhan kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.
En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkauttani.
En saanut sanottua. Toivottavasti vielÀ saan mahdollisuuden..
Huomenna olisi mahdollisuus vaikka mihin. VĂ€llyihinkin.
MÀ aina toivon, et mun vetovoima sais kaivatun tulemaan lÀhietÀisyydelle. Turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun pÀÀsisikin kaivatun kanssa vĂ€llyjen vĂ€liin. đ
NiinpÀ
MÀ toivon jo ÀkkiÀ uutta kaivattua jota kaivata. Tuo edellinen on semmonen Don Juan ettei siihen viitsisi uhrata enÀÀ ajatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
MÀ aina toivon, et mun vetovoima sais kaivatun tulemaan lÀhietÀisyydelle. Turhaan.
Oletko 12/3 onkimies? Luulen olevani kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.
En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkauttani.
Ei varmaan jos kerran sinÀkÀÀn et nÀytÀ ulospÀin mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ
Ăsken pĂ€ikkĂ€rillĂ€ ajattelin samaan suuntaan. Olisi edes siinĂ€ vieressĂ€ vaikka kuorsaamassa oman torkkupeittonsa alla.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on 46 v đ„°
Ja varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ
Ăsken pĂ€ikkĂ€rillĂ€ ajattelin samaan suuntaan. Olisi edes siinĂ€ vieressĂ€ vaikka kuorsaamassa oman torkkupeittonsa alla.
Kaivautuisin saman peiton alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on 46 v đ„°
TiedÀthÀn, ettÀ open viestit eivÀt hÀneltÀ.
Heti ku silmÀ vÀlttÀÀ bro heti ku silmÀ-
sivu
MinÀ koin kyllÀ samantien seksuaalisia tunteita hÀntÀ kohtaan, tai keho reagoi sillÀ tavalla, mutta eka kertaa tuli sellainen olo, ettÀ pitÀÀ tutustua rauhassa. TÀmÀ rauhassa tutustumisen halu voi liittyÀ kyllÀ myös omien hormonien rauhoittumiseen. Tai yhdistelmÀ sitÀ millainen se tyyppi on + rauhallisempi itse.
TĂ€h? Trollaatko? Totta kai tuo on hard-on mitta.