Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20101/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aamulla pohdin tÀÀllĂ€, ettĂ€ kauanko yhtĂ€ ihmistĂ€ kannattaa odottaa? Se viesti on poistettu, mutta kaiken maailman kullin mittausta koskevat viestit kyllĂ€ saavat jÀÀdĂ€. 

Vierailija
20102/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IskĂ€đŸ„°

Who's your daddy?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20103/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla pohdin tÀÀllĂ€, ettĂ€ kauanko yhtĂ€ ihmistĂ€ kannattaa odottaa? Se viesti on poistettu, mutta kaiken maailman kullin mittausta koskevat viestit kyllĂ€ saavat jÀÀdĂ€. 

No mĂ€ sanoisin, ettei kannata odottaa 

Vierailija
20104/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hetkeÀkÀÀn vai?

Vierailija
20105/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ€§đŸ€’đŸ˜”

Vierailija
20106/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hetkeÀkÀÀn vai?

MĂ€ en usko mihinkÀÀn odottamisiin. Ei rauhassa etenemisessĂ€kÀÀn ole mitÀÀn varsinaista ODOTELTAVAA. 

Vierailija
20107/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No ok kerran elĂ€mĂ€ssĂ€ olen muutaman pĂ€ivĂ€n odottanut, kun otin yhteen vanhaan tuttuun yhteyttĂ€ (RIP) ja hĂ€n sanoi, ettĂ€ odota muutama pĂ€ivĂ€, kun pitÀÀ saada muija pihalle ensin.. mutta siis alle viikon odottamisesta kyse ja selkeĂ€ kommunikaatio! 

ÄlkÀÀ jÀÀkö roikkumaan mihinkÀÀn epĂ€mÀÀrĂ€isiin tyyppeihin, epĂ€selviin tapauksiin tai lupailijoihin. 

Vierailija
20108/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusi pusi 😘

Kelle pusut 

Vierailija
20109/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ei hĂ€n sillĂ€ mitÀÀn tekisi muutenkaan. 

Kuinka niin ei?

Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkautta

Ei varmaan jos kerran sinÀkÀÀn et nÀytÀ ulospÀin mitÀÀn.

Olen antanut vihjeitÀ ja suoria merkkejÀ niin, ettÀ pitÀisi tajuta tai ainakin uskaltaa eskaloida ja ottaa selvÀÀ, jos olisi molemminpuolista. Ei ole tai hÀn on pÀÀttÀnyt ettei halua sitÀ tuoda ilmi. Sama loppupÀÀtelmÀ. Ei kaipaa mua tai rakkauttani.

Vierailija
20110/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hetkeÀkÀÀn vai?

MĂ€ en usko mihinkÀÀn odottamisiin. Ei rauhassa etenemisessĂ€kÀÀn ole mitÀÀn varsinaista ODOTELTAVAA. 

Niin. Heti kai siinÀ katellaan ettÀ onko toinen kiinnostava. Odottaa ettÀ tunteet entiseen laantuu. Odottaa ettÀ nÀkeekö toisessa piirteitÀ joita ei hyvÀksy. Jotkut eivÀt osaa pÀÀttÀÀ kahden vÀlillÀ jne.

Vierailija
20111/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua muuttaa mitÀÀn, mutta et myöskÀÀn pÀÀstÀÀ irti. Eli haluat pitÀÀ molemmat, toisen virtuaalisesti. Tulkitsenko oikein?

No jos nyt lÀhden tÀtÀ kysymystÀsi hieman eri kulmista tarkastelemaan, ehkÀ ensin varovasti sivusta lÀhestyen ja sitten hiukan toisenkin reunan kautta kiertÀen, niin voin todeta, ettÀ kun kokonaisuutta katsoo rauhallisesti ja useasta nÀkökulmasta, pÀÀdytÀÀn lopulta erÀÀnlaiseen johtopÀÀtökseen. Ja vaikka en suoraan osoita sormella mitÀÀn yksittÀistÀ sanaa tai ilmaise asian ydintÀ yhdellÀ ainoalla napakalla tokaisulla, niin vÀhitellen, kun ajatusta pyörittelee ja antaa sen asettua, alkaa hahmottua varsin selkeÀ vaikutelma siitÀ suunnasta, johon aikeeni kallistuu.

Jos siis tÀtÀ asiaa hieman pidemmÀn kaaren kautta pohdin ja kÀyn lÀpi niitÀ pienen pieniÀ vivahteita, jotka ohjaava

ÄrsyttÀÀkseen mua. Ja onnistui. sivu

Vierailija
20112/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedĂ€ huomasitko, oon vĂ€hĂ€n v*tutuksessa kertomastasi. Ei siinĂ€ mitÀÀn hyvĂ€ kun kerroit, harmi etten voi antaa kyseiselle palautetta đŸ˜€

Vierailija
20113/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.

En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.

Kuinka niin ei?

Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkauttani.

Osoitan, kun kerrot, miten sen voi tehdÀ ylittÀmÀttÀ valtuuksia.

Vierailija
20114/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ aina toivon, et mun vetovoima sais kaivatun tulemaan lÀhietÀisyydelle. Turhaan.

Saisi helposti, mutta vÀliin on aseteltu on pÀinvastaisia voimia.

Vierailija
20115/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ toivon jo ÀkkiÀ uutta kaivattua jota kaivata. Tuo edellinen on semmonen Don Juan ettei siihen viitsisi uhrata enÀÀ ajatuksiaan.

Kaukaa historiasta jo tunnetaan tÀllainen sankarhahmo.

Vierailija
20116/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Gallup

Jos odotutat toista, kannattaa hÀnen odottaa eli tuleeko valmista?

đŸ”Œ Ilman muuta!

đŸ”œ MyönnĂ€n, ettĂ€ ei.

Vierailija
20117/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"kannattaako

Vierailija
20118/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kuinka niin ei?

Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkautta

Ei varmaan jos kerran sinÀkÀÀn et nÀytÀ ulospÀin mitÀÀn.

Olen antanut vihjeitÀ ja suoria merkkejÀ niin, ettÀ pitÀisi tajuta tai ainakin uskaltaa eskaloida ja ottaa selvÀÀ, jos olisi molemminpuolista. Ei ole tai hÀn on pÀÀttÀnyt ettei halua sitÀ tuoda ilmi. Sama loppupÀÀtelmÀ. Ei kaipaa mua tai rakkauttani.

Et kyllĂ€ ole niin, ettĂ€ minĂ€ olisin nĂ€hnyt.

Sivusta

Vierailija
20119/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viestejÀ minulta

ei etenkÀÀn alapÀÀjuttuja

idiootit hĂ€iriköimĂ€ssĂ€đŸ‘‹

Toiselta "handulta". 

EivĂ€t ole Ogelta, EeltĂ€. sivulta 

Kiitos, kun korjasit. -se

Vierailija
20120/22554 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuten yleensĂ€kÀÀn, ei kannata yleistÀÀ. Olosuhteet ja tapaukset ovat erilaisia. Jos on lupaus ja selkeĂ€ mÀÀritelty ajanjakso tai tapahtuma odotusta palkitsemassa, saattaa kannattaa odottaa. Jos vain odottaa ilman mitÀÀn, ehkĂ€ ei kannata. Jokainen pÀÀttĂ€köön omista lĂ€htökohdistaan kantansa. Vaikea uskoa, ettĂ€ sellainen odottelu kannattaa, jossa odotettava ei edes tiedĂ€ odotuksista tms. 

Jos jokin kannattaa, niin keskustella suoraan. KysyÀ, onko suhteella mahdollisuuksia ja sopia sen mukaan yhdessÀ, jos sellaista on. Jos tulee oikeita ja selkeitÀ lupauksia, itse lopettaisin odottelun siinÀ kohtaa, kun ne rikotaan.

Ketju on lukittu.