Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
IskĂ€đ„°
Who's your daddy?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla pohdin tÀÀllÀ, ettÀ kauanko yhtÀ ihmistÀ kannattaa odottaa? Se viesti on poistettu, mutta kaiken maailman kullin mittausta koskevat viestit kyllÀ saavat jÀÀdÀ.
No mÀ sanoisin, ettei kannata odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla pohdin tÀÀllÀ, ettÀ kauanko yhtÀ ihmistÀ kannattaa odottaa? Se viesti on poistettu, mutta kaiken maailman kullin mittausta koskevat viestit kyllÀ saavat jÀÀdÀ.
Ei hetkeÀkÀÀn vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkeÀkÀÀn vai?
MÀ en usko mihinkÀÀn odottamisiin. Ei rauhassa etenemisessÀkÀÀn ole mitÀÀn varsinaista ODOTELTAVAA.
No ok kerran elÀmÀssÀ olen muutaman pÀivÀn odottanut, kun otin yhteen vanhaan tuttuun yhteyttÀ (RIP) ja hÀn sanoi, ettÀ odota muutama pÀivÀ, kun pitÀÀ saada muija pihalle ensin.. mutta siis alle viikon odottamisesta kyse ja selkeÀ kommunikaatio!
ĂlkÀÀ jÀÀkö roikkumaan mihinkÀÀn epĂ€mÀÀrĂ€isiin tyyppeihin, epĂ€selviin tapauksiin tai lupailijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pusi pusi đ
Kelle pusut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkautta
Ei varmaan jos kerran sinÀkÀÀn et nÀytÀ ulospÀin mitÀÀn.
Olen antanut vihjeitÀ ja suoria merkkejÀ niin, ettÀ pitÀisi tajuta tai ainakin uskaltaa eskaloida ja ottaa selvÀÀ, jos olisi molemminpuolista. Ei ole tai hÀn on pÀÀttÀnyt ettei halua sitÀ tuoda ilmi. Sama loppupÀÀtelmÀ. Ei kaipaa mua tai rakkauttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkeÀkÀÀn vai?
MÀ en usko mihinkÀÀn odottamisiin. Ei rauhassa etenemisessÀkÀÀn ole mitÀÀn varsinaista ODOTELTAVAA.
Niin. Heti kai siinÀ katellaan ettÀ onko toinen kiinnostava. Odottaa ettÀ tunteet entiseen laantuu. Odottaa ettÀ nÀkeekö toisessa piirteitÀ joita ei hyvÀksy. Jotkut eivÀt osaa pÀÀttÀÀ kahden vÀlillÀ jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua muuttaa mitÀÀn, mutta et myöskÀÀn pÀÀstÀÀ irti. Eli haluat pitÀÀ molemmat, toisen virtuaalisesti. Tulkitsenko oikein?
No jos nyt lÀhden tÀtÀ kysymystÀsi hieman eri kulmista tarkastelemaan, ehkÀ ensin varovasti sivusta lÀhestyen ja sitten hiukan toisenkin reunan kautta kiertÀen, niin voin todeta, ettÀ kun kokonaisuutta katsoo rauhallisesti ja useasta nÀkökulmasta, pÀÀdytÀÀn lopulta erÀÀnlaiseen johtopÀÀtökseen. Ja vaikka en suoraan osoita sormella mitÀÀn yksittÀistÀ sanaa tai ilmaise asian ydintÀ yhdellÀ ainoalla napakalla tokaisulla, niin vÀhitellen, kun ajatusta pyörittelee ja antaa sen asettua, alkaa hahmottua varsin selkeÀ vaikutelma siitÀ suunnasta, johon aikeeni kallistuu.
Jos siis tÀtÀ asiaa hieman pidemmÀn kaaren kautta pohdin ja kÀyn lÀpi niitÀ pienen pieniÀ vivahteita, jotka ohjaava
ĂrsyttÀÀkseen mua. Ja onnistui. sivu
En tiedĂ€ huomasitko, oon vĂ€hĂ€n v*tutuksessa kertomastasi. Ei siinĂ€ mitÀÀn hyvĂ€ kun kerroit, harmi etten voi antaa kyseiselle palautetta đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.
En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkauttani.
Osoitan, kun kerrot, miten sen voi tehdÀ ylittÀmÀttÀ valtuuksia.
Vierailija kirjoitti:
MÀ aina toivon, et mun vetovoima sais kaivatun tulemaan lÀhietÀisyydelle. Turhaan.
Saisi helposti, mutta vÀliin on aseteltu on pÀinvastaisia voimia.
Vierailija kirjoitti:
MÀ toivon jo ÀkkiÀ uutta kaivattua jota kaivata. Tuo edellinen on semmonen Don Juan ettei siihen viitsisi uhrata enÀÀ ajatuksiaan.
Kaukaa historiasta jo tunnetaan tÀllainen sankarhahmo.
Gallup
Jos odotutat toista, kannattaa hÀnen odottaa eli tuleeko valmista?
đŒ Ilman muuta!
đœ MyönnĂ€n, ettĂ€ ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kuinka niin ei?
Ei siltÀ nÀytÀ ettÀ mitenkÀÀn kaipaisi minua tai rakkautta
Ei varmaan jos kerran sinÀkÀÀn et nÀytÀ ulospÀin mitÀÀn.
Olen antanut vihjeitÀ ja suoria merkkejÀ niin, ettÀ pitÀisi tajuta tai ainakin uskaltaa eskaloida ja ottaa selvÀÀ, jos olisi molemminpuolista. Ei ole tai hÀn on pÀÀttÀnyt ettei halua sitÀ tuoda ilmi. Sama loppupÀÀtelmÀ. Ei kaipaa mua tai rakkauttani.
Et kyllÀ ole niin, ettÀ minÀ olisin nÀhnyt.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viestejÀ minulta
ei etenkÀÀn alapÀÀjuttuja
idiootit hĂ€iriköimĂ€ssĂ€đ
Toiselta "handulta".
EivÀt ole Ogelta, EeltÀ. sivulta
Kiitos, kun korjasit. -se
Kuten yleensÀkÀÀn, ei kannata yleistÀÀ. Olosuhteet ja tapaukset ovat erilaisia. Jos on lupaus ja selkeÀ mÀÀritelty ajanjakso tai tapahtuma odotusta palkitsemassa, saattaa kannattaa odottaa. Jos vain odottaa ilman mitÀÀn, ehkÀ ei kannata. Jokainen pÀÀttÀköön omista lÀhtökohdistaan kantansa. Vaikea uskoa, ettÀ sellainen odottelu kannattaa, jossa odotettava ei edes tiedÀ odotuksista tms.
Jos jokin kannattaa, niin keskustella suoraan. KysyÀ, onko suhteella mahdollisuuksia ja sopia sen mukaan yhdessÀ, jos sellaista on. Jos tulee oikeita ja selkeitÀ lupauksia, itse lopettaisin odottelun siinÀ kohtaa, kun ne rikotaan.