Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.
En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydÀn ei ole koskaan kÀyttÀnyt nÀin paljon aikaa ja energiaa yhteen ja samaan ihmiseen.
Toivottavasti olet saanut edes jotakin vastineeksi.
Joo, pienen palan pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydÀn ei ole koskaan kÀyttÀnyt nÀin paljon aikaa ja energiaa yhteen ja samaan ihmiseen.
Oliko mun leipomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko on jÀrkevÀÀ odottaa yhtÀ ihmistÀ?
ItsellÀni tulee nÀinÀ pÀivinÀ viisi vuotta, ja kyllÀ tÀssÀ on kaikki jÀrkevyyden rajat ohitettu ajat sitten. Mahdollisuus muihin suhteisiin olisi ollut pariinkin kertaan, mutta kun ei vain tunnu missÀÀn, niin olen ollut mieluummin yksin. KysykÀÀ 10 vuoden kuluttua, kuinka paljon kaduttaa.
ps. Aina on oltava toivoa.
t. j.huoleton
TÀstÀ on jo vuosikausia, mutta kaipailin silloin liian pitkÀÀn, ja tilanne oli muutenkin mahdoton. Eli molemmat varatut ja toisiinsa ihastuneet samassa työpaikassa, mikÀ stressi. Kaipaus sai Àkkilopun, kun se toinen nolasi julkisesti. Sen jÀlkeen olen pitÀnyt liiaksikin varani. Mutta eipÀ tÀmÀkÀÀn opetus mennyt vielÀ ihan perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin nykyÀÀn kÀytÀnnössÀ pelkÀstÀÀn velvoitteesta ja velvollisuudentunnosta. Omille valinnoille jÀÀvÀ ikkuna on olemattoman ohut. Toimistani tai niiden puutteesta et pysty pÀÀttelemÀÀn mitÀÀn tunteistani, tahdostani tai haluistani. Voin vain tuntea rakkaudellisuutta suhun ja pitÀÀ sen sisÀllÀni, aarteenani. Sori. Joskus vielÀ on toisin.
En niin. Rakkaudella, jota ei osoiteta, se toinen ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. EihÀn se tiedÀ, ettÀ rakastat. Jos itse saat siitÀ, hyvÀ niin.
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mun leipomaa?
Seuraavan kerran pellillinen
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on 46 v đ„°
TiedÀthÀn, ettÀ open viestit eivÀt hÀneltÀ.
Heppatalleille pikku piiskaleikeille kaivatun kanssa tÀnÀÀn. Nn.
Vierailija kirjoitti:
rakkaus
On takaperin suakkar eli melkein suikkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hÀn sillÀ mitÀÀn tekisi muutenkaan.
Kuinka niin ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mun leipomaa?
Seuraavan kerran pellillinen
MistÀ tiesit, ettÀ se oli mun tekemÀÀ? Oli kolme muutakin vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
NÀhtÀispÀ edes joskus.
KyllÀ, olisi isona toiveena. Nyt tÀytyy kÀyttÀÀ vain sitÀ vilkasta mielikuvitusta.
SehÀn tÀssÀ pointti on, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Jos ei ilmaise rakastavansa, rakkaus ei mene perille. Se jÀÀ sen sydÀmeen, joka rakastaa. Toki se voi sÀteillÀ ympÀristöön ja tuoda iloa muille ihmisille, jotka lÀhellÀ ovat.
Hm. Haluaisikohan kaivattuni joululahjaksi mato-onkisetin?
VÀlkkÀkaverille pusu. TÀnÀÀn ei nÀhdÀ.