Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (461)

Vierailija
201/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä tapa nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä." Noh, jos sun tapana on testata ihmisiä kusettamalla, niin et sinäkään mikään löytö todellakaan ole, oli rahaa tai ei. Ja noloa vielä päteä toiminnallasi täällä. Sunlaiset tuleekin kiertää kaukaa.

Hyvä tapahan tuo on testata ollaanko pohjimmiltaan vain rahan perässä

Sehän on tunnettu fakta, että naiset katsovat ylöspäin hierarkiassa itseään ylempänä olevaa miestä ja halveksivat kaikkia alempitasoisia.

Vierailija
202/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille itselleen on rahan ja materiaaliset asiat tärkeitä ja sen vuoksi kuvittelevat, että nuo ovat naisille tärkeitä asioita parisuhteessa. Todellisuudessa ei ole. Suurin osa naisista ei katselisi rikasta kusipäistä miestä vaan tuollainen mies lentäisi mäkeen hyvin äkkiä. Rahalla ei ole mitään merkitystä, jos mies on täysi kusipäämulkku.

Kummasti silti mieheltä vaaditaan nimenomaan työntekoa ja tienaamista, että edes kelpaa.

Mutta ai niin juu. Eihän tässä ollutkaan kyse rahasta, vaan siitä, että se kertoo miehen luonteesta, persoonasta, asenteesta, ym.

Ihan normaalia olettaa, että tasapainoinen ja terve aikuinen ihminen hankkii elantonsa työtä tekemällä eikä lorvi kelan/sossun tuilla huvikseen kotona. Koskee niin miehiä kuin naisia.

Tuet ovat nimenomaan sitä varten, ettei kenenkään tarvitse tehdä töitä. Mitä järkeä koko tukisysteemissä on, jos silti tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä tapa nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä." Noh, jos sun tapana on testata ihmisiä kusettamalla, niin et sinäkään mikään löytö todellakaan ole, oli rahaa tai ei. Ja noloa vielä päteä toiminnallasi täällä. Sunlaiset tuleekin kiertää kaukaa.

Siinähän testaa ja ihmettelee tuloksia. Ei köyhyys ole valttia parisuhdemarkkinoilla, ihan luonnollista haluta suhteeseen tasavertainen ihminen joka pystyy huolehtimaan omasta elannosta ja kykenee hoitamaan omat raha-asiansa. Normaali elintaso ei ole rahan perässä juoksemista, saati mikään vedätys ei kuvioon kuulu.

Vierailija
204/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän testaa ja ihmettelee tuloksia. Ei köyhyys ole valttia parisuhdemarkkinoilla, ihan luonnollista haluta suhteeseen tasavertainen ihminen joka pystyy huolehtimaan omasta elannosta ja kykenee hoitamaan omat raha-asiansa. Normaali elintaso ei ole rahan perässä juoksemista, saati mikään vedätys ei kuvioon kuulu.

Asiaan varmasti auttaisi, jos naisetkin käyttäytyisivät kuin aikuiset eivätkä olisi ruinaamassa rahaa jokaiselta potentiaaliselta deittikumppanilta...

Vierailija
205/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille itselleen on rahan ja materiaaliset asiat tärkeitä ja sen vuoksi kuvittelevat, että nuo ovat naisille tärkeitä asioita parisuhteessa. Todellisuudessa ei ole. Suurin osa naisista ei katselisi rikasta kusipäistä miestä vaan tuollainen mies lentäisi mäkeen hyvin äkkiä. Rahalla ei ole mitään merkitystä, jos mies on täysi kusipäämulkku.

Kummasti silti mieheltä vaaditaan nimenomaan työntekoa ja tienaamista, että edes kelpaa.

Mutta ai niin juu. Eihän tässä ollutkaan kyse rahasta, vaan siitä, että se kertoo miehen luonteesta, persoonasta, asenteesta, ym.

Ihan normaalia olettaa, että tasapainoinen ja terve aikuinen ihminen hankkii elantonsa työtä tekemällä eikä lorvi kelan/sossun tuilla huvikseen kotona. Koskee niin miehiä kuin naisia.

Mistä sä kuvittelet, että valtion kassaan tulee rahaa tukia varten, jos kukaan ei käy töissä eikä maksa palkastaan veroja? Oletko joku 5v joka kuvittelee rahaa tulevan taikaseinästä?

Vierailija
206/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.

- Ap

No eiköhän tämä kerro kaiken tarvittavan henkilöstä. Etsii elämänsä rahoittajaa.

Olen nelikymppinen nainen jolla laaja ystäväpiiri. En tunne yhtään tuollaista naista, enkä ole koskaan oikeastaan edes tavannut yhtään tuollaista naista - vaikka asun Helsingin keskustassa ja olen korkeasti koulutettu. En vaan tutustu tuollaisiin ihmisiin, en miehiin enkä naisiin, vaan kierrän heidät kaukaa. Mitkään rikkaat ökyihmiset ja luksushaukat eivät voisi vähempää kiinnostaa, vaikka siis toki omaa varallistuutta kiinnostaa kerryttää jne. kuten järkevän ja kykenevän ihmisen yleensäkin.

Mutta kannattaa ehkä miettiä että onko sulla tapana kiinnostua tosi pinnallisista ihmisistä ja miksi ne vetää puoleensa. Nyt on selvästi ihan väärä, ja aika huono naistyyppi sulla hakusessa. Miksi olet heihin heikkona? Kyllähän meillä naisillakin on mahdollisuus kiinnostua narsistisista, helvetin hyvännäköisistä hyväksikäyttäjistä - niitä on netti pullollaan. Se on ihan oma valinta että lähteekö siihen sitten mukaan.

Vierailija
207/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan varmasti auttaisi, jos naisetkin käyttäytyisivät kuin aikuiset eivätkä olisi ruinaamassa

Asiaa varmaan auttaisi, että valitsisit naisesi paremmin. Todella outoa, jos törmäät tällaiseen paljon. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin normaaleja. Suomessa ei myöskään ole käytännössä lähes ollenkaan rikkaita miehiä joilta voisi edes mitää oikeita rahoja saada tai ruinata, ja naiset ansaitsee 95% omat rahansa. Eihän täällä ole edes mitään kotiäitejä, vaan äidit käy töissä. Mistä onnistut tällaisia onkimaan?

Vierailija
208/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.

- Ap

No eiköhän tämä kerro kaiken tarvittavan henkilöstä. Etsii elämänsä rahoittajaa.

Olen nelikymppinen nainen jolla laaja ystäväpiiri. En tunne yhtään tuollaista naista, enkä ole koskaan oikeastaan edes tavannut yhtään tuollaista naista - vaikka asun Helsingin keskustassa ja olen korkeasti koulutettu. En vaan tutustu tuollaisiin ihmisiin, en miehiin enkä naisiin, vaan kierrän heidät kaukaa. Mitkään rikkaat ökyihmiset ja luksushaukat eivät voisi

Miksi kuvittelet, että tuo olisi ap:n naistyyppi? Deittailussahan on tarkoitus tavata erilaisia ihmisiä ilman sen suurempia ennakko-oletuksia. Sitä paitsi on mahdotonta sanoa milloin ihminen tekee mitäkin vaikka olisi kuinka ns. stereotyyppinen.

Vierailija
209/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rahaa voi painaa koneella, 207.

Vierailija
210/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tunnettu fakta, että naiset katsovat ylöspäin hierarkiassa itseään ylempänä olevaa miestä ja halveksivat kaikkia alempitasoisia.

Eivät halveksi, mutta kukaan ei halua mitään perässä vedettävää. Jos nainen ansaitsee enemmän on yleensä kaksi vaihtoehtoa: mies etsii elättävää äitinaista itselleen, tai itsetunto ei kestä toisen parempaa menestystä. Molemmat vaihtoehdot tappavat liiton.

Vierailija
211/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiaa varmaan auttaisi, että valitsisit naisesi paremmin. Todella outoa, jos törmäät tällaiseen paljon. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin normaaleja. Suomessa ei myöskään ole käytännössä lähes ollenkaan rikkaita miehiä joilta voisi edes mitää oikeita rahoja saada tai ruinata, ja naiset ansaitsee 95% omat rahansa. Eihän täällä ole edes mitään kotiäitejä, vaan äidit käy töissä. Mistä onnistut tällaisia onkimaan?"

En ole ap, mutta olen itsekin törmännyt useampaankin tälläiseen naiseen. Tämä on sitä yleisempää mitä nuoremmasta naisesta on kyse.

Vierailija
212/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan edes osaa tehdä töitä. Miksi vaaditaan tekemään jotain mitä ei osaa?

Vierailija
213/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan edes osaa tehdä töitä. Miksi vaaditaan tekemään jotain mitä ei osaa?

Onnittelut, silloin olet kuin 95% nykyajan naisista.

Vierailija
214/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut, silloin olet kuin 95% nykyajan naisista.

Miten voit olla noin pahasti harhainen?

Vierailija
215/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin ryssähuorasi? Yllätyitkö, että senkin kanssa meni vihkoon, minä en. Taitaa olla aivan liian nuorikin vielä kaltaisellesi 50 vuotta lähestyvälle lötjäkkeelle.

Vierailija
216/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että oli väärä ihminen sinulle, tai sitten ei, mutta et saa sitä koskaan tietää koska pelaat näitä pelejäsi. Olen tapaillut köyhää miestä ja meille tuli lopulta ero, koska en voinut alkaa hänen elättäjäkseen eikä oltaisi pärjätty muutenkaan vaan minun palkallani. Miehellä oli myös ongelma rahattomuutensa kanssa ja se näkyi tavoilla, jotka lopulta veivät meidät erillemme. En ottaisi tapailtavaksi enää miestä, joka heti alkuun ilmoittaa olevansa köyhä. Ei minulla ole mitään köyhiä vastaan, mutta en vaan jaksa toistamiseen sellaista vääntöä ja kääntöä rahasta. Toisekseen, sinun valehtelusi paljastuminen voi olla iso kolaus parisuhteelle. Et ehkä ajattele että olisi ongelma että sinulla onkin rahaa, mutta se kyllä herättää kysymyksiä että mistä muusta mahdat valehdella testataksesi kumppaniasi. Parisuhdetta ei kannata rakentaa valheiden päälle.

Vierailija
217/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole järkevää. Puolisoa etsiessä etsin myös ihmistä, joka on samankaltaisessa tilanteessa kuin itse olen. Pidän ravintolaillallisista, harrastuksistani, kulttuurista, elämyksistä ja matkustelusta. Haluan puolison, jota kiinnostavat samat asiat ja hänellä on myös mahdollisuus toteuttaa niitä.

Tästä syystä köyhä putoaa ei-niin-kiinnostavien lokeroon, koska ei ole kivaa, että joutuisin lopettamaan minulle tärkeitä asioista siksi ettei toisella ole varaa. Se, että maksaisin molemmat ei ole myöskään pidemmän päälle toimiva ratkaisu.

Vierailija
218/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Kuusinumeroinen = 100 000e, miljoona olisi 7-numeroinen.

Sata tonnia omaisuutta on ihan tavallista keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla, ei se ole paljoa.

Miten helvetissä se voi olla tavallista, kun nuoret eivät saaneet töitä Suomessa edes 20 vuotta sitten?

Sai ne töitä. Ja keski-ikäinen on jo mahdollisesti ehtinyt periäkin vanhempansa.

Vierailija
219/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin joku kertoisi olevansa pyörätuolissa ja saapuisikin treffeille omin jaloin kävellen. Heh heh, tämä oli testi miten pinnallinen olet. Pidän kaikkea testailua outona ja creepynä, enkä usko että toisia treffejä tulisi tällaisen valehtelun jälkeen

Vierailija
220/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän ulkopuolelle ajautunut, ikääntynyt, korkeasti koulutettu mies voi olla ulkoisesti hyvinkin varakas mutta pystyy hädin tuskin elättämään itsensä, ei saa mitään tukia ennenkuin on myynyt koko irtaimen omaisuutensa, jota kukaan ei nykypäivänä osta. Elämä on kädestä suuhun elämistä. Perheeseen tai parempaan tulevaisuuteen ei ole varaa. Pelkästään lemmikin hankkiminen on mahdotonta koska eläinlääkärimaksut on Suomessa Euroopan kärkeä, keskittymisestä johtuen. Voi näyttää apissa hyvältä, mutta kannattaa miettiä kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi