Miksi meitä kokomuslaisia vihataan?
Eikö keskiluokalla saisi olla oikeutta ajaa omalaistaan politiikkaa ja pitää huolta eduistaan?
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
En lukenut. Mutta miksi kuninkaalliset on hoikkia? Ei rahaa ruokaan vai?
Sä ajattelet vain ja ainoastaan rahaa. Olen keskituloinen ja äänestän sdp:tä. Ei mua haittaa jos mun veroprosentti vähän nousee, kunhan saan jatkossakin palveluita ja pääsen lääkäriin. En myöskään halua köyhien ja sairaiden kärsivän.
#
Haluat vain polttaa kissanpentuja nuotiossa... siinä demareiden arvopohja.
Entä mikä on kipuraja veroprosentin nousussa? 100%? Vähän ylikin eli jäät velkaa kun teet töitä? Demarit nostaa sen just niin korkealle kuin annat.
Yksi kansanedustaja sanoi, että leikataan työttömyystuista 16 miljardia ja niitä maksetaan 4 miljardia. Tossa on Suomen kansanedustajien taso, varmaan sukulaisia avustajana.
siksi koska poistatte vauva.fi-viestit täältä alle 25 minuutissa. Siksi.
Vasemmisto rahoitti Italian ja Portugalin työllisyysihmeen.
Sääli ettei heitä kotimainen työllisyys kiinnostanut.
Osa rikkaista naisista on hoikkia, koska niiden isät ja aviomiehet ei anna niille ruokarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa rikkaista naisista on hoikkia, koska niiden isät ja aviomiehet ei anna niille ruokarahaa.
Eivät saa ruokaa ollenkaan, pelkkiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kansanedustaja sanoi, että leikataan työttömyystuista 16 miljardia ja niitä maksetaan 4 miljardia. Tossa on Suomen kansanedustajien taso, varmaan sukulaisia avustajana.
Ei olisi paljoa vaatinut mennä Kelan ja www.tyj.fi/tilastot sivuille katsomaan, että työttömyyskorvauksia maksetaan yhteensä 4 miljardia.
Mutta kun ei ole taitoa eikä osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Sun lapsi on hoikka. Voisitko antaa sille ruokaa?
Hyvätuloisen vaimo ja lapsi anorektisen laihoja. Sadisti mies ei anna ruokarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä ajattelet vain ja ainoastaan rahaa. Olen keskituloinen ja äänestän sdp:tä. Ei mua haittaa jos mun veroprosentti vähän nousee, kunhan saan jatkossakin palveluita ja pääsen lääkäriin. En myöskään halua köyhien ja sairaiden kärsivän.
#
Haluat vain polttaa kissanpentuja nuotiossa... siinä demareiden arvopohja.
Entä mikä on kipuraja veroprosentin nousussa? 100%? Vähän ylikin eli jäät velkaa kun teet töitä? Demarit nostaa sen just niin korkealle kuin annat.
Jos SDP polttaisi kissoja, luulisi sen olevan uutinen kaikkialla, mutta ei, kukaan ei tee mitään sellaista.
Ehkä seuraavaksi kuulemme, että kokoomus sylkee sateenkaaria ja persut tanssivat yksisarvisilla? Vai? Keskitytään mieluummin veroprosentteihin ja palveluihin, niin keskustelu pysyy järjissä.
Köyhä = laiha.
Somessa näätte niistä kuvia.
Vaatteet ja asunnot on valtion omistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia ovat köyhät, kokoomuslaisilla on rahaa ja asiat kunnossa. Luuserit eivät kestä menestystä.
Muttakun ei ole. Sehän tässä hämmentää miksi ihmiset äänestävät kokkareita keskitulousina eli 8 viikon päässä ko kurssista.
Kokoomuslaiset ei myöskään tajua muuta kuin oman hiekkalaatikon, ei ole mitään tajua siitä miten yhteiskunta toimii. Se talous on monen osan summa, ei pelkästään oma tasku. On myös tärkeää, että voi luottaa yhteiskunnan turvaverkkoon. Sen kokoomus on nyt vienyt ja sitä kautta on romahduttanut talouden.
Tietenkin hyväosaisilla tulee olla edustajansa jotka ajavat heidän asiaansa. Se kuuluu demokratiaan.
Se ei tarkoita kuitenkaan ylimielisyyttä muita kohtaan jota tuntuu esiintyvän liian monella kokoomuslaisella.
Tässä on yksi kokoomuslainen joka ymmärsi myös vähempiosaisia:
On sanottu, että Ehrnroothilla oli sydän vasemmalla puolella varsinkin vanhustenhuoltoon liittyvissä kysymyksissä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Georg_C._Ehrnrooth
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Noin 60000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät partureissa ja kahviloissa ja ravintoloissa.
Työikäisillä ei ole rahaa ostaa palveluita. Ei kannata ottaa palvelu ammateissa asuntovelkaa.
Suhteilla töissä valtiolla ja yrityksissä ja miten Suomella menee? Huonosti.