Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei aja sitä rumaa kaulapartaa pois???

Vierailija
19.10.2025 |

Se on ihan törkeän epäsiistin näköinen. Jonne Aaron & Paulus Arajuuri hyvinä esimerkkeinä..

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Yllätys, että kolahti noin kovasti.  Eihän mistään parrattomasta ja joka pv tai kahdestikin partaansa ajavista, ole aloituksessa kyse.  Kun ihminen menettää itsehillintänsä, siinä sivutuotteena on vaikeuksia pysyä aloituksen linjassa, säälin sua. Mikäli miesten parran samaistaa naisten lihavuuteen, niin kukahan se sairas on. Kaikille ei parta kasva, geeniperimässä et itse voi vaikuttaa.  Itse tykkään enemmän parrattomista, mutta miehillä on oma oikeus naamaansa. 

Mitä sä oikein sekoilet? Itse kirjoitat täyttä sairasta sontaa ja sitten syyttelet muita. Mene hoitoon hullu.

Vierailija
102/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt modet. Mihin unohtui kehorauha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä pahalta haiseva ap muualle täältä ulisemasta, kun et näköjään ymmärrä millään, että jokainen saa olla just sellainen kuin on!

* Siellä on taidettu kumota pari pulloa kossua, ja oletetaan ruudun takana kommentoivaa ap:ta hajujen aiheuttajaksi.  Mutta haisuli on lähempänä, mitä osasit olettaa.  🦨.  

Vierailija
104/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Yllätys, että kolahti noin kovasti.  Eihän mistään parrattomasta ja joka pv tai kahdestikin partaansa ajavista, ole aloituksessa kyse.  Kun ihminen menettää itsehillintänsä, siinä sivutuotteena on vaikeuksia pysyä aloituksen linjassa, säälin sua. Mikäli miesten parran samaistaa naisten lihavuuteen, niin kukahan se sairas on. Kaikille ei parta kasva, geeniperimässä et itse voi vaikuttaa.  Itse tykkään enemmän parrattomista, mutta miehillä on oma oikeus naamaansa. 

Mitä sä oikein sekoilet? Itse kirjoitat täyttä sairasta sontaa ja sitten syyttelet muita. Mene hoitoon hullu.

Mikäli mielestäsi miehen parta on sairasta sontaa, niin kuka sitä hoitoa tarvitseekaan.  Ei suuntautumisessasi ole mitään väärää, mikäli katsot mieluimmin miehiä, ainakin ymmärsin, ettet naisia ainakaan, niin rauhoitu.  Mikäli kuulut niihin ihmisiin, joiden on aina sanottava viimeinen sana, niin sano.  En enää palaa tähän keskusteluun, kinaaminen on yksinkertaisten ihmisten oletus voittajan voimasta.   

Vierailija
105/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että parrakkaiden miesten kaula-alueen siistimisestä tehty aloite olisi noin kova pala joillekin, jopa miesoletetuille.  Voisin verrata esilleottoa vaikka naisten otsatukka.  Joku voisi sanoa, mikset kasvata olematonta ohutta otsista kokoneen samaan mittaan mitä muu osa hiuksista jo on.  Parta on upea ja monet voivat parannella esim. sivuprofiliiaan parran avulla.  Pieni leuka sivuprofiilin kokonaisuudessa tasapainottuu.  Ihan upeeta, ei siinä ole mitään väärää tai oikeaa tapaa.  En itse nähnyt, että aloittaja olisi vahingoittanut miesten kehorauhaa, josta joku jo pyyteli ylläpidosta tukea.  Mikäli viesti on asiaton, ilmoita asiattomaksi, sellainen mahdollisuus on kaikille palstailijoille ylläpidon puolesta mahdollistettu.  Älä kitise turhasta, toimi mikäli koet sen tarpeelliseksi.  

Vierailija
106/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pitkiä niskavilloja, yäk.

Vierailija
107/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?

Koska naisilla on yleensä parempi käsitys siitä mikä näyttää hyvältä. Jotkut miehet ja naiset on suorastaan rumia omassa tyylissään joten ihan turha kitistä puolison puutetta. Toki jokaisen saa valita oman tyylinsä, mutta turha sitten valittaa kun ei kelpaa kenellekään. Esim. miehellä leuan alla kasvava parta ja muualta sileät kasvot näyttää yksinkertaisesti typerältä. Kuten myös joidenkin naisten aivan liian lyhyt otsatukka. Tai silmälasit todella rumat eikä sovi kantajalleen ollenkaan. Toki omia valintoja, mutta rumia ne silti on. Jotkut suorastaan rumentaa itsensä ja sitten k

"Mulla ei ole tatuointeja eikä sonninrengasta. Eikä ylipainoakaan vaikka siitäkin tuolla joku aiemmin huuteli.

Ap"

Lässyn lässyn. Laita kuvasi, läski akka. Luuletko että joku uskoo sua muuten?

Vierailija
108/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole jokaisen oma makuasia ajaako vai ei.

- Tottakai on.  Mutta ap kysyikin aloitteessaan, mikseivät aja sitä "rumaa osiota".  Eeihän siinä ollut käskyn hiventäkään mukana.  Lukeman ymmärtäminen, on toivottavaa, jotta pahalta mieleltä vältytään. Asioista voi keskustella, tyhmää olisi aloittaa agrena kinaamaan, siihen ei liene toivomuksia keneltäkään.  Muutenkin, olen käsityksssä, että naiset kehuvat jopa imartelevat enemmän miehiä mitä taas miehet naisia.  Jotkut iskurepliikit jossain anniskelupaikoissa, eivät ole aitoja kehuja, eikä siten kuulu tämän mielipiteen aihealueelle.  

Vierailija
109/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mielestäsi miehen parta on sairasta sontaa, niin kuka sitä hoitoa tarvitseekaan.  Ei suuntautumisessasi ole mitään väärää, mikäli katsot mieluimmin miehiä, ainakin ymmärsin, ettet naisia ainakaan, niin rauhoitu. &nbs

Mitä sä oikeasti sekoilet?!? Mua ei kiinnosta miesten parrat vaan puutuin siihen, että sun idioottimaisen logiikan mukaan partansa ajavat miehet näyttävät pojilta. Sä käänsit mun viestin päin helvettiä sun sairaassa päässä. Sä väität naisten olevan poikien eikä miesten perään sä stanan oksettava paska.

Mä olen heteronainen sä stanan tollo. Miksi helvetissä siis katsoisin naisia?!?!?! 

Mikä sun päässä oikeasti on vialla, kun et ymmärrä mitä muut kirjoittaa? 

Vierailija
110/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pitkiä niskavilloja, yäk.

Takatukka, hyi hel vetti. 🤮🤮

Vierailija
111/111 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset