Miksi miehet ei aja sitä rumaa kaulapartaa pois???
Se on ihan törkeän epäsiistin näköinen. Jonne Aaron & Paulus Arajuuri hyvinä esimerkkeinä..
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä että minä pidän parrastani? Partani ei ole sinua varten AP.
Näköjään sulla ei ole mitään estetiikan tajua.
Ap
Oli tai ei niin minä sen kasvatan ja huolehdin parhaaksi katsomallani tavalla. Tykkäisitkö jos joku tulisi sanomaan esimerkiksi sinun hiuksiasi rumaksi?
En tykkäisi, mutta mun hiukset ei olekaan rumat. Kaulaparta on aina epäsiistin näköinen.
Ap
Entäs jos minun mielestä sinun hiukset on rumat ja epäsiistin näköinen? Samalla tavalla kun itse nyt sanot että minun kaulaparta on SINUN mielestä ruma niin se pitää ajella.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten pidä mielyttää muita kuten ei naistenkaan.
Paitsi että miesten mielestä naisten pitää miellyttää miestä, mutta kun asia onkin toisinpäin, niin vastaus on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Pidä vaan partasi. Eipähän tule kukaan iholle (kun ei pääse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten pidä mielyttää muita kuten ei naistenkaan.
Paitsi että miesten mielestä naisten pitää miellyttää miestä, mutta kun asia onkin toisinpäin, niin vastaus on tämä.
Sama asia kun naisilta kysytään niin naiset huutavat että naisten ei pidä miellyttää miehiä murra miesten outää miellyttää naisia
-eri
Miksi minua pitäisi kiinnostaa miltä mä näytän? Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ap tai joku muu oli se sitten nainen tai mies ajattelee.
Teen tasan mitä itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oli tai ei niin minä sen kasvatan ja huolehdin parhaaksi katsomallani tavalla. Tykkäisitkö jos joku tulisi sanomaan esimerkiksi sinun hiuksiasi rumaksi?
En tykkäisi, mutta mun hiukset ei olekaan rumat. Kaulaparta on aina epäsiistin näköinen.
Ap
Entäs jos minun mielestä sinun hiukset on rumat ja epäsiistin näköinen? Samalla tavalla kun itse nyt sanot että minun kaulaparta on SINUN mielestä ruma niin se pitää ajella.
-eri
Sen kun sanot, mutta myös aiheessapysyminen on kohteliasta.
Narsistit ja keskustelun jalo taito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tottahan se olisi. Olen muutenkin ruma joten en loukkaannu totuudesta.
Ap.
Se on merkki siitä etteivä halua kumppania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rentoudu vähän, ap, niin et ole niin yököttävä. Hymyile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Hankit kaulaparran ja muutuit viikingiksi? Naisettoman miehen unelmia osa 125678
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
-eri
"Sen kun sanot, mutta myös aiheessapysyminen on kohteliasta.
Narsistit ja keskustelun jalo taito!"
Eli onko aihe se että ainoastaan nainen saa arvostella ja haukkua miesten ulkonäköä mutta mies ei saa tehdä samaa naiselle? Eli onko tämä taas kiitä puhtaita miesviha kirjoituksia joka tarkoitus on vain se että naiset pääsee jälleen haukkumaan miesten ulkonäköä.
Voitko avata että mitä narsismi tässä oli? Ja onko se keskustelun jalo taito se että vain naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miesten täytyy pitää turpa kiinni eikä vahingossakaan puolusta itseään eikä vahingossakaan arvostele naisten ulkonäköä kun se ulkonäön arvostelu on ainoastaan naisten oikeus ja naiset ainoastaan saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Mitä helvetin väliä sillä on mitä jotkut rumat ja lihavat palsta-akat ovat yhtään mistään mieltä?
Parta ajettuna. Profiilit selattavissa: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Korkeasti koulutettuja lapsettomia.Selattavissa: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=772098dc3ff1c6a018b6e8a… !ILMAISIA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
En tiedä mitä sillä tarkoitat? Minulla parta yhdistyy hiuksiin ja siistin sen kyllä päivittäin ja samoin tottakai pesen. Viiksiä ei ole, koska ne taas ovat epäsiistit ja hygieniset.
Eli sulla
Eikait partaa edes kasva kenelläkään kaulassa. Varmaan kasvais vähän enemmän, mutta tottakai se joka päivä siistitään eikä kasva pitkäksi. Ei tuohon mitään pompulaa saa. Jos joku ei siintä tykkää niin ok. Suurin osa naisista kuitenkin selkeästi tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei eletä moukka sun estetiikan mukaan. Joten tuki turpasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Hankit kaulaparran ja muutuit viikingiksi? Naisettoman miehen unelmia osa 125678
En. Vaan naisen silmissä kuulemma näytän siltä. Etkö osaa lukea.
Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Partaa ajaessaan miehet muikistelee naamaansa kuin kasvojumpassa ja saattavat siksi säilyä nuorennäköisenä.
Parrasta tulee mieleen vain että laitoksessa ei saa olla teriä