Miksi miehet ei aja sitä rumaa kaulapartaa pois???
Se on ihan törkeän epäsiistin näköinen. Jonne Aaron & Paulus Arajuuri hyvinä esimerkkeinä..
Kommentit (108)
Miksi naiset meikkaa? Ei sitä rumaa naama kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Koska naisilla on yleensä parempi käsitys siitä mikä näyttää hyvältä. Jotkut miehet ja naiset on suorastaan rumia omassa tyylissään joten ihan turha kitistä puolison puutetta. Toki jokaisen saa valita oman tyylinsä, mutta turha sitten valittaa kun ei kelpaa kenellekään. Esim. miehellä leuan alla kasvava parta ja muualta sileät kasvot näyttää yksinkertaisesti typerältä. Kuten myös joidenkin naisten aivan liian lyhyt otsatukka. Tai silmälasit todella rumat eikä sovi kantajalleen ollenkaan. Toki omia valintoja, mutta rumia ne silti on. Jotkut suorastaan rumentaa itsensä ja sitten kuvittelevat näyttävänsä persoonallisilta. Näytt
No mä aiempi kirjoittaja olen nainen eikä multa löydy tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Koska naisilla on yleensä parempi käsitys siitä mikä näyttää hyvältä. Jotkut miehet ja naiset on suorastaan rumia omassa tyylissään joten ihan turha kitistä puolison puutetta. Toki jokaisen saa valita oman tyylinsä, mutta turha sitten valittaa kun ei kelpaa kenellekään. Esim. miehellä leuan alla kasvava parta ja muualta sileät kasvot näyttää yksinkertaisesti typerältä. Kuten myös joidenkin naisten aivan liian lyhyt otsatukka. Tai silmälasit todella rumat eikä sovi kantajalleen ollenkaan. Toki omia valintoja, mutta rumia ne silti on. Jotkut suorastaan rumentaa itsensä ja sitten kuvittelevat näyttävänsä persoonallisilta. Näytt
Naisten käsityksen siitä mikä näyttää hyvältä kyllä todella huomaa heidän sillisalaattitatuoinneistaan ympäri kehoa ja nenässä killuvasta sonninrenkaasta.
Mulla ei ole tatuointeja eikä sonninrengasta. Eikä ylipainoakaan vaikka siitäkin tuolla joku aiemmin huuteli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylikasvanut puskaparta on kuitenkin pahin.
En tykkää minäkään. En myöskään hiuksista pallona. Eli kiharat pitkät hiukset pallona päällä ja sivuilla. En varsinkaan miehellä. (Lenita Airistolla ja Anita Hirvosella jotenkin meni.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä että minä pidän parrastani? Partani ei ole sinua varten AP.
Näköjään sulla ei ole mitään estetiikan tajua.
Ap
Oli tai ei niin minä sen kasvatan ja huolehdin parhaaksi katsomallani tavalla. Tykkäisitkö jos joku tulisi sanomaan esimerkiksi sinun hiuksiasi rumaksi?
En tykkäisi, mutta mun hiukset ei olekaan rumat. Kaulaparta on aina epäsiistin näköinen.
Ap
Entäs jos minun mielestä sinun hiukset on rumat ja epäsiistin näköinen? Samalla tavalla kun itse nyt sanot että minun kaulaparta on SINUN mielestä ruma niin se pitää ajella.
-eri
Siinä tapauksessa olisit harvinainen poikkeus. Naisista sen sijaan 99,9 % pitää kaulapartaa rumana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää minäkään. En myöskään hiuksista pallona. Eli kiharat pitkät hiukset pallona päällä ja sivuilla. En varsinkaan miehellä. (Lenita Airistolla ja Anita Hirvosella jotenkin meni.)
Selena Gomezin miehen Bennyn hiukset on kamalat. Muutenkin mies on ihan eri sarjaa kuin upea Selena.
Miehet peittää sillä kaksoiskeukaansa. Naiset käyttää huiveja joskus samaan. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selena Gomezin miehen Bennyn hiukset on kamalat. Muutenkin mies on ihan eri sarjaa kuin upea Selena.
Ehkä Benny tarjoaa Selenalle muutakin kuin 'kauheat' hiuksensa.
Eikös se ole jokaisen oma makuasia ajaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta mun mielestä se mies on etovan näköinen. Ruma suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti kävelisit paljain jaloin lasikentän läpi, jos Benny soittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti kävelisit paljain jaloin lasikentän läpi, jos Benny soittaisi.
Miksi ihmeessä kävelisin? Se mies on ruma enkä tiedä hänet muuta kuin Selenan miehenä. Ikinä ollut kuullutkaan koko tyypistä ennen kuin alkoi seurustella Selenan kanssa.
Jos sä olet joku luuseri joka orjailee julkkiksia, niin älä oleta kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kävelisin? Se mies on ruma enkä tiedä hänet muuta kuin Selenan miehenä. Ikinä ollut kuullutkaan koko tyypistä ennen kuin alkoi seurustella Selenan kanssa.
Jos sä olet joku luuseri joka orjailee julkkiksia, niin älä oleta kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
Etköhän sinä ole se joka tässä on joku Selenan fanityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinä ole se joka tässä on joku Selenan fanityttö.
En ole Selenan fanityttö. En osaa nimetä yhtäkään kappaletta häneltä. En vain pidä miehensä ulkonäöstä. Se meni sulla tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole Selenan fanityttö. En osaa nimetä yhtäkään kappaletta häneltä. En vain pidä miehensä ulkonäöstä. Se meni sulla tunteisiin.
Hyvää projisointia. Tiesit kuitenkin kuka hänen aviomiehensä on ja sekös sinua pännii :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Ainakin minulla miehenä se kaulan parta on todella epämukavan tuntuinenkin ja kutittaa kaulaa riippuen missä asennossa olen.
Karvoituksen määrä voi olla hyvinkin vaihteleva miehillä kasvoissa jos et ole sattunut huomaamaan,siitä syystä suurimman osan kannattaisikin ajella aina pois ne epämääräiset karvansa kuoantalosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten pidä mielyttää muita kuten ei naistenkaan.
Kaikkien kannalta olisi mukavampaa jos molemmat yrittäisivät miellyttää. Ukrainakin olisi säästänyt miljoonan nuoren hengen, kun olisi yrittänyt vähän miellyttää venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää projisointia. Tiesit kuitenkin kuka hänen aviomiehensä on ja sekös sinua pännii :)))
Siis mikä sua oikein vaivaa? Mitä aivopierulogiikkaa sulla oikein on?
Ratakiskoa: Mä tiedän kuka on Selena, mutta en ole faninsa enkä tiedä yhtäkään hänen kappalettaan. Miehestään olen kuullut vasta kun alkoivat seurustella ja heistä on kirjoiteltu lehdissä ja somessa tullut sattumalta vastaan videoita. Mikä hitto mua muka pännisi hänen aviomiehessään? Mä vain kerroin, että en pidä hänen ulkonäöstään. Ei sen ihmeellisempää. Sä sen sijaan aloit sekoilla oikein huolella.
Olet kyllä täysin sekaisin ja pihalla. Sä tässä taidat olla Selenan miehen fani, kun tuollaista sekoilua vedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Ai en tiennytkään että joku random nainen päättää millasen tukan tai parran ajan ja kuinka pukeudun? En minäkään tykkää lihavia suomimammoja katsoa mutta en minä siitä avaudu.
Sä saat katsella poikia, mikäli heidän keho kiinnostaa enemmän (toivottavasti et lapsia) ihan millä silmällä huvittaa. Mutta nyt keskustellaan MIESTEN parta-asiasta. Käypä uudelleen tavaamassa aloitus.
Oletko tosiaan noin sairas idiootti, että luulet ettei yksikään mies aja partaa pois? Missä hiton todellisuudessa sä oikein hullu elät? Moni mies ilman partaa näyttää ihan mieheltä eikä miltään pojalta. Her
Oho. Yllätys, että kolahti noin kovasti. Eihän mistään parrattomasta ja joka pv tai kahdestikin partaansa ajavista, ole aloituksessa kyse. Kun ihminen menettää itsehillintänsä, siinä sivutuotteena on vaikeuksia pysyä aloituksen linjassa, säälin sua. Mikäli miesten parran samaistaa naisten lihavuuteen, niin kukahan se sairas on. Kaikille ei parta kasva, geeniperimässä et itse voi vaikuttaa. Itse tykkään enemmän parrattomista, mutta miehillä on oma oikeus naamaansa.
Tietenkin ajan. Kaikki pois. Jaa, jos keskittyisi töihin. M51