Miksi miehet ei aja sitä rumaa kaulapartaa pois???
Se on ihan törkeän epäsiistin näköinen. Jonne Aaron & Paulus Arajuuri hyvinä esimerkkeinä..
Kommentit (108)
Hyi naiset haaveilee että miehet ajaa partansa että näyttäisi pukkupojilta jolla ei vielä parta kasva. Tai no ainahan naiset haaveilee nuoremmista pojista kenen kanssa harrastaa seksiä eikä naiset koskaan tuomitse toista naista jos nainen saa tuomion pedofiliasta ja perusteluina kuulee aina se että se poika kuitenkin halusi sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Ai en tiennytkään että joku random nainen päättää millasen tukan tai parran ajan ja kuinka pukeudun? En minäkään tykkää lihavia suomimammoja katsoa mutta en minä siitä avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Ainakin minulla miehenä se kaulan parta on todella epämukavan tuntuinenkin ja kutittaa kaulaa riippuen missä asennossa olen. En itse pidä siitä miltä se näyttää ja siksi ajan pois kaulasta parran muutaman päivän välein.<
Kaulassa parta? Ei kat kaulassa kasva edes partaa. Minulla on ainakin vain leuassa. Itse kyllästyin siihen kun ei ollut partaa, mutta kun oli aamulla hylännyt kaikki pois, oli iltapäivällä aina sellainen todella epäsiistin näköinen sänki. Olisi pitänyt ajaa aina monta kertaa päivässä. Huomautusta helpompaa kun on muutaman sentin parta. Ja naiset ainakin tykänneet enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei laihduta ja treenaa pyöreitä pakaroita?
Miksi miehet lihovat eivätkä pidä huolta itsestään, vaikka eivät synnytä?
Vaikka eivät synnytä? Ai se synnytys on nyt syy siihen lihavuuteen, eikä se että syö 3 ihmisen edestä eikä liiku? En oo tiennytkään että synnytys vaikuttaa niin että loppuelämän pitää olla lihava, aika karmea sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä että minä pidän parrastani? Partani ei ole sinua varten AP.
Tavallinen tallaaja, eli perusjuntti, saa pitää, ei niitä tule katsottua. Mutta tv:n kautta jotkut esintyjät jää naamatauluvarjoon, kun katse osuu, vaikkakin tahtomatta, sinne kaulan paakkupaikkoihin. Eihän kasvu ole välttämättä edes tasaista. Mutta, eikös se niin mene, ettei voi, etkä saakaan yrittää toista muuttaa. Ruma-parta saa olla mikäli se henkilöä itseään ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
No ettekö te tiedä mitä miehen leuan sänkikarvalla tehdään?
- Etkö sisäistä aloituksen textiä. Lukutaito keskustelupalstallakin on eduksi.
Jätätkö itse sitten kans ajamatta itsesi posliiniksi ja tatskaamatta vessanseinäksi, jos minä lupaan poistaa kaulapartani
Vierailija kirjoitti:
Hyi naiset haaveilee että miehet ajaa partansa että näyttäisi pukkupojilta jolla ei vielä parta kasva. Tai no ainahan naiset haaveilee nuoremmista pojista kenen kanssa harrastaa seksiä eikä naiset koskaan tuomitse toista naista jos nainen saa tuomion pedofiliasta ja perusteluina kuulee aina se että se poika kuitenkin halusi sitä
Aloitetta sisäistäkseen, ymmärtäkseen, lukutaito on jopa välttämätön taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Ainakin minulla miehenä se kaulan parta on todella epämukavan tuntuinenkin ja kutittaa kaulaa riippuen missä asennossa olen. En itse pidä siitä miltä se näyttää ja siksi a
Kyllä kaulassa parta kasvaa normaaleilla miehillä. Toisilla tuuheammin, toisilla ei niin tuuheasti. Voi tietty olla, jos miehellä on todella hento parrankasvu, tyyliin, että ajamiseen riittää, että froteepyyhkeellä posket pyyhkii, niin silloin leuan alapuolella ei partakaaan kaulassa kasva.
Mene sinä pahalta haiseva ap muualle täältä ulisemasta, kun et näköjään ymmärrä millään, että jokainen saa olla just sellainen kuin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Ainakin minulla miehenä se kaulan parta on todella epämukavan tuntuinenkin ja kutittaa kaulaa riippuen missä asennossa olen. En itse pidä siitä miltä se näyttää ja siksi a
Kaulassa parta? Ei kat kaulassa kasva edes partaa. Minulla on ainakin vain leuassa. Itse kyllästyin siihen kun ei ollut partaa, mutta kun oli aamulla hylännyt kaikki pois, oli iltapäivällä aina sellainen todella epäsiistin näköinen sänki. Olisi pitänyt ajaa aina monta kertaa päivässä. Huomautusta helpompaa kun on muutaman sentin parta. Ja naiset ainakin tykänneet enemmän
Olet varmaan vasta teini-iässä, jos sulla ei kaulassa kasva partaa?
https://voltgrooming.com/how-to-trim-your-beards-neckline-mens-grooming…
Vierailija kirjoitti:
Jätätkö itse sitten kans ajamatta itsesi posliiniksi ja tatskaamatta vessanseinäksi, jos minä lupaan poistaa kaulapartani
Hölmö. Ei tässä olle kyse kenenkään vaatteiden alla olevasta. Leuasta alaspäin kaulan alueelle jäävät epätasaiset kasvu. Näkyy ihan vaatteet päällä. Katsokaa Salatut elämät Jiriä näyttelevää. Upea parta joka sopii hänelle, mutta ei huolehdi, että kokonaisuus olisi katseen kestävää. Tai kestää, kestää, muttei ole kivan näköistä. Tatsoja en sekoittaisi nyt parrankasvuun tai sen hoitoon. Parta kasvaa luonnostaan niille joille se kasvaa. Vessan seinätaulut omalle iholle on aina vieraslajina tuotetettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Ai en tiennytkään että joku random nainen päättää millasen tukan tai parran ajan ja kuinka pukeudun? En minäkään tykkää lihavia suomimammoja katsoa mutta en minä siitä avaudu.
Sä saat katsella poikia, mikäli heidän keho kiinnostaa enemmän (toivottavasti et lapsia) ihan millä silmällä huvittaa. Mutta nyt keskustellaan MIESTEN parta-asiasta. Käypä uudelleen tavaamassa aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei laihduta ja treenaa pyöreitä pakaroita?
Miksi miehet lihovat eivätkä pidä huolta itsestään, vaikka eivät synnytä?
Itselläni on kylläkin sikspäkki ja hauissuonet näkyy.
Mitä hienoa on siinä, että suonet näkyy? Liian näkyvät suonet on ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Koska naisilla on yleensä parempi käsitys siitä mikä näyttää hyvältä. Jotkut miehet ja naiset on suorastaan rumia omassa tyylissään joten ihan turha kitistä puolison puutetta. Toki jokaisen saa valita oman tyylinsä, mutta turha sitten valittaa kun ei kelpaa kenellekään. Esim. miehellä leuan alla kasvava parta ja muualta sileät kasvot näyttää yksinkertaisesti typerältä. Kuten myös joidenkin naisten aivan liian lyhyt otsatukka. Tai silmälasit todella rumat eikä sovi kantajalleen ollenkaan. Toki omia valintoja, mutta rumia ne silti on. Jotkut suorastaan rumentaa itsensä ja sitten kuvittelevat näyttävänsä persoonallisilta. Näyttävät vain ja ainoastaan rumilta ja typeriltä.
Ikäviä tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Olet päästäsi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Sä saat katsella poikia, mikäli heidän keho kiinnostaa enemmän (toivottavasti et lapsia) ihan millä silmällä huvittaa. Mutta nyt keskustellaan MIESTEN parta-asiasta. Käypä uudelleen tavaamassa aloitus.
Oletko tosiaan noin sairas idiootti, että luulet ettei yksikään mies aja partaa pois? Missä hiton todellisuudessa sä oikein hullu elät? Moni mies ilman partaa näyttää ihan mieheltä eikä miltään pojalta. Herää todellisuuteen pahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa haukkua miesten ulkonäköä mutta miehet ei saa haukkua naisten ulkonäköä? Miksi ainoastaan pinnalliset ja ulkonäkö keskeiset naiset saa määritellä mikä on kaunista ja mikä ei?
Koska naisilla on yleensä parempi käsitys siitä mikä näyttää hyvältä. Jotkut miehet ja naiset on suorastaan rumia omassa tyylissään joten ihan turha kitistä puolison puutetta. Toki jokaisen saa valita oman tyylinsä, mutta turha sitten valittaa kun ei kelpaa kenellekään. Esim. miehellä leuan alla kasvava parta ja muualta sileät kasvot näyttää yksinkertaisesti typerältä. Kuten myös joidenkin naisten aivan liian lyhyt otsatukka. Tai silmälasit todella rumat eikä sovi kantajalleen ollenkaan. Toki omia valintoja, mutta rumia ne silti on. Jotkut suorastaan rumentaa itsensä ja sitten kuvittelevat näyttävänsä persoonallisilta. Näyttävät vain ja ainoastaan rumilta ja typeriltä.&nbs
Naisten käsityksen siitä mikä näyttää hyvältä kyllä todella huomaa heidän sillisalaattitatuoinneistaan ympäri kehoa ja nenässä killuvasta sonninrenkaasta.
No ettekö te tiedä mitä miehen leuan sänkikarvalla tehdään?