Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1484)
Mun oma selfmade sähkömies korjaa kodinkonetta. Pistoke irtosi. Hiukan pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun oma selfmade sähkömies korjaa kodinkonetta. Pistoke irtosi. Hiukan pelottaa.
Nyt on liian jännää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Silittäminen on mukavan tylsää kotityötä. Saa olla rauhassa ja miettiä omiansa. Mä silitän meillä kaikki, lakanatkin. Hiljalleen. Vaimo ehtii sillä välin siivota muut.
Minä inhoan silittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun remppaviestit loppuu, tuli meille noutaja. Nähdään tuonpuoleisessa. Siellä tylsällä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silittäminen on mukavan tylsää kotityötä. Saa olla rauhassa ja miettiä omiansa. Mä silitän meillä kaikki, lakanatkin. Hiljalleen. Vaimo ehtii sillä välin siivota muut.
Minä inhoan silittämistä.
Mie inhoan lattianpesua.
Silittäminen on rentouttavan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun remppaviestit loppuu, tuli meille noutaja. Nähdään tuonpuoleisessa. Siellä tylsällä puolella.
Kirkolle uusi slogan: "Takaa tylsä ikuisuus, tule taivaaseen! Hartaita säveliä, hillittyä harpun soittoa, hiljaisia kavereita. Ikuisuus tuntuu ikuisuudelta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkolle uusi slogan: "Takaa tylsä ikuisuus, tule taivaaseen! Hartaita säveliä, hillittyä harpun soittoa, hiljaisia kavereita. Ikuisuus tuntuu ikuisuudelta."
Kirkko ei ole kyllä pysynyt mukana tässä ajassa. Brändäykseen ja markkinointiiin pitää panostaa tai loputkin eroaa kirkosta. Nyt kirkon maine on tylsä ja pysähtynyt.
Silmälasien tyynyt painoivat punaiset jäljet nenään. En käsitä miksi, sillä eivät yleensä hierrä. Laitoin nyt lukulasit päähän, kun katson telkkaria, ei vaan pystynyt pitämään noita monitehoja. Ne ovat todella kevyet, ja silti hiersivät nyt jostain syystä.
100 litraa sahtia tänään kakkosella (ja huomenna)
Tää ei kyl ole tylsä. Kahesti oon nähny.
Vein eilen haudoille yhteensä 11 kynttilää. Sukulaisia joissa kolmessa pariskunta, yksi vanhapappa ja kaksi toisen hoidossa olevaa pariskuntien hautaa, mutta hän on nyt sairaalassa eikä päässyt itse viemään. Yksi kynttilä jokaiselle vainajalle. Muualla haudattujen lehtoon en nyt vienyt, monesti vien sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasien tyynyt painoivat punaiset jäljet nenään. En käsitä miksi, sillä eivät yleensä hierrä. Laitoin nyt lukulasit päähän, kun katson telkkaria, ei vaan pystynyt pitämään noita monitehoja. Ne ovat todella kevyet, ja silti hiersivät nyt jostain syystä.
Optikolla voi käydä vaihdattamassa pehmeät tyynyt, jos ne vielä vaivaa. Uhkaile niitä, ne pelästyy ja alkaa käyttäytyä taas kunnolla. Mä teen sellaista usein. Pakastin ei kyllä uskonut, piti ostaa uusi. Kylmäpäinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Optikolla voi käydä vaihdattamassa pehmeät tyynyt, jos ne vielä vaivaa. Uhkaile niitä, ne pelästyy ja alkaa käyttäytyä taas kunnolla. Mä teen sellaista usein. Pakastin ei kyllä uskonut, piti ostaa uusi. Kylmäpäinen tyyppi.
Uskaltaisinkohan uhkailla? Etteivät suutu ja paina vielä pahemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinkohan uhkailla? Etteivät suutu ja paina vielä pahemmin?
Kasvatuksen kolme keinoa ovat uhkailu, kiristys ja lahjonta. Kiristystä voit myös kokeilla, "jollette heti pehmene, vaihdan teidät uusiin tyynyihin" tai uhkailua " Väännän teidät ihan kieroiksi, jollette ole kunnolla". Lahjonta on vähän hankalampi toteuttaa. Tylsää mutta niin tuttua vääntöä perhe-elämässä.
Hengissä ollaan. Selfmade sähkömieskin. Ja pölynimuri.
Yläkoululausella oli köksänläksynä leipoa joulutorttuja. Mahat torttuja täynnä nyt nukkumaan. Tylsä läksy.
Tylsiä unia ja painajaisia...
Tylsä maanantaiaamu. En nouse.
Oon jo matkalla töihin. Kahvia saan siellä kohta. Kyllä se ehkä tästä lähtee. Pakko.