Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1547)

Vierailija
1501/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin 100 litraa sahtia. En juonu. Hyvä oli, loistavat näyttelijät. Hauki :)

Toisaalla täällä  Vauvassa joku sanoi:  Elokuvan kohdeyleisöä ovat vanhemmat ratakanat. 

Samaa mieltä. Rahan tuhlalusta tämä elokuva. En pysynyt katsomaan loppuun asti. Vaikka Sysmää tunnenkin.

Vierailija
1502/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalla täällä  Vauvassa joku sanoi:  Elokuvan kohdeyleisöä ovat vanhemmat ratakanat. 

Samaa mieltä. Rahan tuhlalusta tämä elokuva. En pysynyt katsomaan loppuun asti. Vaikka Sysmää tunnenkin.

Olihan siinä selkeä surullinen juoni koko ajan taustalla. Miksi Jeppe juo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tylsyyksien tylsyys. Pian kasassa 1500 viestiä. Kyllä me ollaan ankeita.  🥱💤

Ahkeria ankeita :) hyvä me kaikki!

Vierailija
1504/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin katsoa juopon elämää? Tai syytä siihen?  Laittomuuksia, mukahauskaa kännissä ajelua? Ikkunasta näen tuota muutenkin. Sysmäkin on jo tuttu, ei mitään uutta elokuvassa. Tylsä  ja turha elokuva minulle ainakin. Verorahoillani voisi tukea järkevämpiäkin asíoita.

Vierailija
1505/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamupalaa kauan nettiä tuijotellen. Sitten kävelin lähikauppaan ja ostin lanttu ja porkkana laatikot jouluksi, ja piti vielä mennä toiseen kauppaan ostamaan siivousliinarulla. Vein ostokset kotiin ja kävin vielä lyhyen ympyrän ulkoilemassa. Nyt lepäilyä sohvalla ja sitten lämmitän pakastimesta ruokaa. 

Vierailija
1506/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin aamupalaa kauan nettiä tuijotellen. Sitten kävelin lähikauppaan ja ostin lanttu ja porkkana laatikot jouluksi, ja piti vielä mennä toiseen kauppaan ostamaan siivousliinarulla. Vein ostokset kotiin ja kävin vielä lyhyen ympyrän ulkoilemassa. Nyt lepäilyä sohvalla ja sitten lämmitän pakastimesta ruokaa. 

Mäkin ostin jo kolme rasiaa porkkanalaatikkoa. Me syödään sitä jo nyt. Tykätään kovasti. Tylsää, kun sitä ei saa aina kaupasta. 

Vierailija
1507/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet, että nyt on jo etähammaslääkärinkin palveluita ostettavissa!

Minä toivon, että joku pesisi etänä nämä meidän ikkunat. Ei tarvitsisi päästää ketään vierasta kotiin. Se vasta olisi kätevää!

Vierailija
1508/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon, että joku pesisi etänä nämä meidän ikkunat. Ei tarvitsisi päästää ketään vierasta kotiin. Se vasta olisi kätevää!

Mulla on gynekologi tällä viikolla. Pitääkin tarkistaa, onko etä vaí lähi.  Muutenkin tosi tylsää mennä. En saa autoa parkkihalliin, en uskalla ajaa sinne. 

Vierailija
1509/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin perusteellisemmin ja sain ikitahran pöydästä pois kynsilakanpoistoaineella. Pari koneellista pyykkiä pesty. Ilma on harmaa.  Tiedoksenne.

Vierailija
1510/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin perusteellisemmin ja sain ikitahran pöydästä pois kynsilakanpoistoaineella. Pari koneellista pyykkiä pesty. Ilma on harmaa.  Tiedoksenne.

Käsidesilläkin lähtee ikitahrat. Tämäkin ilosanoma tiedoksenne. Sori. Suruviesti.

Vierailija
1511/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla satoi vettä kun ajelin töihin. Ilma onneksi kirkastui. Töissä meni hyvin ja ei mitään ihmeellistä tapahtunut. Nyt kotona juomassa kahvia nauttien palstaa selaillen. Mitähän sitä tänään keksisi illaksi.

Vierailija
1512/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ostin jo kolme rasiaa porkkanalaatikkoa. Me syödään sitä jo nyt. Tykätään kovasti. Tylsää, kun sitä ei saa aina kaupasta. 

Kyllä Saarioisten porkkanalaatikkoa saa ympäri vuoden. Syön sitä välillä kesälläkin. 

Vierailija
1513/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin katsoa juopon elämää? Tai syytä siihen?  Laittomuuksia, mukahauskaa kännissä ajelua? Ikkunasta näen tuota muutenkin. Sysmäkin on jo tuttu, ei mitään uutta elokuvassa. Tylsä  ja turha elokuva minulle ainakin. Verorahoillani voisi tukea järkevämpiäkin asíoita.

No. Ihmisillä nyt on erilaisia kohtaloita, murheita ja tapoja selviytyä. Eihän nyt kaikki leffat voi prinsessasatujakaan olla :(

Vierailija
1514/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimestä kertaa ajoin  ruohonleikkurilla pensaiden juurelta lehdet silpuksi. Lannoittaa hyvin. Mitähän sitä talvella tekis?

Älä huoli, hetkessä on kevät ja kesä. Pääset taas leikkurilla hurjastelemaan :)

Ups tarkoitin siis: huristelemaan

Talvella hurjastelen ladulla. Joka talvi olen vähintään 800 km hiihtänyt. Tulispa lunta. Mutta ei sitä voi koko ajan hiihtääkään.

Oletpa kova hiihtämään! Itse en ole hiihtänyt ollenkaan muutamaan vuoteen. 

Vierailija
1515/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on gynekologi tällä viikolla. Pitääkin tarkistaa, onko etä vaí lähi.  Muutenkin tosi tylsää mennä. En saa autoa parkkihalliin, en uskalla ajaa sinne. 

Melko tylsää olisi niitä kuviakin lähettää.

Vierailija
1516/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten etähammaslääkäri toimii? Käskeekö se paikata hampaan itse? Apteekeissa kuulemma myydään paikka-aineita.

Vierailija
1517/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluradio soi samalla kun näpyttelen teille kirjaimia. Joululaulujen kuuntelu kannattaa aloittaa ajoissa, eivät sitten jouluna enää aiheuta joulumieltä, saa tylsän joulun. Jouluun voi säästää 'Varpunen jouluaamuna', tulee sopivan surumielinen ja itkuinenkin joulu. Kuka sitä jouluna tahtoisi riemuita?

Mä vielä kuuntelen ikitylsää "Syksy jo saa, harmaa on maa, pois lintuset pian kiiruhtaa..,"

Harmoonilla poljettuna. Hitaasti.

Lapsena jo tästä sain kipinän ikuiseen tylsyyteen. Kiitos kansakoulu.

Oletteko koskaan joutuneet luokassa ison kartan taakse rangaistukseksi seisomaan? Joku kuulemma jätti vain saappaat siihen ja livisti ulos luokasta.

Vierailija
1518/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten etähammaslääkäri toimii? Käskeekö se paikata hampaan itse? Apteekeissa kuulemma myydään paikka-aineita.

Hän tietysti sanoo:" Voi, voi, onpa ikävää. Se olisi sitten 25 euroa." ( Viikonloppuna tietysti korotettu taksa.)

Vierailija
1519/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tylsää olisi niitä kuviakin lähettää.

Ja kenet pyydän ottamaan kuvat? Naapurin Kimmon? Kimmolle tylsää.

Vierailija
1520/1547 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi osata nukkua päivällä ennen yövuoroon lähtöä. No päiväunet otinkin, mutta aina tuntuu ennen ensimmäistä yötä, ettei millään saa nukuttua "pankkiin" tarpeeksi, ettei yöllä väsyttäisi. Silti toivon tylsää yötä, koska hoitotyössä tylsyys tarkoittaa, että kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän