Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1475)
Tämän päivän kuulumisia täältä: tein kaalilaatikkoa, annoin sen hautua uunissa pitkään. Kävin ruokakaupassa ja myöhemmin pimeän aikaan hautausmaalla. Täällä ei ole sukulaisten hautoja, joten vein kynttilän muualla haudattujen muistopaikalle.
Olisin varmaan kirjoittanut syötävistä vesieläimistä ja niiden yhteiskunnallisesta merkityksestä.
Tajusin tänään, että taidan ollakin aivan tavallinen, mitätön ja tyhmä ihminen tässä maailmankaikkeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että voin kumota leipomani kuivakakun
Luin kerran netissä vanhoja sanomalehtiä. Turun Sanomista vuodelta 1928 löysin kakkureseptin. "Tässä on Teillä hyvä kakku pääsiäiseksi!" Se kakku oli tehty mannaryyneistä.
Kokeilin reseptiä. Eipä siitä kakusta mitenkään erikoisen maukas tullut. Varmaan on terveellisempi kuin nykyiset ohjeet, rasvaa ei ollenkaan, puoli desiä "manteleja" ja desi Sun-Maid rusinoita.
"Eikä sen valmistaminen ole ollenkaan vaikeata, jos seuraatte Rouva Edit Reinilä-Hellman'in tässä antamaa ohjetta."
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että taidan ollakin aivan tavallinen, mitätön ja tyhmä ihminen tässä maailmankaikkeudessa.
Saako kysyä, mikä johti tähän oivallukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, mikä johti tähän oivallukseen?
Vuosien epäonnistumiset, yksinäisyys ja rakkaudettomuus.
Nähkää sopivan tylsiä unia, ei liian värikkäitä eikä ainakaan painajaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vaihtaa miehiä muutamaksi päiväksi edes? Siis sinä, jonka mies ei viitsi eikä jaksa ja sinä, jonka mies puhuu liikaa. Voisi olla mielenkiintoinen kokeilu. Toinen pari ei puhuisi mitään, toinen puhuisi ja varmaan myös lähtisi Ruissaloonkin jatkamaan juttua.
Mitä sanotte, rouvat?
Haha, onpas ideaa kerrakseen :D Mitäpäs tähän oikein osaisi tuumata. Hassu ajatuskin.
Mä en suosittele meidän jöröjukkaa seuraksi kenellekään, ei häntä huvita mikään. Tai ehkä joku nätti ja seksikäs nainen saisikin eloa tuohon kelohonkaan, aika monesti näin käy. Hyviä puolia löytyy kuitenkin niin paljon, että eiköhän tässä vielä mennä.
Sanonta kuuluu, ettei vaihtamalla parane. Ikäkin on tullut jo vastaan. Vanhojen koirien tavat myös istuvat tiukassa.
Mutta kiitos, oli aika hauska ehdotus.
PS. Huomenn
Onnia ny. Anna kakkua.🍰
Sä kasvoit neito kaunoinen, isäsi majassa, kuin kukka kaunis suloinen vihreellä nurmella...
Aika tylsä onnittelulaulu.
huomenna eläkepäivä niin pääsee taas liikkeelle. on sitten muutakin tekemistä kuin telkkarin tuijottaminen.
Meillä täällä jo peitto heiluu. Tuuletetaan vuodevaatteita ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ilmoittanut nuo jankkaus viestit poistoon. Kiva ketju menee niistä pilalle. Oli mukavaa ennen kuin tuo jankkaaja tuli tänne eilen. Huumoriviestejä vain, kiitos! Ei ilkeilyä eikä jankkausta.
Äikänope omistaa otsikon? Näin väittää ja poistaa kaikki aiheen viestit
Pirjoseppo on myös
Poistuu tämäkin, toisto jatkuu niin kauan.
Odottelen eläkettä 19. päivä. Saisin sen jo 18. päivä jos syntymäpäiväni olisi ennen kuun puoltaväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ilmoittanut nuo jankkaus viestit poistoon. Kiva ketju menee niistä pilalle. Oli mukavaa ennen kuin tuo jankkaaja tuli tänne eilen. Huumoriviestejä vain, kiitos! Ei ilkeilyä eikä jankkausta.
Pirjoseppo on myös
Anna tämän viestin olla, jankkaus loppuu heti!
Vierailija kirjoitti:
Sä kasvoit neito kaunoinen, isäsi majassa, kuin kukka kaunis suloinen vihreellä nurmella...
Ehkä. Mutta tuo suloisia muistoja mieleen :) lapsesta asti tätä meillä laulettiin.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen eläkettä 19. päivä. Saisin sen jo 18. päivä jos syntymäpäiväni olisi ennen kuun puoltaväliä.
Joku ihmetteli, miksei eläkettä saa perjantaina, jos kuu vaihtuu viikonloppuna. No selitys oli, että vain kerran kuussa maksetaan.
Palkkahan tulee perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjoseppo on myös
En ole äikänope, vaan muuten sivistynyt. Sinun häiriköintisi on lapsellista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä jo peitto heiluu. Tuuletetaan vuodevaatteita ulkona.
Meillä ollaan myös samoissa hommissa. Mikä nämä kauneimmat puoliskot ajaa tähän siivoustouhuun, joka viikko. Mullekin keksii kaikenlaista tylsää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Mutta tuo suloisia muistoja mieleen :) lapsesta asti tätä meillä laulettiin.
Äitini lauloi tätä mulle vielä yli 90-vuotiaana puhelimessa. Osasi kaikki kolme säkeistöä ulkoa. Kauniilla sopraanolla.
Onko tässä ketjussa sopivaa ehdottaa Syötäviin vesieläimiimme Aake Kallialan laituria?