Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4234)
Söin salaattia ja se tarttui taas hampaisiini. Kaivelen niitä juuri tässä.
Matti ja Teppo julkaisevat uutta musiikkia. Olen hiljaa miettinyt, että toinen heistä kuolee pian, mutta onneksi niin ei vielä taidakaan käydä. (No, tämä on oikeasti kiva juttu.)
Mietin,kun viikko sitten talo meinasi palaa,naapurin huolimattomuuden takia.On ollut aika mietteliäs olo.
Aika kiva auringonpaiste. Ihme ettei ole enempää satanut tänä syksynä. Ei mun puolesta tarvitaan, mutta vaikuttaakohan se johonkin kasvukauteen tai jotain.
Ompelin peruukkin hiuslukot , kun oli edelliset ompeleet irronneet ja lukot sojotti sinne tänne , kun olivat vain toiselta puolelta kiinni , lanka meni koko ajan ihme sotkuun , mutta välttää mulle , toi ompeleminen kyllä oli aika jännää , mutta peruukki on tylsä , se on polkkamallinen ja ruskea .
Mulla on ollut viikon pyykit narulla. Tänäänkään ei näköjään ole se päivä, jolloin ne hoituvat kaappiin.
Maleksittiin koiran kanssa pihalla. Koiraakaan ei olisi huvittanut, olisi jäänyt mieluummin pihaan makaamaan.
Mietin keitänkö iltapalaksi kaurapuuron veteen vai maitoon. Mikrossa maitoon puuroutuu helkatin hitaasti ja sitten ryöppyää yli ja sotkee mikron, vaikka miten vahtii.
Haittaaks että mikro on aika ruostunut lasilautasen alta? Pitäisikö vaihtaa? En jaksais, kun toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut viikon pyykit narulla. Tänäänkään ei näköjään ole se päivä, jolloin ne hoituvat kaappiin.
Maleksittiin koiran kanssa pihalla. Koiraakaan ei olisi huvittanut, olisi jäänyt mieluummin pihaan makaamaan.
Mietin keitänkö iltapalaksi kaurapuuron veteen vai maitoon. Mikrossa maitoon puuroutuu helkatin hitaasti ja sitten ryöppyää yli ja sotkee mikron, vaikka miten vahtii.
Haittaaks että mikro on aika ruostunut lasilautasen alta? Pitäisikö vaihtaa? En jaksais, kun toimii.
Vaihtasin. Suosittelen.
Mä ymmärsin tämän ketjun, että tämä on, kuin pari aikaisempaa kuulumisketjua. Että tämä ei olisi sisällölle mikä on väkisin keksimällä keksittyä mikä on tylsää. Ap voisi oikaista miten tämä asia tässä ketjussa on.
Itse olin tänään töissä ja töissä pomo tarjosi pizzat, mutta itse otin pizzan sijaan siltä listalta kebabit ranskalaisilla. Tänään kohta perheen kesken syödään pizzaa ja valkkaria tarjolla. Oon torkkunut tässä tähän hetkeen asti. Koko perhe on nyt koossa ja herkuttelut voi alkaa. Tämä tuntuu oikein juhlapäivältä.
Tervehdys täältä "lämmöstä!"🌴
Aamulla tein vähän kotitöitä eli siivoilin, vaihdoin vuodevaatteet, laitoin pyykkiä koneeseen etc. Miehen laittaessa lounasta, kävin uimassa uima-altaassa. Hetki sitten tulin suihkusta ja pikku hiljaa rupean "valmistautumaan" iltamenoa varten. Tänä iltana menemme katsomaan ja kuuntelemaan argentiinalaisia tangoja...
No ei täs mitään, vähän ahistaa.
Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.
Täällä näköjään sataa. Pihan iso vaahtera on pudottanut melkein kaikki lehdet. Syksyisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ostaa tänään jonkun suklaavanukkaan, jonka päällä on kermavaahtoa.
Unohdin kokonaan ostaa sen vanukkaan. Harmittaa. Ehkä ostan huomenna sitten. Syön sen sitten illalla kun katson Masked singeriä.
Vierailija kirjoitti:
Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.
Minä istutin joskus hevoskastanjan, mutta siihen tuli joku sienitauti. Kaivoin sen pois.
Meidän lähellä on ruvettu kunnostamaan vanhaa kartanoa. Siitä tulee tosi kaunis.
Kuuntelen radiosta puhelinlangat laulaa.
Otin eilen pihalta komeamaksaruohoja sisälle maljakkoon. Tänään keittiön pöydällä oli kotilo. Vein sen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!
Letuista tuli mieleen, että haluaisin maistaa niitä Atrian omena- kaneli rahkaohukaisia.🤔
Se banaaniversio oli meillä oikein tykätty. Taas se vadelma-suklaa ei ollut kenenkään makuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin kerran joulun alla kastanjoita Lidlistä ja paahdettiin niitä takassa. Ihan kamalia tuli ja ajattelin, että me ei vaan osattu valmistaa niitä oikein. Ja siksi ostinkin joulumarkkinoilta paahdettuja kastanjoita, että pääsen maistamaan millaisia niiden pitäisi olla. Ihan samanlaisia kammotuksia oli nekin! Näytti etanoilta eikä maistunut oikein miltään.
Hurahti B-rapusta reilusti kirkkaanpunaisia pönttöön eli peräpukamat ne siellä taas muistuttavat olemassaolostaan. Onkin ollut pitkä tauko välissä. Mikäköhän ne saa hereille, kun ei mulla ummetustakaan oo. Jumpassa kävin aamulla, töihin ja takas kävellen. No, varmaan rauhoittuvat taas.