Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6765)

Vierailija
2181/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä kävelylle mutta just alkoi satamaan.

Vähän flunssainen olo että ehkä parempi jäädä sitä parantelemaan.

Vierailija
2182/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen ikkunasta kuinka tuuli heiluttelee männynlatvoja ja pitää harmaat pilvet liikkeessä. Huomaan, että taivas näyttää ihan tiskivedeltä ja hoksaankin, että pitäisi tiskata. Kahvikupin pohjassa on kuivunut aamukahvin muisto - pistän sen muiston hetkeksi likoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on punaset posket. 4kilsaa, 4 lasipulloa, 3 tölkkiä. Ei o tylsän harmaata :)

Vierailija
2184/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin toppatakin. Alkaa rispaantumaan. Vasta 8. talvi. Huonoa laatua. Isäni sai isänsä takin perintönä. Tämä ei kestä perillisille.

Vierailija
2185/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa räntää.

Vierailija
2186/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin toppatakin. Alkaa rispaantumaan. Vasta 8. talvi. Huonoa laatua. Isäni sai isänsä takin perintönä. Tämä ei kestä perillisille.

Mullakin alkaa sen beessin anorakin hihansuut rispaantua, ei kyl mikään kestä. Tuokin on vasta 9v ollut mulla, kirpparilta ostin.

Tää on kyl jännää. Mun uus anorakki on kirkkaan oranssi. Siitä pitäis mennä kirjoittamaan Räväköihin kuulumisiin, mut eihä siel ketää käy :(

Sori Sulle, joka ketjun avasit. Olis luullu, että Siellä on yleisöryntäys ;)

Voitasko tehdä Av Officinale reissu tonne Puolangalle joku päivä. Rämällä bussilla reissattais, poikettais teboililla juomassa jäähtynyttä kahvia ja syömässä kuivaa känttyä tai pohjaanpalanutta hernekeittoa kera raa'an pannukakun ilman hilloa...

Montakohan onnikkaa pitäis varata?

Vierailija
2187/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl tylsä juttu:

Kun luin ekasta Av Officinal reissusta, luulin et jotkut on Oikeasti lähdössä...

Saanko tylsyyspalkinnon?

Vierailija
2188/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataa räntää.

Niin meilläkin.

Maisema on on täynnä isoja leijuvia räntäleippoja. Järvi odottaa tyynenä taivasmatkalaisia. Niin rauhallista. Niin rentouttavaa.

Vierailija
2189/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilille mä en mee. Ikinä.

Vierailija
2190/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyl tylsä juttu:

Kun luin ekasta Av Officinal reissusta, luulin et jotkut on Oikeasti lähdössä...

Saanko tylsyyspalkinnon?

Mä sanon aina lapsillekin, että jos vielä kinuatte ja mangutte, otan pois entisetkin. Älä mangu tai sulta viedään jotain. 

Vierailija
2191/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teboilille mä en mee. Ikinä.

Emmäkää. Siks kirjotin pienellä!

Vierailija
2192/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maa valkoisena. Lunta.

Vierailija
2193/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on maa valkoisena. Lunta.

Vaude. Meillon 9 astetta lämmintä :)

Vierailija
2194/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2198

Vierailija
2195/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kylmässä kesämökissä ja täytän viime kesäistä sanaristikkoa. Lämpö katkaistu jo täältä, mutta kun ei muutakaan tekemistä niin lähdin käymään. On täällä sentään +8C.

Onko jollakulla tylsempää. Sanaristikkokin niin helppo että ällöttää. 

Vierailija
2196/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa tännekin lunta. Mutta ei, kaikki on niin mustan mustaa, märkää ja suhrua. Melkein meinaa masentaa.

Amaryllikseen nousi kolmas kukkavana. Yhtään punaista kukkaa ei ole vielä auennut. Pienestä asiasta voi ilahtua.

Vierailija
2197/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun kylmässä kesämökissä ja täytän viime kesäistä sanaristikkoa. Lämpö katkaistu jo täältä, mutta kun ei muutakaan tekemistä niin lähdin käymään. On täällä sentään +8C.

Onko jollakulla tylsempää. Sanaristikkokin niin helppo että ällöttää. 

Helppo ristikko harmittaa, mutta liian konstikas ei myöskään ole hyvä. Pitää olla looginen ja keksimisen iloa tuottava. Siinäpä se, kun meitä ratkaisijoitakin on niin monenlaisia.

Vierailija
2198/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pimeämpi päivä kuin eilen. 

Vierailija
2199/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikean vaikea ristikko on tosi kiva, harvoin on sopiva.

Vierailija
2200/6765 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin renkaanvaihdossa ja tietysti ne on huonot. Pintaa on, mutta nastat huonossa kunnossa. Hyvä, kun sanoivat tästä, mutta nämäkin kolmatta talvea ja ei edes ekana talvena paljon ajettu. Näin toivoisin tietysti parempaa kestoa näissä. Tosin voiko alle 300 euron talvirenkailta vaatia enempää vai auttaisiko edes kalliimmat renkaat. Epäilen, että ei..

No, pakko jättää nuo ja ehkä katsoa myöhemmin ostoa. Samoin noiden rengasliikkeen tyyppien on turha luullakaan, että pystyisin ostamaan tuolta renkaat, vaikka sitä ehkä toivoivat, kun budjettini en taivu ikinä sellaisiin summiin jos lähtöhinnan siellä ehkä yli 600 e. Minä tilaan aivan muualta. Kiitos kiinalaisille LingLongista. 

Passikuvassa kävin myös ja siellä nopeaa toimintaa. Todella nopeasti kuvat vaan ja ehkä hieman liiankin tehokasta toimintaa. Alkoi vaan tuntua siltä, että oven takana on sadan ihmisen olo, kun piti niin hosua ja todellisuudessa ei ollut ketään muuta. Eikä sekin ole tylsää, kun jossakin palvelussa hosutaan, vaikka ei olekaan kiire. Kuten esim hammaslääkärissä, vaikka aikaa jää ylikin ja ei oikeasti kiirettä. Silloin mietin vaan, että tyypit tahtovat asiakkaan nopeasti pois silmistään.

Sitten taas äitini esim on siitä hyvä näissä hetkissä, että osaa ns vaatia palvelua ja saattaa esim minun mennä samaan hammaslääkäriin ja saa eri kohtelua. Ehkä minunkin pitäisi näin muuttua tylsästä vaativaksi. 

Muuten kaupassa olin tänään ja sain paljon aletuotteita kuten kalaa. Pitäisi jouluksi säästää nuo. Pakastimet on vaan tylsästi täynnä jo näin aikaisin. Täällä kämpässä ei  ole pakastinta ennestään ja minulla nämä kaksi vanhaa omaa. Kirppiksellä kävin myös ja ei oikein mitään ostettavaa. Äidilläni kengät ostin, mutta muuten ei mitään ja ihmiset tylsästi haahuilivat edessä. Itse haluaisin edetä reippaasti, mutta aina joku seisoskelee edessä.

Muuten tylsää ruoanlaittoa, kuten kurpitsakeitto alekurpitsasta (olisi pitänyt ottaa se toinen isompi myös)  ja banaanilettuja. Ai niin olin muuten melko tyytyväinen passikuvaan. Kyllä siinä näkyy, että painoin vuonna 2019 lähes 70 kg ja nyt alle 60 kg. Jos on leveä naama jo ennestään niin mitä leventää sitä vielä lisää. Näin mietin etenkin jos miettii laatikkoleuan olevan vaan haitaksi jos ei satu olemaan se lentäjämies. Hyvä päivä ollut, mitä nyt jalat särkevät kävelystä ja laiskana niitä lepuuta. 

Terror Toys - Found myself dead

Youtubessa video tästäkin ja ehkä joskus kaunis päivä miesmakuni muuttuu hyvin tylsäksi, koska jos mietin onko joku näyttänyt heiltä niin ehkä joku tyyppi 3 vuotta sitten kirppiksellä ja hänkin oli varattu seuralaisineen. Todellisuudessa toki arvostan ihmisen luonnetta ja en tätä ikävässä mielessä kirjoita. Onkohan kukaan enää hereillä tässä vaiheessa viestiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä