Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2255)
Joululahjavinkki Puolangalta:
Tule Puolangan pessimismipäiville 1.1. - 31.12.2026
Saatavilla myös värityskirjoja, joissa KUVIA.
nälkä näykkii
kuolema koukkii
Tajusin tänään kesken tylsääkin tylsemmän ja sateisen päivän olevani rakastunut, mutta kaikista tylsintä on myöntää etten tiedä miten kertoa tunteeni vai jätänkö tylsästi asian omaan tietooni? Olen niin tylsä ja elämä on vielä tylsempää.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään kesken tylsääkin tylsemmän ja sateisen päivän olevani rakastunut, mutta kaikista tylsintä on myöntää etten tiedä miten kertoa tunteeni vai jätänkö tylsästi asian omaan tietooni? Olen niin tylsä ja elämä on vielä tylsempää.
Ei rakkauttaan voi piilottaa. Se näkyy susta kuitenkin, kun olet hänen lähellään. Hän näkee sen. Tylsä neuvo salamarakastuneelta. Meillä se on kestänyt 50 vuotta jo.
Kyllä on pimeetä, käyn nukkumaan.
Siivosin tänään. Kävin myös kaupassa. Pesin myös hiukset.
Ihmettelin miksi mulla on niin levottomat jalat, kunnes muistin että magnesiumkapselit on loppu. Pitää huomenna käydä apteekissa.
Vierailija kirjoitti:
Haikutakki puolestaan nykyisin on entinen tupakkatakki. Takkiin verhoudutaan kun apeana ja harmaana vaelletaan taloyhtiön osoittamalle röyhytyspaikalle. Takin väreissä on suosituin savun harmaa. sopii siis ankeuttajien maailmankuvaan.
Päivän palkinto menee muotimaailmaan. Ankeampaa ei voi olla. Onnea! Palkinto on kaatunut maitolasi.👏
Tein kaukana asuvalle ystävälle syntymäpäiväkortin. Hän on muistisairas eikä varmaan muista minua enää. Toivottavasti hän kuitenkin ilahtuu kortista.
Minä en ehtinyt tänäänkään Tokmannille. Pola-mummikset kuulostivat hyvältä, pitäisiköhän ostaa niitä eikä Sloggeja?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ehtinyt tänäänkään Tokmannille. Pola-mummikset kuulostivat hyvältä, pitäisiköhän ostaa niitä eikä Sloggeja?
Ne on siitä hyvät ainakin etteivät imartele. Turhaa semmoisesta maksaa.
Tylsyyden ja ikävyyden huippu huomanna eli passikuva. Oikein kuvastaa sitä omaa olemusta huonossa mielessä. Muuten tänään tosi hyvä päivä ja opinnot sujuvat ja materiaalia löytyikin alun vaikeuksien jälkeen.
Midnite City - Heaven In This Hell
Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä.
Mulla on nenäluu kipeä. Olenkohan ottanut turpiini yöllä unessa.
Pesen tänään pyykkejä ja tiskit.
Leikkasin tyhjenneen kasvorasvatuubin halki, nyt sieltä saa monta viikkoa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä.
Minäkin luen ahkerasti kuolinilmoituksia. Lapsesta asti. Meil on lauantain lehdessä. Viikon kohokohta. Suuri pettymys, jossei o yhtään.
Puolangan pessimistit lohduttavat:
"Jos luulet olevasi pohjalla, et ole. Se on vasta välipohja. "