Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2255)
Ulkona ei näy yhtään lintua. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Osallistun tänään ensimmäisen kerran elämässä Teams-palaveriin. Olen 49-vuotias, ajatelkaa.
Olen 46v ja osallistunut kerran!
Vierailija kirjoitti:
Kävin suihkussa. Pesin hiukset. Sienellä hankasin kropan. Epistä, että pulskaan kehoon kuluu enemmän saippuaa. Ja pitkiin hiuksiin sampoota. Tahdon verohelpotusta. Valitsin mykät pöksyt. Mustat. Eivät imartele. Valitsin beessit sukat, en kestä lähteä mustasukkaisena kaupoille. Tankatakin pitäis.
Eikö oo tylsää? Tienasinko palkinnon?
Sadasosasekunnin yritin tajuta minkälainen on tanka-takki. Onneksi tuo "pitäis" pelasti aivojen solmuuntumiselta, ja tajusin, että enää ei luetella vaatteita, vaan aihe vaihtui jonkun kulkupelin tankkaamiseen. :D
Tankatakki on japanilainen runotakki.
Tankarunossa tavut jakaantuvat 5-7-5-7-7 vuoroihin. Takkina hyvin lyhyt takki sirolle japanilaiselle.
Punainen väri yleisin, hyvin harvinainen takkilaji.
Haikutakki puolestaan nykyisn on entinen tupakkatakki. Takkiin verhoudutaan kun apeana ja harmaana vaelletaan taloyhtiön osoittamalle röyhytyspaikalle. Takin väreissä on suosituin savun harmaa. sopii siis ankeuttajien maailmankuvaan.
Elegiatakki on surumielinen, kaihoisa ja valittava takki, usein kaisevasta kankaasta tehty. Sen kantajat itkeskelevät ja surumielisesti kaipaavat ihan kaikkea. Sopii suomalaisille hyvin. Usein nähty myös urheilijoilla ja lenkkipoluilla.
Kävin jäteasemalla viemässä viimeiset haravointijätesäkit. Siellä oli niin kuraista, että takkikin meni aivan likaiseksi ja täytyy panna pesukoneeseen. Viime syksynä näin siinä jättimäisessä lehtikasassa rotan. Siellä oli monta käytävänaukkoa näkyvissä.
Eikö tämä ole ankeuden huippu? Harmaa päivä on, mutta onneksi haravointijätteet on nyt pois omalta pihalta.
Jokohan pian tulee lunta?
Kiitos tästä asiantuntevasta perehdytyksestä erilaisiin takkeihin!
Lähetin vihdoin työhakemuksen, tehtyäni siitä versiot "valmis", "upgrade" ja "lähetä"
Vierailija kirjoitti:
Kävin jäteasemalla viemässä viimeiset haravointijätesäkit. Siellä oli niin kuraista, että takkikin meni aivan likaiseksi ja täytyy panna pesukoneeseen. Viime syksynä näin siinä jättimäisessä lehtikasassa rotan. Siellä oli monta käytävänaukkoa näkyvissä.
Eikö tämä ole ankeuden huippu? Harmaa päivä on, mutta onneksi haravointijätteet on nyt pois omalta pihalta.
Voi, miksi viet lehdet pois? Perusta komposti ja saat ihanaa multaa ihan ilmaiseksi! Tai anna lehtien vain olla, itse harvoin vain kulkureitit ja päällystetyt pinnat.
Kaikki kesäkalusteet saatu mahtumaan autotalliin. Terassit siivottu tyhjiksi. Nyt mahtuu ketut ja rusakot viettämään tylsiä karkeloitaan meidän pihalla. Jälkien perusteella on nautittu käyneitä marjoja tai huumaavia sieniä. Sellaista ripaskaa meillä.
Minäkin melkein hain töitä, joulutorin myyjän paikkaa. Joulukuu on kuukausista kamalin, ja ajattelin, että ehkä se ei olisi niin kamala, kun tekisi siitä vielä kamalampaa? Mutta minä huutelemassa tuntemattomille ihmisille "ostakee, ostakee!" Mitä siitäkin ois tullu! Onneks tulin järkiini.
Harmaa päivä ja kohta pimenee.
Kiitos kaikille! Minun piti tankatakin. 1,79€/l. Sikahinta.
Onpas teillä monenmoisia takkeja:) mulla oli pontso.
Tokmannilla käytiin, mut jo kirpparilla oli oivat ostokset. Sori. Ihana reissu: keskusteluaiheena kuolemat ja hautajaiset. Ystävällä ajankohtaista.
Kirjottelen huomenna tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, miksi viet lehdet pois? Perusta komposti ja saat ihanaa multaa ihan ilmaiseksi! Tai anna lehtien vain olla, itse harvoin vain kulkureitit ja päällystetyt pinnat.
EIpä haravoida kuin kulkureitit ja terassit. Meidän pihassa on kymmenkunta koivua, iso kuusi, yksi vaahtera, mäntyjä ja haapa. Metsäosuudelle jää lehdet tietysti, mutta jo räystäskouruista tulee säkillinen moskaa kerran kuussa. Ei mahtuisi mihinkään kompostiin nämä lehdet. En ole mitenkään innokas haravoija. Parikymmentä säkkiä on viety jäteasemalle. Multaa kai sielläkin niistä tulee.
Puita pitäisi kaataa meidän pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIpä haravoida kuin kulkureitit ja terassit. Meidän pihassa on kymmenkunta koivua, iso kuusi, yksi vaahtera, mäntyjä ja haapa. Metsäosuudelle jää lehdet tietysti, mutta jo räystäskouruista tulee säkillinen moskaa kerran kuu
Samankuuloista täälläkin ja itse rakennettu komposti on iso. :) Siirrellään myös lehtiä levälleen sinne, missä niistä ei ole haittaa. Ehkä eniten hämmennyin tuosta ahkeruudesta ja viitseliäsyydestä siellä, että jaksatte säkittää ja kuljettaa pois. Liian räväkkää toimintaa tänne päin, täällä ollaan tylsempiä. :D Ja se oma multa. <3
Nyt tein pizzaa pitkän harkinnan jälkeen. Perus kinkut ja tonnikalat, juustoraasteet. Söin isot palat, herkkua oli. Nyt laiskottaa. Massu täynnä. Odottelen Emmerdalea. Kommenttini ei yllä tylsimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tein pizzaa pitkän harkinnan jälkeen. Perus kinkut ja tonnikalat, juustoraasteet. Söin isot palat, herkkua oli. Nyt laiskottaa. Massu täynnä. Odottelen Emmerdalea. Kommenttini ei yllä tylsimpiin.
Jos laitoit ananastakin, niin meni jo pois tylsyyssektorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitoit ananastakin, niin meni jo pois tylsyyssektorista.
Sori. Laitoin ananasta myös...
Tokmannilla katselin muita. Yhtä epäilin Tylsän ketjun tavikseksi. Oli yrmy ja polkkatukka, mutta punainen (!) takki. Ei siis meitä.